
"koncik" motocyklowy 2
Moderator: Misiek Bielsko
Re: "koncik" motocyklowy 2
Miłego fruwania ! Miekkich ladowań 

https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
No i to jest jazda... poręczny jak rower z silnikiem, wystarczy sie trzymac i nie przeszkadzac - moto samo jedzie







a LC4 dalej na handel
http://allegro.pl/show_item.php?item=4092705909








a LC4 dalej na handel

http://allegro.pl/show_item.php?item=4092705909
P I 2.5 TD '90
R1100GS '99
R1100GS '99
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: "koncik" motocyklowy 2
cze chlopacy
mam problem
otoz przekladam silnikz tl1000r w nowa rame i przy demontazu wydechu urwaly sie dwie sruby w cylindrze od kolektora wydechowego
naspapwywalem nakretke ale ni zbuja , urywaly sie dalej , az do konca , sprubowalem rozwiercic jedna i nawet sie udalo , wsadzilem gwinrtownik i ten mi wzial i pekl w otworze , jakis 1cm go zostalo
zdziwilem sie bo nie wkladalem wcale sily narzynajac gwint.
no i jestem w czarnej dooopie
ma ktos pomysl , jak domowym sposobem pozbyc sie tego gwintownika?
bo teraz to to jest priorytet

mam problem
otoz przekladam silnikz tl1000r w nowa rame i przy demontazu wydechu urwaly sie dwie sruby w cylindrze od kolektora wydechowego
naspapwywalem nakretke ale ni zbuja , urywaly sie dalej , az do konca , sprubowalem rozwiercic jedna i nawet sie udalo , wsadzilem gwinrtownik i ten mi wzial i pekl w otworze , jakis 1cm go zostalo
zdziwilem sie bo nie wkladalem wcale sily narzynajac gwint.
no i jestem w czarnej dooopie
ma ktos pomysl , jak domowym sposobem pozbyc sie tego gwintownika?
bo teraz to to jest priorytet
jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: "koncik" motocyklowy 2
Spawać nakrętkę, pukać młotkiem dużo, najlepiej mocno schłodzić (są preparaty w spreju), próbować odkręcić lekko pukając w klucz młoteczkiem (żeby udarowo było). Jak się zluzuje, to lewo-prawo delikatnie.
Dałeś dupy, bo pewnie przy rozwiercaniu "w powietrzu" został kawałem śruby w alu. Gwintowniki tego wybitnie nie lubią.
Jak nie ogarniesz, to silnik zawieź tam, gdzie robią głowice, na maszynie Ci to może ogarną tak, jak należy.
Dałeś dupy, bo pewnie przy rozwiercaniu "w powietrzu" został kawałem śruby w alu. Gwintowniki tego wybitnie nie lubią.
Jak nie ogarniesz, to silnik zawieź tam, gdzie robią głowice, na maszynie Ci to może ogarną tak, jak należy.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: "koncik" motocyklowy 2
silnik padl? Panewki ? W brata tak bylo.
W temacie niestety nie pomoge.
W temacie niestety nie pomoge.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: "koncik" motocyklowy 2
Fachowo - elektrodrążarka.
Ale to i tak sama głowica, bo cały silniik w maszynę nie wlezie, nie mówiąc o konsekwencjach zatopienia w "płynie ustrojowym" drążarki ...
Ale to i tak sama głowica, bo cały silniik w maszynę nie wlezie, nie mówiąc o konsekwencjach zatopienia w "płynie ustrojowym" drążarki ...

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: "koncik" motocyklowy 2
Poszukaj jakiegoś pręta ze stali narzędziowej lub stary zawór od silnika.kulkagsx1200 pisze:wsadzilem gwinrtownik i ten mi wzial i pekl w otworze , jakis 1cm go zostalo
Cokolwiek nawet stare wiertło odpowiedniej średnicy.
Kątówką wyskrob na końcu pręta tak żeby stworzyć rodzaj klucza.
Nawet jak nie wykręcisz a gwintownik się pokruszy to i tak wyjdziesz na prostą.
Było ćwiczone.

... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: "koncik" motocyklowy 2
Tyle, że zwykle po takich zabiegach pozostaje jedynie jedna opcja - wykonać większy otwór, i dorobić specjalną szpilkę, z większą średnicą od strony głowicy
O ile w głowicy jest wystarczająco gruba ścianka.
Stopy alu sa niestety miękkie, a w dodatku mają tendencję do zacierania stalowych narzędzi (ja nie podchodzę z gwintownikiem do alu bez WD40). Zabawa z siłowym wydobywaniem ukruszonego gwintownika czy wiertła nawet w stali niszczy pierwotny gwint, który się chciało uratować. W stopach alu robi demolkę do kwadratu. Dlatemu - jak detal jest kosztowny, i zależy na jego nieuszkodzeniu - drążarka. Inne metody spowodują uszkodzenia głowicy - mniejsze lub większe, zależnie od cierpliwości usera - ale zawsze jakieś.

Stopy alu sa niestety miękkie, a w dodatku mają tendencję do zacierania stalowych narzędzi (ja nie podchodzę z gwintownikiem do alu bez WD40). Zabawa z siłowym wydobywaniem ukruszonego gwintownika czy wiertła nawet w stali niszczy pierwotny gwint, który się chciało uratować. W stopach alu robi demolkę do kwadratu. Dlatemu - jak detal jest kosztowny, i zależy na jego nieuszkodzeniu - drążarka. Inne metody spowodują uszkodzenia głowicy - mniejsze lub większe, zależnie od cierpliwości usera - ale zawsze jakieś.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: "koncik" motocyklowy 2
Kurna ktos odgapia odemnie



- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: "koncik" motocyklowy 2
Twój koszerniejszy!
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: "koncik" motocyklowy 2
udalo sie , dlubalem , dlubalem , az wydlubalem
udalosie

udalosie

jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: "koncik" motocyklowy 2
kulkagsx1200 pisze:udalo sie , dlubalem , dlubalem , az wydlubalem![]()
udalosie
kupiles TLa?

nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...
GSX 1200 F
i tak dalej...
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: "koncik" motocyklowy 2
tak , kupilem
musze jeszcze rozwiercic jedna srube od kolektora i bedzie git
potem tylko zlozyc wszytko do kupy i niech sie dzieje

musze jeszcze rozwiercic jedna srube od kolektora i bedzie git

potem tylko zlozyc wszytko do kupy i niech sie dzieje

jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: "koncik" motocyklowy 2
Nie zapomnij pokazać fotek jak skończysz go lepić. Pełnokrwisty, czy dławiony? Z budy oryginał?
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...
GSX 1200 F
i tak dalej...
Re: "koncik" motocyklowy 2
Nie zapominaj tylko o nagrzewajacym sie tylnym amortyzatorze, ktory po nagrzaniu od silnika ... nie dziala.kulkagsx1200 pisze:tak , kupilem![]()
musze jeszcze rozwiercic jedna srube od kolektora i bedzie git![]()
potem tylko zlozyc wszytko do kupy i niech sie dzieje
-
-
- Posty: 240
- Rejestracja: śr gru 07, 2005 11:20 am
- Lokalizacja: okolice krakowa
Re: "koncik" motocyklowy 2
Na podrabianiu Ducati japońce polegli strasznie:)21 W tl cuda się działy odpowiednika Hondy też się jakoś nie widuje w użyciu
natomiast Ducati z tamtych lat nadal poniża dużo nowsze motocykle na drodze i torach
natomiast Ducati z tamtych lat nadal poniża dużo nowsze motocykle na drodze i torach

so what...
Re: "koncik" motocyklowy 2
w TL-R podobno to wyeliminowali, jak i pozostale wady jakies tam silnikowe, TL-R zajebista maszynka.troublemaker pisze:Na podrabianiu Ducati japońce polegli strasznie:)21 W tl cuda się działy odpowiednika Hondy też się jakoś nie widuje w użyciu
natomiast Ducati z tamtych lat nadal poniża dużo nowsze motocykle na drodze i torach
A ducati hmmm ja tam dziekuje.

-
-
- Posty: 240
- Rejestracja: śr gru 07, 2005 11:20 am
- Lokalizacja: okolice krakowa
Re: "koncik" motocyklowy 2
A jeżdziłeś Dukatem?A w tl ramy tak po prostu pękały a i jakość osprzętu zawieszenia w porównaniu z 916?Jakość prowadzenia?No i te parę razy na pudle w klasię królewskiej też pokazuje kto rządzi w sportowych V
Włosi tak dali w dupę japońcom że ci klasycznie jak rosjanie z zazdrości zaczęli ich podrabiać i polegli spektakularnie....
I tak na szybko z polskiego netu cyt.
Pod koniec lat 90’ ubiegłego wieku, donośny bas włoskiego V2 zwiastował nie tylko uśmiechy ludzi w warsztatach, ale też pełne trwogi spojrzenia właścicieli japońskich rzędówek. W odpowiedzi na nie powstało kilka bardziej, jak Honda VTR czy mniej jak Yamaha TRX, popularnych dwucylindrowców. Suzuki w roku 1997 wypuściło model TL1000s który wedle zapewnień producenta miał być przełomowy i porozstawiać konkurencję po kątach. Niestety naturalna tendencja do shimmy, pożeranie oleju, binarna reakcja na gaz i nie najlepiej spisujące się tylne zawieszenie przyczyniły się do rosnącej złej sławy. Mimo, iż część problemów starano się rozwiązać na bieżąco (montowany już od połowy swojego pierwszego sezonu amortyzator skrętu, inny komputer ECU), plakietka "widowmaker" przylgnęła do tej maszyny na stałe.
Aby odciąć się grubą kreską od wcześniejszych problemów, Suzuki w 1998 roku wypuszcza TL1000R i teraz to on ma być rewelacyjny. I nie zgadniecie - nieudało się. Po raz kolejny Suzuki swoim V2, porwało się z motyką na słonce i po raz kolejny wygrała wielka żółta kula. Lecz tym razem z innych powodów. Od pojawienia się modelu R minęło trzynaście lat, a w świecie jednośladów to cale eony rozwoju. Z topowego superbike’a stał się po prostu kolejnym motocyklem używanym, jakich wiele widzimy w ogłoszeniach. Mało tego – jeśli TLR próbuje przykuć naszą uwagę, ignorujemy te ogłoszenia, bo ilu z nas z własnej woli chce mieć między nogami swoje własne nemezis.

Włosi tak dali w dupę japońcom że ci klasycznie jak rosjanie z zazdrości zaczęli ich podrabiać i polegli spektakularnie....
I tak na szybko z polskiego netu cyt.
Pod koniec lat 90’ ubiegłego wieku, donośny bas włoskiego V2 zwiastował nie tylko uśmiechy ludzi w warsztatach, ale też pełne trwogi spojrzenia właścicieli japońskich rzędówek. W odpowiedzi na nie powstało kilka bardziej, jak Honda VTR czy mniej jak Yamaha TRX, popularnych dwucylindrowców. Suzuki w roku 1997 wypuściło model TL1000s który wedle zapewnień producenta miał być przełomowy i porozstawiać konkurencję po kątach. Niestety naturalna tendencja do shimmy, pożeranie oleju, binarna reakcja na gaz i nie najlepiej spisujące się tylne zawieszenie przyczyniły się do rosnącej złej sławy. Mimo, iż część problemów starano się rozwiązać na bieżąco (montowany już od połowy swojego pierwszego sezonu amortyzator skrętu, inny komputer ECU), plakietka "widowmaker" przylgnęła do tej maszyny na stałe.
Aby odciąć się grubą kreską od wcześniejszych problemów, Suzuki w 1998 roku wypuszcza TL1000R i teraz to on ma być rewelacyjny. I nie zgadniecie - nieudało się. Po raz kolejny Suzuki swoim V2, porwało się z motyką na słonce i po raz kolejny wygrała wielka żółta kula. Lecz tym razem z innych powodów. Od pojawienia się modelu R minęło trzynaście lat, a w świecie jednośladów to cale eony rozwoju. Z topowego superbike’a stał się po prostu kolejnym motocyklem używanym, jakich wiele widzimy w ogłoszeniach. Mało tego – jeśli TLR próbuje przykuć naszą uwagę, ignorujemy te ogłoszenia, bo ilu z nas z własnej woli chce mieć między nogami swoje własne nemezis.
so what...
Re: "koncik" motocyklowy 2
Ogolnie japoncy wtedy polegali na swoich odlewanych wtryskowo ramach , ktore po prostu byly za cienkie i to nie tylko dotyczy suzuki tl, inne marki tez mialy z tym wpadki, odnosnie pytania czy jezdzilem ducati to nie, zawieszeniowo wlosi zawsze dominowali, ale silnikowo juz raczej nie ma co porownywac ducatow z np seria silnikow GSX,GSXR, GSF chlodzonych olejem, czy do hondy VFR, chodzi mi o dlugowiecznosc i idiotoodpornosc.
Silniki pokrewne TL stosowano w suzuki SV i DL i tam slyna z niezawodnosci.
Silniki pokrewne TL stosowano w suzuki SV i DL i tam slyna z niezawodnosci.
-
-
- Posty: 240
- Rejestracja: śr gru 07, 2005 11:20 am
- Lokalizacja: okolice krakowa
Re: "koncik" motocyklowy 2
A nieprawda
Nic nie ratuje porażki japońców temacie twinów nic.. 


so what...
Re: "koncik" motocyklowy 2
Porazka japonskich v'ek mowisz?troublemaker pisze:A nieprawdaNic nie ratuje porażki japońców temacie twinów nic..
Pewnie dlatego pierwsze 4 miejsca w krolewskiej motogp zajmuja japonce.

Nawet jakby mowa byla tylko o tvinach? To co? Mozna rownie dobrze pisac,ze japonia polegla w budowie 3 cylindrowych jednostek i prym wiedzie triumph. A jaka prawda jest wszyscy wiemy.

Mieszkalem na studiach z fanem ducatow. Byly plakaty, kubki, koszulki gacie. Dukat i nic wiecej. W koncu kupil prawie nowke. Igielka poprostu. Pojezdzil chwila-moment i sie zaczelo: wysprzeglik ( i sprzeglo generalnie), gazniki , elektryka, pocilo sie wszedzie. Moja owczesna DRa , kundel jakich malo za 1800 zeta nie miala zadnej z tych przypadlosci. Ale twardo walczyl.. w serwisach przekladali co sie dalo, ale wciaz nie chodzil jak trzeba albo nie tak dlugo jak trzeba.


Tera jezdzi gixerem.

Dominacja zawieszeniowa to tez naduzycie. Tak bylo byc moze do momentu jak japonia nie siegnela po showe, ohlina i wp.
Pozniej to juz totalna dominacja japonii.
Zeby nie bylo. MIalem amerykanskie i wloskie tez. Ale nie ma co sie oszukiwac. Ducati to sprzet dla pasjonatow.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: "koncik" motocyklowy 2
Wypisz wymaluj LRWojtek_W pisze:Najlepsze bylo tlumaczenie ze Ducati nie sa bardziej awaryjne tylko bardziej wymagajace serwisowo

loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
Re: "koncik" motocyklowy 2
To mialem napisac, ale zmaznalem. 

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: "koncik" motocyklowy 2
uja tam
japonia sronia
nuda.
silników im parę wyszło ale nic poza tym...

japonia sronia
nuda.
silników im parę wyszło ale nic poza tym...

#noichuj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości