Uszczelniacze tylnego mostu

Sportage, Asia Rocsta

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Uszczelniacze tylnego mostu

Post autor: Troopek » wt lut 12, 2008 3:34 pm

Dawno sie nie odzywalem ,bo kijanka problemow nie przysparzala a i na forum dosc spokojnie bylo ...ale jak to mowia(spiewaja) "nic nie moze przeciez wiecznie trwac...." wiec wzial sie i rozszczelnil tylny most na wejsciu od strony walu nap.
I teraz pytanie do Was moi mili bo szukajka nie powiedziala :) ,czy ktos cos wie o wymiarach siemmeringu na walek atakujacy? Jakiegos nietypu sie spodziewac czy moze jednak wymiary zgodne z PN :wink: .
Nie bardzo moge rozebrac ,bo auto musi jezdzic (poza miasto juz nie wypuszczam malzowiny :) i codziennie olej sprawdzam,ale ile mozna.....) wiec akcja naprawy musi byc na zasadzie : rozbieram-wymieniam -skladam....

Jak zwykle z gory serdecznie dziekuje za pomoc :D
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt lut 12, 2008 3:40 pm

Kurcze - wymieniałem go dwa razy, tyle że "ręcami" mojego mechanika. Wymiarów nie pamiętam ale bez problemów można było dobrać coś z katalogu corteco

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » ndz lut 17, 2008 1:18 pm

Kurcze - wymieniałem go dwa razy, tyle że "ręcami" mojego mechanika. Wymiarów nie pamiętam ale bez problemów można było dobrać coś z katalogu corteco
O widzisz,dobre i to...nic to ,jutro wsadze w kijanke swoje brudne paluchy to zobacze ,co tam siedzi :lol:
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

michałlas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 3:51 pm

Post autor: michałlas » pn lut 18, 2008 8:55 pm

kolego i jaki to był rozmiar bo podobna przypadłość mnie spotkała

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » wt lut 26, 2008 4:36 pm

Dla potomnych podaje wymiary uszczelniacza tylnego mostu (wejscie z wału):

40x64x10 - oryginal jest z takim metalowym kolnierzem. Niestety kijanka stoi rozbebeszona bo takiego simmera na razie nigdzie nie znalazlem.Corteco w katalogu ma zewnetrzna srednice 65 wiec do du...y.Jak namierze cos sensownego to nie omieszkam podac wiecej danych.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

michałlas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 3:51 pm

Post autor: michałlas » czw lut 28, 2008 10:09 pm

na zewnątrz był wyciek ale się skończył wystraszyłem sie i sprawdziłem poziom w dyfsze i niespodzianka pełny oleju cos straszy ale narazie nie jest żle

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » czw lut 28, 2008 10:53 pm

Jednak bije sie w piersi :oops: ,uszcelniacz mostu jest w katalogu Corteco.
Ma wymiary 40x64x12 wiec jest szerszy od oryginalu (nie przeszkadza) oraz nie ma metalowego kolnierza.Zeby bylo zabawniej niby Corteco a jednak nie do konca,bo na uszczelniaczu stoi jak byk firma NOK (robią dobre uszczelniacze przednich zawieszen w japonskich motocyklach (fabrycznie montowane)
Pelny symbol uszczelniacza to AD2398F - cokolwiek to znaczy :)21 a koszt w moim ulubionym sklepiku 12 pln. (kupilem 2 szt :lol: )
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pt lut 29, 2008 8:07 am

A nie mówiłem?
:)21

Awatar użytkownika
Andrzejmastalerz
 
 
Posty: 109
Rejestracja: czw cze 08, 2006 7:40 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Andrzejmastalerz » śr kwie 16, 2008 7:47 pm

Mój kuzyn ma problem ze swoją Kijanką. Auto z 99 roku, typ "cabrio" model amerykański. Stukanie z tyłu podczas ruszania. Na podnośniku okazało się że jest spory luz na wale napędowym przy wejściu do mostu. Nie wiemy czy można ten luz wyregulować czy też wymienić łożysko. Proszę o poradę.
Wokół nas jest wiele miejsc do Poznania (od Wrocławia)

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » czw kwie 17, 2008 8:20 am

Przede wszystkim rozebrac i zobaczyc.Jak zeby cale,nie wytarte (chociaz watpie) to mozna sprobowac pobawic sie z lozyskami.Ale uwierz mi,to przeje*****na robota.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości