Problem z paleniem rano
Moderator: Marcin-Kraków
Re: Problem z paleniem rano
Szklaneczki. Hydropopychacze mogą dzwonić.albo paneli. Też tak mam po zapaleniu silnika. Jeden hydropopychacze dzwoni ale przechodzi po lekkim gazie. Ale niedługo będzie drugi silnik na części więc podmieni się szklaneczki.
Zajrzyj pod auto może coś obciera. A jak nie to może to jakieś łożysko albo łożyska igiełkowe w przegubach
Zajrzyj pod auto może coś obciera. A jak nie to może to jakieś łożysko albo łożyska igiełkowe w przegubach
sportage'98r 16V KL71 235/75/15
boodylift 2,6" przód lift 1.6"+gumy Tył:2"+astra
boodylift 2,6" przód lift 1.6"+gumy Tył:2"+astra
Re: Problem z paleniem rano
Panowie jakiej firmy szklanki polecacie bo komplet firmy INNA to wydatek 1500 zł. Może ktoś coś poleci.
Re: Problem z paleniem rano
Kiedyś kupowałem coś z rzędu 20 zł. Dobrali mi w motoryzacyjnym.
sportage'98r 16V KL71 235/75/15
boodylift 2,6" przód lift 1.6"+gumy Tył:2"+astra
boodylift 2,6" przód lift 1.6"+gumy Tył:2"+astra
Re: Problem z paleniem rano
I jak takie tanie sie sprawują ?
Re: Problem z paleniem rano
Chodzą jak narazie
he he możliwe że Coś od bmw, coś mi tak świta.

sportage'98r 16V KL71 235/75/15
boodylift 2,6" przód lift 1.6"+gumy Tył:2"+astra
boodylift 2,6" przód lift 1.6"+gumy Tył:2"+astra
Re: Problem z paleniem rano
Pany szybkie pytanie jaka jest różnica między silnikiem OK01R od FE ? Bo jak poszperałem to niby pasują do obu szklanki od bmw 3 (e46)
Re: Problem z paleniem rano
Popychacze wymienione. I dalej hałasują, tylko zadziej. Wymienilem tylko cztery, oczywiście zamienniki. Dobrania szklanek od bmw nie podjął się ani mechanik ani sklep, szkoda że, nie miale pewnosci co do szklanek z bmki.Wymienilem też świece a problem z paleniem i tak pozostał. Mam dość tego auta ale i tak go nie sprzedam
. Moze kiedys znajdę mechanika który ogarnie bolączki kijanki.

Re: Problem z paleniem rano
Panowie może ktoś tak miał, silnik pracuje ładnie problemów ale wystarczy dać mu w dupę i zaczynają obroty falować i słychać popychacze. Może ktoś miał takie objawy.
Re: Problem z paleniem rano
Odnawiam temat bo niestety i mnie dopadła podobna przypadłość. Zacznę od tego, że komputer nie pokazuje błędów, tak samo się dzieje na benzynie jak i gazie.
Czujniki sprawdziłem(map, czujnik przepustnicy, temperatura, krokowy) ich oporność nie ma odchyleń od normy.
Jedyna niewiadoma to cewki i przewody. I tu prośba do Was, czy ktoś może zmierzyć oporność cewek pomiędzy pinami kostki, pinami a fajką i fajką i wyjściem na przewody WN. Zmierzenie oporu samych przewodów też by pomogło
A teraz sam problem, samochód zawsze pali od dotyku, jedynie gdy jest zimny (poniżej 20st.) to po odpaleniu silnik nierówno pracuje, zdarza się że zgaśnie, a przy dodawaniu gazu brzmi jak by palił na 3 gary. Problem występuje w przeciągu 1-2min od odpalenia, później wszystko jest dobrze.
Pomożecie przyjaciele? ;>
Czujniki sprawdziłem(map, czujnik przepustnicy, temperatura, krokowy) ich oporność nie ma odchyleń od normy.
Jedyna niewiadoma to cewki i przewody. I tu prośba do Was, czy ktoś może zmierzyć oporność cewek pomiędzy pinami kostki, pinami a fajką i fajką i wyjściem na przewody WN. Zmierzenie oporu samych przewodów też by pomogło

A teraz sam problem, samochód zawsze pali od dotyku, jedynie gdy jest zimny (poniżej 20st.) to po odpaleniu silnik nierówno pracuje, zdarza się że zgaśnie, a przy dodawaniu gazu brzmi jak by palił na 3 gary. Problem występuje w przeciągu 1-2min od odpalenia, później wszystko jest dobrze.
Pomożecie przyjaciele? ;>
Jest:
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: Problem z paleniem rano
Rano się nie pali, wstawaj ok 12 to już południe, to już można palić, a poważnie to objaw jak na zalewaniu, sprawdź czujnik temp. silnika (ten do sterownika).
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Re: Problem z paleniem rano
Godzina nie ważna, nawet jak już była jeżdżona, ale po ostudzeniu problem wraca. Czujnik sprawdziłem, oporność jest ok, tak mi się wydaje. Ewentualnie jutro sprawdzę czy na pewno działa 

Jest:
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Re: Problem z paleniem rano
Mam podobny problem auto pali od strzała po czym jak chce się dodać gazu przerywa po rozgrzaniu jest ok , czujniki sprawdzone sprawne - co ciekawe jak odpalam awaryjnie na lpg - problemu nie ma , dzieje się to tylko na benzynie.
Re: Problem z paleniem rano
U mnie gaz, czy benzyna bez zmian. Jedynie na gazie trochę inaczej śmierdzi, pewnie nie przepala dawki paliwa. Po odłączeniu czujnika temperatury żadnych zmian (oprócz zapalenia check)
edit:
Czujnik sprawdzony ponownie, pokazuje 2.6kOhm czyli tyle ile powinno być przy tej temperaturze
edit:
Czujnik sprawdzony ponownie, pokazuje 2.6kOhm czyli tyle ile powinno być przy tej temperaturze
Jest:
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Re: Problem z paleniem rano
Panowie!
Problem rozwiązany
. Kolega vandall_jr miał racje, mieszanka była za bogata. Powód mnie zaskoczył, bo to nie byłą wina kijanki, o dziwo.
Okazało się że wtryski od gazu są nieszczelne i przepuszczają gaz do kolektora ssącego.
Problem rozwiązany

Okazało się że wtryski od gazu są nieszczelne i przepuszczają gaz do kolektora ssącego.
Jest:
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Re: Problem z paleniem rano
Jak nieszczelne w którym miejscu to stwierdziłeś ? Bo ja nadal borykam się z niepaleniem rano
Re: Problem z paleniem rano
Po syczeniu samej instalacji i spadku ciśnienia. Wtryski miałem valteki i prawdopodobnie puszczały na zaworkach. Swoją rolę też odegrała źle ustawiona sama instalacja i komputer adaptował się pod gaz. W momencie kiedy rano odpaliłem na benzynie/zimnym gazie samochód musiał dostawać za dużo paliwa. Po wymianie wtryskowe na ac w02 bfg i na nowo zestawieniu gazu problem ustal. Choć muszę jeszcze raz ustawić gaz bo się check zapalił.
Jest:
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Re: Problem z paleniem rano
Listwę gazową wymieniłem na jesieni, faktycznie problem z paleniem znikł na tydzień, a potem to samo. Teraz postanowiłem pojeździć na samej benzynie, masakra obroty wariują a auto nie ma mocy
. chyba na wiosnę pomyślę o sprzedaniu suki bo to miłość bez wzajemności 


Re: Problem z paleniem rano
A odłączyłeś kompa przed przełączeniem na benzynę? Mapa w sterowniku nadal mogła być ustawiona pod gaz... A jak z samą benzyną? Może być już wywietrzała. U mnie to bardziej syndrom sztokholmski ;D Przed rodziną tłumacze, że to moje hobby:D
Jest:
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Kia Sportage 2.0 16V + podtlenek LPG
Seat Ibiza 1.4
Re: Problem z paleniem rano
Witam, mam podobny problem jak koledzy , od dwóch dni kijanka ma problem z porannym odpaleniem jak już za dziesiątym razem zaskoczy to chodzi jakby na 2 garach po przegazowaniu jest ok, potem cały dzień odpala bez problemu, moc przyśpieszenie obroty wszystko ok. Z kodów błyskowych wyskoczyły dwa błędy 19 - zawór wtryskiwacza 2 lub jego obwód oraz 07 czujnik identyfikujący cylindry lub jego obwód . Błędy pojawiły się jednocześnie, więc nie wiem czy to zbieg okoliczności że walną czujnik i wtryskiwacz czy przez uszkodzony czujnik szwankuje wtryskiwacz.
Proszę o wasze sugestie . kia 8v 95r gaz sekwencja .
Proszę o wasze sugestie . kia 8v 95r gaz sekwencja .
Re: Problem z paleniem rano
Po resecie kompa i jeździe na samej benzynie pali na dotyk. Gaz na nowo ustawiony ponoć była za bogata mieszanka.
ale problem nadal występuje czyli pali od 3 kopa.
ale problem nadal występuje czyli pali od 3 kopa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości