Post
autor: tomik44 » czw sty 21, 2016 9:42 am
I tu zaczyna się twój kłopot, korekcje od temp są różne w różnych porach roku, zmienią się też gdy silnik wyłączymy na jakiś czas - reduktor wystygnie a silnik jeszcze nie i już mamy zmiany, może wywalać checka. Ja osobiście wgrałem sobie starszy soft, i pozbyłem się tych ustawień, wyszedłem z zasady im prościej tym lepiej.
Musisz pamiętać o obserwowaniu przy przełączaniu z Pb na LPG - czasu wtrysku Pb. Jesli Pb maleją jest za bogato - przy danej temp musisz zrobić korektę na minus, jeśli rosną jest za ubogo to korekta przy danej temp na plus. Pododawaj jak będziesz musiał trochę punktów, aby linia zmieniała się płynnie, by nie było uskoków.
To czasochłonna zabawa więc życzę powodzenia, trzymam kciuki.
Sportage 98 2.0 16V, Stag 300
LT 235/75R15