

Moderator: Marcin-Kraków
Nie napisałem tutaj konkretnie ile wyniosłoby przesunięcie mostu przypuszczałem tylko, że będzie niewielkie (bo i zakładany lift niewielki)leon zet pisze:Zastanawiam się czy jest sens robienia czegoś takiego przy lifcie rzędu 3cm. Zakładając, że oryginalny Panhard ma długość 1020mm a liftujemy o powiedzmy 30mm to kąt o jaki "rozjedzie się" drążek to niecałe 2 stopnie...- tak więc wydaje mi się to, że to aż tak bardzo nie zaważy
![]()
Dzisiaj już wiem dlaczego się przesunął, w dodatku nie w tą stronę w którą powinien się przesunąć po zapodaniu liftu. Po prostu nadjedzone zębem czasu mocowanie panharda do ramy wykrzywiło się. Potem z resztą całkiem się urwało. Ot i wszystko.leon zet pisze:Przejechałem ponad 100 000km z gazownią na pokładzie i zawias z prawej strony niestety klęka - stoi dużo niżej niż z lewej, w dodatku (czyżby przez sprężyny nierównej wysokości) cały tylny most przesunął mi się w lewo o około 10 - 15 mm (czteroślad)...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości