Jak dotrę na nocleg to sprawdzę wyniki z jazdy z pasażerem itp. Bo w Alpach raczej 120 nie jeździli

Moderator: Misiek Bielsko
Nie. Ale są za to wszystkie adventure'owe mastodonty - SuperTenere, duży GS itp. Są duże turystyki - BMW, Super Duke, Yamaha FJR1300. Są też jakieś nakedy i nowe niby retro scramblery - Ducati, BMW, Triumph i MotoGuzzi V85TT. Guzik zdaje się wygrał swoją kategorię scramblerów.
Nie, test, który cytuję to Afryka 1000.
to co to za porównanie litrowej afry do 700-800ccm motkówBratproroka pisze: ↑sob sie 17, 2019 3:48 pmNie, test, który cytuję to Afryka 1000.
Ma być średnia ~700-800 niedługo razem ze skokiem dużej do 1100. Na tą bym chętnie poczekał.
A Afryka 1000 wychodzi w porównaniach jak zwykły maszyny od BMW - niby nigdzie nie najlepszy, ale też nigdzie nie jest całkiem do bani i tym spisobem bajlepiej ogarnia wszystko po trochu. Plusem w stosunku do nowych BMW czy KTM jest mniejsza ilość elektroniki. Ale mniejsza, a nie zerowa.
Afryka jest tak samo mocna jak te KTM czy BMW. Triumph podobnie - wszystko ~95 KM. Waży też +/- tak samo, ten KTM jest wyraźnie lżejszy - 236 vs 216 kg.lbl78 pisze: ↑sob sie 17, 2019 4:22 pmto co to za porównanie litrowej afry do 700-800ccm motków![]()
![]()
to jak powiedzenie że fireblade 1000 jest lepsze od kawy 700 bo ma wszytko lepsze![]()
myślałem że to do małej afry jest porównanie bo motki tylpu 790 czy BMW800 to inna liga troche, nawet cenowo zupełnie ina liga![]()
co do elektroniki to niestety pogódź się z tym że już w moto będzie, wtrysk i ABS już są obligatoryjne żeby moto w UE zarejestrować
aaa niewielkie tak cirka 10kpln
Przyznasz že 690/701 trochę "odstaje" od reszty swiata ? Dla mnie jedyny poważny problem to głupia skrzynia biegów.
kłóci się z postulatem 'wjechać na dwa-trzy dni w góry i nie martwić się o paliwo'. To jest dobre dla 'wannabe' podróźników
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości