Regeneracja maglownicy

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
qki0
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 3:21 pm
Lokalizacja: Wrocław, Nysa
Kontaktowanie:

Regeneracja maglownicy

Post autor: qki0 » wt lip 19, 2011 8:00 pm

Hej,
Pękła guma z lewej strony maglownicy i brud rozwalił uszczelniacz no i cieknie. To tyle co do diagnozy - wspomaganie działa ok ale płyn dość szybko znika :(.
Oddaje do regeneracji do znajomego mechanika(ale nie jest to specjalistyczny zakład regenerujący) i muszę zamówić części.
Czy ktoś mógł by określić czy poniższe części wystarczą czy coś jeszcze domówić?

26089593 BOOT KIT (na rysunku nr.3,4,5)
26088111 RING (na rysunku nr.7)
26032824 BERING KIT (na rysunku nr.15,16,17)

Załączam diagram przekładni:
http://www.compnine.com/index.php?u=1&y ... rouptype=B

,aha no i jaki mam używać zastępczy płyn bo szukam na forach i USA też i nikt nie wie (mówią zgodny z GM 89021184).
Pozdrawiam
qki
Chevy Trailblazer LS 04r. 4.2Vortec 275 bhp


http://www.grajwlotto.pl

Awatar użytkownika
xymenez
Posty: 399
Rejestracja: wt cze 30, 2009 10:39 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Regeneracja maglownicy

Post autor: xymenez » śr lip 20, 2011 4:45 pm

Płyn do przekładni (tzn. do wspomagania) leje się zazwyczaj Dextron - w twoim przypadku pewnie Dextron III lub IV (czyli ATF III, IV...).
Swoją drogą, to ciekawe, że Trail Blazer ma maglownicę - w zwyklym Blazerze jest prosta przekładnia... :>
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07

Awatar użytkownika
qki0
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 3:21 pm
Lokalizacja: Wrocław, Nysa
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja maglownicy

Post autor: qki0 » czw lip 21, 2011 1:42 pm

xymenez pisze:Płyn do przekładni (tzn. do wspomagania) leje się zazwyczaj Dextron - w twoim przypadku pewnie Dextron III lub IV (czyli ATF III, IV...).
Swoją drogą, to ciekawe, że Trail Blazer ma maglownicę - w zwyklym Blazerze jest prosta przekładnia... :>
Jak zwał tak zwał nie ważne... :) chodzi o to że na amerykanckim forum mówią żeby nie lać ATF w żadnej postaci - tylko power steering fluid! Mój jest przeźroczysty ale który wybrać w sklepie to nie wiem (wiadomo nie różowy :) ), który będzie zgodny z tym GM 89021184 jaki jest w książce.

Pozdrawiam
qki
Chevy Trailblazer LS 04r. 4.2Vortec 275 bhp


http://www.grajwlotto.pl

Awatar użytkownika
xymenez
Posty: 399
Rejestracja: wt cze 30, 2009 10:39 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Regeneracja maglownicy

Post autor: xymenez » czw lip 21, 2011 5:57 pm

Ja tam do wszystkich moich amerykańców lałem ATF i zawsze hulało bez usterek :)
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07

steff3
 
 
Posty: 110
Rejestracja: wt lip 28, 2009 1:30 pm

Re: Regeneracja maglownicy

Post autor: steff3 » śr lip 27, 2011 8:48 am

Mam luz na przekładni. Generalnie regulacja na samej przekładni już nic nie da. Szukać używki czy da się regenerować?

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja maglownicy

Post autor: Marcin1 » pn sie 22, 2011 4:40 pm

ja lałem do GM płyn taki jak do Opla czyli chyba żółty. W sumie Opel to też GM :)
Blazer 4.3V6 LS 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości