"koncik" motocyklowy 2

czyli wszystko o wszystkim...

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8975
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » pn mar 24, 2014 6:41 pm

Miłego fruwania ! Miekkich ladowań :)21
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

trocin
Posty: 2246
Rejestracja: sob lut 07, 2009 10:52 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: trocin » wt mar 25, 2014 3:47 pm

No i to jest jazda... poręczny jak rower z silnikiem, wystarczy sie trzymac i nie przeszkadzac - moto samo jedzie :)2

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a LC4 dalej na handel :wink:

http://allegro.pl/show_item.php?item=4092705909
P I 2.5 TD '90
R1100GS '99

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » sob mar 29, 2014 3:10 pm

cze chlopacy :wink:
mam problem
otoz przekladam silnikz tl1000r w nowa rame i przy demontazu wydechu urwaly sie dwie sruby w cylindrze od kolektora wydechowego
naspapwywalem nakretke ale ni zbuja , urywaly sie dalej , az do konca , sprubowalem rozwiercic jedna i nawet sie udalo , wsadzilem gwinrtownik i ten mi wzial i pekl w otworze , jakis 1cm go zostalo
zdziwilem sie bo nie wkladalem wcale sily narzynajac gwint.
no i jestem w czarnej dooopie
ma ktos pomysl , jak domowym sposobem pozbyc sie tego gwintownika?
bo teraz to to jest priorytet
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: ernil » sob mar 29, 2014 3:17 pm

Spawać nakrętkę, pukać młotkiem dużo, najlepiej mocno schłodzić (są preparaty w spreju), próbować odkręcić lekko pukając w klucz młoteczkiem (żeby udarowo było). Jak się zluzuje, to lewo-prawo delikatnie.
Dałeś dupy, bo pewnie przy rozwiercaniu "w powietrzu" został kawałem śruby w alu. Gwintowniki tego wybitnie nie lubią.
Jak nie ogarniesz, to silnik zawieź tam, gdzie robią głowice, na maszynie Ci to może ogarną tak, jak należy.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Wojtek_W » sob mar 29, 2014 3:25 pm

silnik padl? Panewki ? W brata tak bylo.


W temacie niestety nie pomoge.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: rokfor32 » sob mar 29, 2014 7:30 pm

Fachowo - elektrodrążarka.

Ale to i tak sama głowica, bo cały silniik w maszynę nie wlezie, nie mówiąc o konsekwencjach zatopienia w "płynie ustrojowym" drążarki ... :wink:
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: suzi4WD » sob mar 29, 2014 7:40 pm

kulkagsx1200 pisze:wsadzilem gwinrtownik i ten mi wzial i pekl w otworze , jakis 1cm go zostalo
Poszukaj jakiegoś pręta ze stali narzędziowej lub stary zawór od silnika.
Cokolwiek nawet stare wiertło odpowiedniej średnicy.
Kątówką wyskrob na końcu pręta tak żeby stworzyć rodzaj klucza.
Nawet jak nie wykręcisz a gwintownik się pokruszy to i tak wyjdziesz na prostą.

Było ćwiczone.
:wink:
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: rokfor32 » sob mar 29, 2014 9:05 pm

Tyle, że zwykle po takich zabiegach pozostaje jedynie jedna opcja - wykonać większy otwór, i dorobić specjalną szpilkę, z większą średnicą od strony głowicy :wink: O ile w głowicy jest wystarczająco gruba ścianka.

Stopy alu sa niestety miękkie, a w dodatku mają tendencję do zacierania stalowych narzędzi (ja nie podchodzę z gwintownikiem do alu bez WD40). Zabawa z siłowym wydobywaniem ukruszonego gwintownika czy wiertła nawet w stali niszczy pierwotny gwint, który się chciało uratować. W stopach alu robi demolkę do kwadratu. Dlatemu - jak detal jest kosztowny, i zależy na jego nieuszkodzeniu - drążarka. Inne metody spowodują uszkodzenia głowicy - mniejsze lub większe, zależnie od cierpliwości usera - ale zawsze jakieś.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » ndz mar 30, 2014 2:26 pm

Kurna ktos odgapia odemnie :)11

Obrazek

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: jarekstryszawa » ndz mar 30, 2014 7:58 pm

Twój koszerniejszy!
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » pn mar 31, 2014 11:56 pm

udalo sie , dlubalem , dlubalem , az wydlubalem :wink:
udalosie :)21
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: jarekstryszawa » wt kwie 01, 2014 6:11 am

:)2
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Łosiu » wt kwie 01, 2014 6:48 am

kulkagsx1200 pisze:udalo sie , dlubalem , dlubalem , az wydlubalem :wink:
udalosie :)21

kupiles TLa? :)17
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » wt kwie 01, 2014 5:56 pm

tak , kupilem :wink:
musze jeszcze rozwiercic jedna srube od kolektora i bedzie git :)2
potem tylko zlozyc wszytko do kupy i niech sie dzieje :)21
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Łosiu » wt kwie 01, 2014 8:04 pm

Nie zapomnij pokazać fotek jak skończysz go lepić. Pełnokrwisty, czy dławiony? Z budy oryginał?
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » czw kwie 03, 2014 7:16 pm

kulkagsx1200 pisze:tak , kupilem :wink:
musze jeszcze rozwiercic jedna srube od kolektora i bedzie git :)2
potem tylko zlozyc wszytko do kupy i niech sie dzieje :)21
Nie zapominaj tylko o nagrzewajacym sie tylnym amortyzatorze, ktory po nagrzaniu od silnika ... nie dziala.

troublemaker
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr gru 07, 2005 11:20 am
Lokalizacja: okolice krakowa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: troublemaker » czw kwie 03, 2014 9:28 pm

Na podrabianiu Ducati japońce polegli strasznie:)21 W tl cuda się działy odpowiednika Hondy też się jakoś nie widuje w użyciu
natomiast Ducati z tamtych lat nadal poniża dużo nowsze motocykle na drodze i torach :)2
so what...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » czw kwie 03, 2014 9:33 pm

troublemaker pisze:Na podrabianiu Ducati japońce polegli strasznie:)21 W tl cuda się działy odpowiednika Hondy też się jakoś nie widuje w użyciu
natomiast Ducati z tamtych lat nadal poniża dużo nowsze motocykle na drodze i torach :)2
w TL-R podobno to wyeliminowali, jak i pozostale wady jakies tam silnikowe, TL-R zajebista maszynka.
A ducati hmmm ja tam dziekuje. :)21

troublemaker
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr gru 07, 2005 11:20 am
Lokalizacja: okolice krakowa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: troublemaker » czw kwie 03, 2014 9:45 pm

A jeżdziłeś Dukatem?A w tl ramy tak po prostu pękały a i jakość osprzętu zawieszenia w porównaniu z 916?Jakość prowadzenia?No i te parę razy na pudle w klasię królewskiej też pokazuje kto rządzi w sportowych V :)21
Włosi tak dali w dupę japońcom że ci klasycznie jak rosjanie z zazdrości zaczęli ich podrabiać i polegli spektakularnie....
I tak na szybko z polskiego netu cyt.
Pod koniec lat 90’ ubiegłego wieku, donośny bas włoskiego V2 zwiastował nie tylko uśmiechy ludzi w warsztatach, ale też pełne trwogi spojrzenia właścicieli japońskich rzędówek. W odpowiedzi na nie powstało kilka bardziej, jak Honda VTR czy mniej jak Yamaha TRX, popularnych dwucylindrowców. Suzuki w roku 1997 wypuściło model TL1000s który wedle zapewnień producenta miał być przełomowy i porozstawiać konkurencję po kątach. Niestety naturalna tendencja do shimmy, pożeranie oleju, binarna reakcja na gaz i nie najlepiej spisujące się tylne zawieszenie przyczyniły się do rosnącej złej sławy. Mimo, iż część problemów starano się rozwiązać na bieżąco (montowany już od połowy swojego pierwszego sezonu amortyzator skrętu, inny komputer ECU), plakietka "widowmaker" przylgnęła do tej maszyny na stałe.

Aby odciąć się grubą kreską od wcześniejszych problemów, Suzuki w 1998 roku wypuszcza TL1000R i teraz to on ma być rewelacyjny. I nie zgadniecie - nieudało się. Po raz kolejny Suzuki swoim V2, porwało się z motyką na słonce i po raz kolejny wygrała wielka żółta kula. Lecz tym razem z innych powodów. Od pojawienia się modelu R minęło trzynaście lat, a w świecie jednośladów to cale eony rozwoju. Z topowego superbike’a stał się po prostu kolejnym motocyklem używanym, jakich wiele widzimy w ogłoszeniach. Mało tego – jeśli TLR próbuje przykuć naszą uwagę, ignorujemy te ogłoszenia, bo ilu z nas z własnej woli chce mieć między nogami swoje własne nemezis.
so what...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » czw kwie 03, 2014 10:04 pm

Ogolnie japoncy wtedy polegali na swoich odlewanych wtryskowo ramach , ktore po prostu byly za cienkie i to nie tylko dotyczy suzuki tl, inne marki tez mialy z tym wpadki, odnosnie pytania czy jezdzilem ducati to nie, zawieszeniowo wlosi zawsze dominowali, ale silnikowo juz raczej nie ma co porownywac ducatow z np seria silnikow GSX,GSXR, GSF chlodzonych olejem, czy do hondy VFR, chodzi mi o dlugowiecznosc i idiotoodpornosc.
Silniki pokrewne TL stosowano w suzuki SV i DL i tam slyna z niezawodnosci.

troublemaker
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr gru 07, 2005 11:20 am
Lokalizacja: okolice krakowa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: troublemaker » czw kwie 03, 2014 10:58 pm

A nieprawda :)21 Nic nie ratuje porażki japońców temacie twinów nic.. :)21
so what...

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Wojtek_W » pt kwie 04, 2014 7:20 am

troublemaker pisze:A nieprawda :)21 Nic nie ratuje porażki japońców temacie twinów nic.. :)21
Porazka japonskich v'ek mowisz?
Pewnie dlatego pierwsze 4 miejsca w krolewskiej motogp zajmuja japonce. :)17
Nawet jakby mowa byla tylko o tvinach? To co? Mozna rownie dobrze pisac,ze japonia polegla w budowie 3 cylindrowych jednostek i prym wiedzie triumph. A jaka prawda jest wszyscy wiemy. :)21

Mieszkalem na studiach z fanem ducatow. Byly plakaty, kubki, koszulki gacie. Dukat i nic wiecej. W koncu kupil prawie nowke. Igielka poprostu. Pojezdzil chwila-moment i sie zaczelo: wysprzeglik ( i sprzeglo generalnie), gazniki , elektryka, pocilo sie wszedzie. Moja owczesna DRa , kundel jakich malo za 1800 zeta nie miala zadnej z tych przypadlosci. Ale twardo walczyl.. w serwisach przekladali co sie dalo, ale wciaz nie chodzil jak trzeba albo nie tak dlugo jak trzeba. :)21 Najlepsze bylo tlumaczenie ze Ducati nie sa bardziej awaryjne tylko bardziej wymagajace serwisowo :)21
Tera jezdzi gixerem. :)21

Dominacja zawieszeniowa to tez naduzycie. Tak bylo byc moze do momentu jak japonia nie siegnela po showe, ohlina i wp.
Pozniej to juz totalna dominacja japonii.

Zeby nie bylo. MIalem amerykanskie i wloskie tez. Ale nie ma co sie oszukiwac. Ducati to sprzet dla pasjonatow.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: apede » pt kwie 04, 2014 7:28 am

Wojtek_W pisze:Najlepsze bylo tlumaczenie ze Ducati nie sa bardziej awaryjne tylko bardziej wymagajace serwisowo :)21
Wypisz wymaluj LR :)21
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Wojtek_W » pt kwie 04, 2014 7:29 am

To mialem napisac, ale zmaznalem. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: czesław&jarząbek » pt kwie 04, 2014 7:40 am

uja tam

japonia sronia

nuda.

silników im parę wyszło ale nic poza tym...
:)21
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Towarzyskie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości