
ROCSTA i OFF ROAD
Moderator: Marcin-Kraków
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: sob maja 31, 2008 4:45 pm
- Lokalizacja: pomorze
ROCSTA i OFF ROAD
Czesc.Mam ASIĘ od jakiegoś czasu i przymierzam sie do przygotowania jej do off roadu.Im bardziej sie zagłebiam tym więcej wątpliwości sie pojawia.Doradżcie czy w ogóle warto ,co sądzicie o "Asi w błocie".
czy jest szsnsa na inne napedy a jak to jakie

Ostatnio zmieniony sob maja 31, 2008 8:55 pm przez andrzej lenio, łącznie zmieniany 1 raz.
Zasadniczą zaletą tego autka jest klasyczna budowa typu Jeep CJ, więc z domotaniem wyciągarki elektrycznej z przodu nie będzie problemu (gorzej jeśli ma być z tyłu to trzeba wymontować drzwi bagażnika). Jeśli napędy nie ciekną to pozytywnie i jeżeli chodzi o napęd to nic jej nie brakuje (oprócz blokady mostów). Z większych modyfikacji to lift zawieszenia i większe opony, aczkolwiek z tym drugim nie przesadzałbym bo sprzęgło może się zbuntować i paść.
OnRoad: BMW 316i sedan 1991r.
OffRoad: Asia Rocsta 1,8 z 1995r.
OffRoad: Asia Rocsta 1,8 z 1995r.
- krzysztof1908
-
- Posty: 246
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 9:38 pm
- Lokalizacja: kalisz
PiRoman ma rację.ale ja mam i jedną i drugą.joanna jest w domu a asia w błocie.zalety pierwszej pozostaną tajemnicą ogniska domowego i alkowy. druga zaś daje sobie radę w średnio trudnym terenie . moim zdaniem jest zbyt ciężka(rama) przy tak niezbyt wysilonym silniku.ale dla niedzielnych pojeżdżałek w terenie wystarczająca.można oczywiście domotać do niej wyciągarkę ale czy usprawni ją to aż do takiego stanu żeby przejechać przez każdą dziurę wypełnioną błotem to wątpię.a większe błota polecam G i patrola (pomimo ich wagi) , które mają odpowiednie mosty, blokady i można użyć do nich duże koła.
kia rocsta 1,8 mercedes G
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość