UKŁAD KIEROWNICZY-WYMIANA

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Łukasz79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: pn sie 22, 2011 12:32 pm

UKŁAD KIEROWNICZY-WYMIANA

Post autor: Łukasz79 » pn kwie 15, 2013 5:40 pm

Zdemontowałem wszystkie drążki oraz ramię IDLER ARM. Problem był z wyciągnięciem ramienia prowadzącego (PITMAN ARM), które było mocno zużyte (duże luzy). Aby odkręcić śrubę zabezpieczającą trzeba poluzować maglownicę. Aby wyjąć pitmana należy wyjąć maglownicę, co juz jest lekką przesadą. To się tak mocno trzymało, że połamałem jeden ściągacz. Zastanawiam się ponownie nad wyciekiem z maglownicy. Możecie mi doradzić czy lepiej to zostawić i zalać płyn PRESTONE STOP LEAK czy spróbować to regenerować? Komplet uszczelnień z wysyłką to koszt 170zł. W razie gdyby wałek był uszkodzony, to można w stoczni zrobić regenerację metodą proszkową za 50-100zł.
Zastanawiam się jednak czy to wszystko jest warte zachodu. Nie mam też pewności czy to leci po wałku. Pompa jest sucha. Więc albo przekładnia albo na łączeniu przewodów. Poproszę o doradzenie :)
Pozdrawiam
BLAZER 98' LT

Awatar użytkownika
xymenez
Posty: 399
Rejestracja: wt cze 30, 2009 10:39 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: UKŁAD KIEROWNICZY-WYMIANA

Post autor: xymenez » śr maja 01, 2013 8:26 pm

UWAGA nr.1: w Blazerach nie jest maglownica, tylko prosta przekładnia kierownicza (no i wlaśnie przez to i te głupie wsporniki robią się luzy).
2: u mnie do sciągania ani IDLER ARM (po naszemu: wspornika ukł. kierowniczego), ani PITMAN ARM (wąs lub ramię przekładni kierowniczej) nie trza bylo sciągać żadnej przekładni (co nazywasz maglownicą). No, nie wiem, jakich tam masz mechanikow...
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07

Łukasz79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: pn sie 22, 2011 12:32 pm

Re: UKŁAD KIEROWNICZY-WYMIANA

Post autor: Łukasz79 » sob maja 04, 2013 6:00 pm

Ciekawe jak odkręciłeś śrubę mocującą pitmana jak nie ma dojścia. Jest to u mnie niemożliwe i się założę o 1000zł, że nikt togo nie zdejmie nie ruszając przekładni kierowniczej, bo nie ma miejsca tyle. Był tak mocno osadzony (prawdopodobnie od nowości, że aż ściągacz jeden pękł. Wielkim ściągaczem z trudem zeszło. Oczywiście problem był ze zdjęciem na zewnątrz, po wyjęciu wszystkiego. Czytałem na forum blazera USA i na yputube i tam też tak robili tak jak ja więc nie wiem jakim cudem to wymieniłeś. Może masz inny model auta, bo na tych modelach co ja mam jest to niewykonalne.
BLAZER 98' LT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości