CB w Uazie
Moderator: Albert_N
CB w Uazie
Czy ktos ma zamontowane CB w Uazie, z orginalnym silnikiem.
Ja nie moge pozbyc sie bardzo duzych zaklucen.
Slysze w radiu wszystko, aparat zaplonowy, pradnice...
Probowalem wlaczyc filtry przeciw zakloceniowe ale nic to nie dalo.
Moze jakies porady??
Dodaj ze jestem kompletnym laikiem w tych sprawach.
Mam CB ONWA+ podobna bardzo dobra antena o dlugosci 2m z cewka. Caly zestaw pracowal wczesniej w samochodzie osobowym i sprawowal sie bardzo dobrze.
Radio podlanczam oczywiscie bezposrednio pod akumulator.
Co do mocowania anteny to tez mam pytanie, czy powinna byc masowana do nadwozia??
Moze jakies porady??
Mam CB ONWA+ podobna bardzo dobra antena o dlugosci 2m z cewka. Caly zestaw pracowal wczesniej w samochodzie osobowym i sprawowal sie bardzo dobrze.
Co do mocowania anteny to tez mam pytanie, czy powinna byc masowana do nadwozia??
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
-
- Kontaktowanie:
Moge ci odpowiedziec na jedno ptanie. Antena musi miec mase.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
Re: CB w Uazie
a do czego chcesz ją masować jak nie do nadwozia może po plecachstef pisze:Czy ktos ma zamontowane CB w Uazie, z orginalnym silnikiem.
Moze jakies porady??

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

Nie jestes dowcipny w swych pomyslach...mudder pisze:
a do czego chcesz ją masować jak nie do nadwozia może po plecachja mam w uazie i chodzi gitarra też mam onwe i też podłączone bezpośrednio do aku a antenę wysokości 60 cm robi doskonale
masowac mozemy bezposrednio do aku, lub tez do radia. Zaleznie od tego jak zaleca producent.
Czesto bywa tak , ze po zmasowaniu anteny do nadwozia dostajemy dodatkowe zaklucenia, wszystko zalezy od budowy anteny i rodzaju oraz wielkosci zaklucen...