Kłopot z odpaleniem samochodu
Moderator: Marcin-Kraków
Kłopot z odpaleniem samochodu
Mam taki problem, że czasem muszę dłużej pokręcić rozrusznikiem aby mi silnik odpalił (tak jakby ciśnienie paliwa musiało się naładować)... Wchodzę do auta przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, a silnik zakaszle i cisza. Następnie przekręcam kluczyk i muszę kilka sekund kręcić i wtedy silnik odpala. Jak już odpali, to motor chodzi na benzynie bez zastrzeżeń: nie kicha, nie kopci, równo przyspiesza... Sprawdziłem ciśnienie paliwa i wyszło, że jest OK. I co teraz mam robić?
Chevrolet Blazer 4.3 LT (1995) / LPG
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
Może trzeba sprawdzić świece i przewody wys.napięcia.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
mój tez tak czasem ma, najczęściej po deszczowej nocy i musze go kręcić długo zanim zaskoczy, jak zaskoczy to chodzi nierówno do zagrzania jakby woda się zbierała gdzies. do tej pory miałem tak już dwa razy
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
Wilgoć na przewodach wysokiego=przebicie między kablami.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
kable i świecie miałem zmieniane ok 6 tys. km temu., więc są młode. Ale mogę oczywiście to sprawdzić. Ale (tak myślę), jeżeli byłby by przebicia na kablach to auto raczej by równo nie chodziło. A silnik chodzi jak w zegarku
Chevrolet Blazer 4.3 LT (1995) / LPG
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
Po ciemku zapalić silnik i otworzyć maskę.Jak mają przebicie będzie widać iskrzenie między przewodami.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
Najlepiej jeszcze spryskać przewody wtedy efekt murowany.
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
Przewody są OK. Czy ktoś z was miał problemy z regulatorem ciśnienia paliwa? Bo z tego co w necie poszukałem, to objawy z długim kręceniem rozrusznika, aby silnik zaskoczył są podobne. Tyle, że ponoć przy uszkodzonym regulatorze powinno czuć się benzynę. A u mnie żadnego takiego zapachu nie czuję w komorze silnika...
Chevrolet Blazer 4.3 LT (1995) / LPG
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
u mnie tez coś nie tak z tym odpalaniem.podobne objawy do twoich tak jakby nie trzymał ciśnienia najgorzej przy odpalaniu z rana bo tak jak już rano odpalę to potem nie ma problemu muszę jechać spr to ciśnienie.
ps.
widzę ze mamy te same modele tylko ze ja mam GMC i tez 1995r. trochę lipa tu z częściami bo np jak kupowałem teraz silniczek krokowy to według katalogów wszystkie części czy do jimmiego czy blazera są od 1996r. nie ma do 1995 i musiałem specjalnie sprowadzać. a po numerach silniczek byl faktycznie inny no i drozszy o 200zl
ps.
widzę ze mamy te same modele tylko ze ja mam GMC i tez 1995r. trochę lipa tu z częściami bo np jak kupowałem teraz silniczek krokowy to według katalogów wszystkie części czy do jimmiego czy blazera są od 1996r. nie ma do 1995 i musiałem specjalnie sprowadzać. a po numerach silniczek byl faktycznie inny no i drozszy o 200zl
GMC Jimmy 1995r.
Re: Kłopot z odpaleniem samochodu
Przyznam się że nie doszedłem do tego o co chodzi. Póki co, to wymieniłem filtr paliwa. Niestety nie jeździłem od tego momentu dużo, gdyż przy okazji dałem przewody olejowe do regeneracji (pociły się już mocno), a to niestety trwało ponad tydzień. Okazuje się, że mało kto chciał się podjąć tej roboty (bo przewody aluminiowe). Jakbym wiedział, że tak będzie, to najzwyczajniej bym zamówił z USA. Te same koszta by wyszły (440zł za same przewody).
Chevrolet Blazer 4.3 LT (1995) / LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość