Jestem świeżym posiadaczem kijanki. Po zakupie i przyjrzeniu się pod maską znalazłem "twórczość" gazowników. Możecie mi doradzić z własnego doświadczenia jak to wszystko doprowadzić do stanu bliskiego ideałowi?
Troche o kijance.
rok 1998(po lifcie)
2.0 16v 128KM
gaz to stag 4 z reduktorem tomasetto.
1. Odłączony wąż podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa. Według poprzedniego właściciela tak powinno być. Czy to prawda?
2. W jakim miejscu macie umiejscowiony reduktor? U mnie jest zaraz przy chłodnicy, przez co wywalona jest rura od dolotu. Chciałbym ją zamontować z powrotem, ale najpierw będę usiał przenieść reduktor.
3. Wywalona jest również taka bańka która jest między kolektorem dolotowym a przepływomierzem. Otwór zaślepiony jest kołkiem

Sam samochód obecnie stoi w garażu, bo ruda zaprzyjaźniła się z zbiornikiem paliwa

Jeśli będą potrzebne zdjęcia to proszę pytać, postaram sie dostarczyć

Pozdrawiam!