blazer + blos

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
viko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 17, 2011 11:57 am
Lokalizacja: Janowice

blazer + blos

Post autor: viko » wt mar 15, 2011 9:05 pm

Chciałem podzielić się doświadczeniami z blosem przy silniku 4300cm. Od momentu kupna miałem gaz ze zwykłym mieszalnikiem, spalanie w granicach 20 litrów gazu. Wszystko by było ok tylko samochód wciąż strzelał i gasł. Zakupiłem blosa i wyrzuciłem mieszalnik, silniczek krokowy oraz pozbyłem się elektroniki. Został przełącznik gaz - benzyna. Rezultat: samochód spala 18 litrów gazu, nie strzela, trzyma wolne obroty, poprawiły się osiągi na benzynie i na gazie również. Dziś byłem na regulacji blosa i okazała się niepotrzebna. Wszystkie parametry na wolnych obrotach i przy 3000 obrotów prawidłowe. Jestem mile zaskoczony i polecam. Myślę, że sekwencja była by lepsza ale te koszty :) a blos koszt 250 zł okazał się strzałem w dziesiątkę :)
Jarek
GMC JIMMY

Billy2000
 
 
Posty: 180
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 12:15 pm

Re: blazer + blos

Post autor: Billy2000 » czw mar 17, 2011 10:32 am

Ja mam IGS czyli 3 generację. Byłem u kilku gazowników i każdy powiedział, że nie da się założyć do mnie ani mikserówki ani sekwencji. I to jest właśnie lipa w tych silnikach. Mikserówki się nie da, bo za duża pojemność i nikt się nie chciał podjąć. Tłumaczyli, że za duże ryzyko, że wszystko wyleci w powietrze jak się zbierze duża ilość gazu. Natomiast sekwencji się nie da, bo są tylko 2 wtryskiwacze benzynowe. Każdy na 3 cylindry. Pozostał więc IGS. Z tym blosem to ciekawa sprawa. Nie słyszałem o tym. Ja miałem IGS-a ale był źle zamontowany. Za przebudowę (cały przód oprócz elektroniki) zapłaciłem 1700zł. Plus wiele dojazdów. Auto jeździ 300km prawidłowo po czym się zaczynają cyrki na biegu jałowym. Auto gaśnie na gazie. Obecnie podregulowałem trochę i obroty pływają od 400 do 1000. Podczas jazdy jest ok. Spalanie 16L na trasie spokojną jazdą. Na mieście nie sprawdzałem. Mam wszystko nowe oprócz elektroniki i butli. Wciąż problem ze zbyt bogatą mieszanką na gazie. Osobiście nie polecam wstawiania gazu do blazera. Lepiej tą kasę wydać na paliwo. Znam kilku ludzi co mają blazery i każdy ma problemy z gazem. Daj znać po przejechaniu 1000km jak Ci się sprawuje, bo ciekawy jestem.

Awatar użytkownika
pinc6x6
 
 
Posty: 2747
Rejestracja: pn lut 18, 2008 8:34 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: blazer + blos

Post autor: pinc6x6 » czw mar 17, 2011 10:46 am

viko pisze:a blos koszt 250 zł okazał się strzałem w dziesiątkę :)
gdzie kupiłeś za taką cenę ?? ??

Awatar użytkownika
viko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 17, 2011 11:57 am
Lokalizacja: Janowice

Re: blazer + blos

Post autor: viko » czw mar 17, 2011 11:25 am

Blosa kupiłem na allegro używanego, ja nie słyszałem nigdy aby nie dało się gazu założyć do Blazera, w każdym miałem instalacje gazową i sprawowała się bez problemów. Przejechałem na blosie jakieś 800 km i jak na razie super. Ja jestem bardzo zadowolony, żadnych problemów gdzie na zwykłym mikserze wciąż wybuchał :)
Jarek
GMC JIMMY

Billy2000
 
 
Posty: 180
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 12:15 pm

Re: blazer + blos

Post autor: Billy2000 » czw mar 17, 2011 12:32 pm

[quote="viko"na zwykłym mikserze wciąż wybuchał :)[/quote]

No tak, na zwykłym mikserze wybuchał więc od razu odradzili. Nikt nie zaproponował blosa. Sekwencja nie wchodziła w grę, więc pozostał IGS. Szkoda, że nie ma żadnego diesla w tych autach. Tylko jeden silnik do wyboru.

steff3
 
 
Posty: 110
Rejestracja: wt lip 28, 2009 1:30 pm

Re: blazer + blos

Post autor: steff3 » czw mar 17, 2011 5:02 pm

Chyba tylko 3-4 zakłady w Polsce potrafią dobrze założyć sekwencję do Blazera, reszta tylko papra albo odmawia.

Mam na zbyciu Blosa , którego miałem w Blazerze ( teraz jest tylko beznyna ).

Awatar użytkownika
pituszek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: blazer + blos

Post autor: pituszek » czw mar 17, 2011 7:51 pm

[quote="steff3"]Chyba tylko 3-4 zakłady w Polsce potrafią dobrze założyć sekwencję do Blazera, reszta tylko papra albo odmawia.

A jaki zakład polecacie?
GMC Safari 1997 4,3 vortec

Billy2000
 
 
Posty: 180
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 12:15 pm

Re: blazer + blos

Post autor: Billy2000 » czw mar 17, 2011 8:11 pm

steff3 pisze:Chyba tylko 3-4 zakłady w Polsce potrafią dobrze założyć sekwencję do Blazera, reszta tylko papra albo odmawia.

A jak oni niby montują sekwencję na monowtrysku?

Awatar użytkownika
pinc6x6
 
 
Posty: 2747
Rejestracja: pn lut 18, 2008 8:34 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: blazer + blos

Post autor: pinc6x6 » czw mar 17, 2011 8:37 pm

steff3 pisze:Chyba tylko 3-4 zakłady w Polsce potrafią dobrze założyć sekwencję do Blazera, reszta tylko papra albo odmawia.

Mam na zbyciu Blosa , którego miałem w Blazerze ( teraz jest tylko beznyna ).

za ile ??

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: blazer + blos

Post autor: Marcin1 » pt mar 18, 2011 6:13 pm

steff3 pisze:Chyba tylko 3-4 zakłady w Polsce potrafią dobrze założyć sekwencję do Blazera, reszta tylko papra albo odmawia.

Mam na zbyciu Blosa , którego miałem w Blazerze ( teraz jest tylko beznyna ).

Mam gaz w Blazerze - sekwencja KME. Ostatnio tylko reduktor się zużył i założyłem Magica. Od 60.000km jeżdżę bez problemów, bez palącej się kontrolki "service engine soon" - wszystko OK. Gaz zakładałem w Zgierzu, a ostatnio reduktor wymieniałem u amatora-pasjonata w Warszawie.

Pozdrawiam, Marcin
Blazer 4.3V6 LS 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości