opony 4x4
Moderator: Marcin-Kraków
opony 4x4
Może mało dokładnie studiuję ww FORUM, bo pewnie na jego łamach
była nie raz o tym mowa, ale proszę o pilną pomoc - mianowicie jestem
przed założeniem opon zimowych do mojego KIA Sportage rocznik2000 -
opony w stanie: jedna para wyjechana czyli
utylizacja, na drugiej parze jeszcze zime - może nie w terenie ale
szosowo napewno pojeżdźę. I teraz moje pytanie: bo zakładam pare
nówek i pare w stanie wskazującym i co dzieje się z układem różnicowym
przy napędzie szosowym 4x4? a przy napędzie teren 4x4? przecięż mamy różnicę
średnic - co prawda niewielką ale zawsze.
Jeżeli to nie stanowi problemu, to następne pytanie: nówki na przód czy na tył?
przednie kierunkowe ale napędowe tylne?
Czy normalną sprawą dla Sportage jest "szorowanie" kół i konieczny mocniejszy gaz
przy napędzie 4x4 w czasie pełnego skrętu?
Servis twierdzi, że jest to naturalne i że jest to test na to czy napęd działa i
czy wogóle jest włączony???!!!!!!!
Chętnie poznam prawde - nie żebym się czepiał, bo mój Sportage pare razy uratował
mi "tyłek" ale chodzi mi o sam fakt i sprawność techniczną mojego samochodu.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Marcin
była nie raz o tym mowa, ale proszę o pilną pomoc - mianowicie jestem
przed założeniem opon zimowych do mojego KIA Sportage rocznik2000 -
opony w stanie: jedna para wyjechana czyli
utylizacja, na drugiej parze jeszcze zime - może nie w terenie ale
szosowo napewno pojeżdźę. I teraz moje pytanie: bo zakładam pare
nówek i pare w stanie wskazującym i co dzieje się z układem różnicowym
przy napędzie szosowym 4x4? a przy napędzie teren 4x4? przecięż mamy różnicę
średnic - co prawda niewielką ale zawsze.
Jeżeli to nie stanowi problemu, to następne pytanie: nówki na przód czy na tył?
przednie kierunkowe ale napędowe tylne?
Czy normalną sprawą dla Sportage jest "szorowanie" kół i konieczny mocniejszy gaz
przy napędzie 4x4 w czasie pełnego skrętu?