Problemy.

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Grinder
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 2:59 pm
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Problemy.

Post autor: Grinder » śr mar 07, 2012 10:39 pm

Witam
mam problemik bo jak w bazylu wrzucał 4x4 lo to obroty silnika zaczynają falować i potrafi nawet zgasnąć jaka może być przyczyna tego ?
Normalnie jest jak jest napęd na tył i 4x4 hi.

jest to rocznik 95

Awatar użytkownika
qki0
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 3:21 pm
Lokalizacja: Wrocław, Nysa
Kontaktowanie:

Re: Problemy.

Post autor: qki0 » czw mar 08, 2012 4:33 pm

Przeczyść przepustnicę. Najlepiej wymontuj i potraktuj czym mocnym aby zmyć nagar. Powinno pomóc.
Chevy Trailblazer LS 04r. 4.2Vortec 275 bhp


http://www.grajwlotto.pl

Awatar użytkownika
pituszek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problemy.

Post autor: pituszek » pt mar 09, 2012 7:24 am

Problem jest chyba w urwanym podciśnieniu,ale to tylko moja sugestia,pewności brak.
GMC Safari 1997 4,3 vortec

Grinder
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 2:59 pm
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Re: Problemy.

Post autor: Grinder » pt mar 09, 2012 8:48 am

możliwe bo nie wszystkie węże mam podłączone ale nie wiem gdzie one powinny iść

Awatar użytkownika
s1wy
 
 
Posty: 153
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problemy.

Post autor: s1wy » pt mar 09, 2012 10:31 am

Chevrolet Blazer 4.3 LT (1995) / LPG

Awatar użytkownika
pituszek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problemy.

Post autor: pituszek » pt mar 09, 2012 2:30 pm

Zobacz też na stronce co zapodał Marcin1 w pierwszym temacie punkt 08 ,podpunkt 11 i punkt 9 podpunkt 02,oczywiście jak wpiszesz swoje auto .
GMC Safari 1997 4,3 vortec

Grinder
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 2:59 pm
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Re: Problemy.

Post autor: Grinder » pn mar 12, 2012 1:28 pm

podłączyłem elma i wyskoczył mi bład P0118 "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - wysoki sygnał wejściowy"
czy to oznacza że czujnik do wymiany? i gdzie się ten czujnik znajduje

Awatar użytkownika
pituszek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problemy.

Post autor: pituszek » pn mar 12, 2012 7:04 pm

Czujnik do wymiany.A jak się zachowuje wskaźnik temperatury?
Czujnik jest w pobliżu obudowy termostatu .
Ale on nie ma wpływu na twój problem z pierwszego postu.
GMC Safari 1997 4,3 vortec

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Problemy.

Post autor: Kostuch » pn mar 12, 2012 7:29 pm

pituszek pisze:Czujnik do wymiany...
Raczej do sprawdzenia omomierzem.
W termistorze praktycznie nie ma się co popsuć. Najprawdopodobniej przerwany kabelek.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Grinder
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 2:59 pm
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Re: Problemy.

Post autor: Grinder » wt maja 01, 2012 8:01 pm

Mam problem ile kabli powinno iść do czujnika temp ??

Chevy Blazer 1995 4.3l

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość