Czołgiem,
pojawił mi się wczoraj błąd P0455 z tego co wyczytałem to najczęstszą przyczyną jest niedokręcony lub nieoryginalny korek wlewu paliwa.
No i tu pytanie do posiadaczy Trailów.
Otóż w od samego początku posiadania mojego Traila (ok póltora roku) mój korek zawsze był luźny (jest oryginalny) tzn nie da sie go tak na prawde szczelnie zakręcić naciskają i obracając w prawo można kręcić do usranej śmierci nie ma żadnego kliku ani oporu. Przyznam się że odkręcając i zakręcając go do tej pory nie wiem jak jest zasada aby zaskoczył po prostu kręcę i ciągnę co jakiś czas i czasem można go wyjąć czasem się zablokuje. Z pewnością nie jest przez to mega szczelny bo w pozycji zablokowanej lekko się rusza.
Jak jest u Was ?
Pytanie do posiadaczy Trailblazarów - P0455
Moderator: Marcin-Kraków
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 10:31 pm
- Lokalizacja: Wiocha pod Wawą
Pytanie do posiadaczy Trailblazarów - P0455
pozdrawiam
=========
Always look on the bright side of wife and drive...
=========
Always look on the bright side of wife and drive...

Re: Pytanie do posiadaczy Trailblazarów - P0455
Haha! Jezu, można mieć aż takie probemy, jak korek wlewu paliwa?


Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07
- qki0
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 3:21 pm
- Lokalizacja: Wrocław, Nysa
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie do posiadaczy Trailblazarów - P0455
Witam,
Znana awaria w Trailblazerku
Kup korek od wlewu - najlepiej oryginalny GM, chociaż ja kupiłem nieoryginalny z kluczykiem i hula.
p.s.
Może to nie być tylko to, ale jak piszesz o luźnym korku to raczej tak. Po wymianie nie zapomnij zresetować kompa(najprościej wyłącz aku na minimum 30 minut i powinien się skasować, a jak nie to przejdzie mu po 3 cyklach spr jakie wykonuje.
pozdrawiam
qki
Znana awaria w Trailblazerku
Kup korek od wlewu - najlepiej oryginalny GM, chociaż ja kupiłem nieoryginalny z kluczykiem i hula.
p.s.
Może to nie być tylko to, ale jak piszesz o luźnym korku to raczej tak. Po wymianie nie zapomnij zresetować kompa(najprościej wyłącz aku na minimum 30 minut i powinien się skasować, a jak nie to przejdzie mu po 3 cyklach spr jakie wykonuje.
pozdrawiam
qki
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 10:31 pm
- Lokalizacja: Wiocha pod Wawą
Re: Pytanie do posiadaczy Trailblazarów - P0455
To był korek szwagier miał jakiś stary od blazera podmieniliśmy i ten przynajmniej się normalnie zakręca 
Błąd skasowałem przez OBD i na razie jest ok.

Błąd skasowałem przez OBD i na razie jest ok.
pozdrawiam
=========
Always look on the bright side of wife and drive...
=========
Always look on the bright side of wife and drive...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość