dobrywieczór
Moderator: Marcin-Kraków
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
dobrywieczór
cześć jestem posiadaczem samochodziku jeep cherokee 4.0 91 i jako nowy na forum chcę się przywitać WITAM WSZYSTKICH
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
od jakiegoś czasu przy zmianie biegu (nie zawsze) dochodzi dziwny dźwięk spod samochodu (brzdęk) tak jakby były jakieś naprężenia w dyferencjale.
sprawdziłem luz na wale i jest dość duży nie potrafię powiedzieć ile stopni lecz uważam że jest za duży(od razu ubiegnę pytanie na krzyżakach nie ma luzu ), czy jest możliwość skasowania luzów w dyfrze bez zdejmowania główki i wyjmowania kosza z satelitami?czy masz rysunki poglądowe dyfru, przed rozebraniem chciałbym mieć jakieś pojęcie o tym, czy luz kasuje się za pomocą podkładek dystansowych? będę wdzięczny za pomoc.
sprawdziłem luz na wale i jest dość duży nie potrafię powiedzieć ile stopni lecz uważam że jest za duży(od razu ubiegnę pytanie na krzyżakach nie ma luzu ), czy jest możliwość skasowania luzów w dyfrze bez zdejmowania główki i wyjmowania kosza z satelitami?czy masz rysunki poglądowe dyfru, przed rozebraniem chciałbym mieć jakieś pojęcie o tym, czy luz kasuje się za pomocą podkładek dystansowych? będę wdzięczny za pomoc.
- leon zet
-
- Posty: 7508
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Nie przejmowałbym sie tym - po prostu w układzie napędowym jest duży luz sumaryczny i to on jest najprawdopodobniej odpowiedzialny za te efekty dźwiękowe.
Trzeba po prostu stosować właściwą synchronizację ruchów prawej i lewej stopy
Ale jak się upierasz to podeślę kawałek serwisówki.
W końcu muszę ją pro publico bono zeskanować

Trzeba po prostu stosować właściwą synchronizację ruchów prawej i lewej stopy

Ale jak się upierasz to podeślę kawałek serwisówki.
W końcu muszę ją pro publico bono zeskanować

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:13 pm
- Lokalizacja: opypy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość