Zawieszenie w Sportage.

Sportage, Asia Rocsta

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Andrzejmastalerz
 
 
Posty: 109
Rejestracja: czw cze 08, 2006 7:40 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Zawieszenie w Sportage.

Post autor: Andrzejmastalerz » wt cze 13, 2006 10:54 am

Mam to autko 2 miesiące. Od początku moja kijanka strasznie podskakuje na dziurach aż koło zapasowe wali w klapę. Sprawdziłem amorki na stan. diagnostycznym i wyszło ok 60-70 proc. tłumienia. To podobno prawidłowe. Zastanawiam się czy po zmianie na gazowe poprawiło by się czy pogorszyło. Może powodem tych podskoków jest poprostu duża masa nieresorowana?
Pozdrawiam z Wrocławia
Andrzej
Wokół nas jest wiele miejsc do Poznania (od Wrocławia)

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt cze 13, 2006 1:48 pm

Olejowo-gazowe amorki kayaby na przód :)2
i w porównaniu z fabryką jest dużo lepiej

przydałoby się jeszcze olejowo - gazowe amorki kayaby na tył :)2

i byłoby już w ogóle fajnie

Awatar użytkownika
Armon
Posty: 497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 12:18 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Armon » wt cze 13, 2006 10:17 pm

zgadzam się z przedmówcą.
Na przód nie ma wiekszego wyboru sa tylko KYB niskocisnieniowe dwururowe, natomiast na tył mozna wybrać wercję oznaczona w katalogu jako sport, są to jednorurowe wysokociśnieniowe gazowo-olejowe amorki.
sprawują się wyśmienicie i zdecydowanie stabilizują Kijankę na zakrętach ... przy okazji podnoszą zawieszenie o około 1cm :D

a do skaczącego tyłu (zwłaszcza na leżących policjantach chyba trzeba się przyzwyczaić ... wspomniana wcześniej spora masa nieresorowana 8) )

Awatar użytkownika
Andrzejmastalerz
 
 
Posty: 109
Rejestracja: czw cze 08, 2006 7:40 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Amorki

Post autor: Andrzejmastalerz » czw sie 17, 2006 7:54 am

Kupiłem na Allegro 2 gazowe i po zamontowaniu na tył stwierdzam poprawę o jakieś 20-30 % subiektywnie. Nie jest to więc rewelacja ale tył zachowuje się nieco lepiej szczególnie na dziurawych zakrętach.
Wokół nas jest wiele miejsc do Poznania (od Wrocławia)

Camillo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: śr maja 23, 2007 6:40 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Camillo » pn paź 01, 2007 6:08 pm

I u mnie przyszedł czas na wymiane amorków (w zasadzie to już dawno temu, tylko z braku funduszy bujałem sie na starych i to dosłownie :lol: ). Jak wynika z Waszych postów najlepsze będą kayaba, tylko które ?? Excel - G a może Ultra - SR bo Armon pisał coś o sportowych na tył czy wreszcie MonoMax, które sam producent przeznaczył do pojazdów terenowych ??

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn paź 01, 2007 7:00 pm

Z przodu mam zdaje się Excel G. Nie pamiętam dokładnie, bo dawno to było a faktury znaleźć za cholerę nie mogę. Ale jest dobrze :)2

Awatar użytkownika
Armon
Posty: 497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 12:18 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Armon » wt paź 02, 2007 8:13 am

na przód z racji spawanego kołnierza pod sprężynę musi być dwururowy amorek - KYB Exel G
tył to spora dowolność choć osobiście nie mogłem namierzyć Mono Maxa do Sportaga :cry:

Proponuję sprawdź jeszcze Kone - regulowane na przód są w podobnej cenie jak KYB a jakość chyba jeszcze lepsza (po 2,5 roku jeden przedni amor KYB puścił u mnie olej :evil: )
pustynna jaszczurka :)21
BFG AT 31", lift 2", bodylift 2"
Suza GV 2.7 po czarnym

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość