Zawieszenie w Sportage.
Moderator: Marcin-Kraków
- Andrzejmastalerz
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw cze 08, 2006 7:40 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Zawieszenie w Sportage.
Mam to autko 2 miesiące. Od początku moja kijanka strasznie podskakuje na dziurach aż koło zapasowe wali w klapę. Sprawdziłem amorki na stan. diagnostycznym i wyszło ok 60-70 proc. tłumienia. To podobno prawidłowe. Zastanawiam się czy po zmianie na gazowe poprawiło by się czy pogorszyło. Może powodem tych podskoków jest poprostu duża masa nieresorowana?
Pozdrawiam z Wrocławia
Andrzej
Pozdrawiam z Wrocławia
Andrzej
Wokół nas jest wiele miejsc do Poznania (od Wrocławia)
zgadzam się z przedmówcą.
Na przód nie ma wiekszego wyboru sa tylko KYB niskocisnieniowe dwururowe, natomiast na tył mozna wybrać wercję oznaczona w katalogu jako sport, są to jednorurowe wysokociśnieniowe gazowo-olejowe amorki.
sprawują się wyśmienicie i zdecydowanie stabilizują Kijankę na zakrętach ... przy okazji podnoszą zawieszenie o około 1cm
a do skaczącego tyłu (zwłaszcza na leżących policjantach chyba trzeba się przyzwyczaić ... wspomniana wcześniej spora masa nieresorowana
)
Na przód nie ma wiekszego wyboru sa tylko KYB niskocisnieniowe dwururowe, natomiast na tył mozna wybrać wercję oznaczona w katalogu jako sport, są to jednorurowe wysokociśnieniowe gazowo-olejowe amorki.
sprawują się wyśmienicie i zdecydowanie stabilizują Kijankę na zakrętach ... przy okazji podnoszą zawieszenie o około 1cm

a do skaczącego tyłu (zwłaszcza na leżących policjantach chyba trzeba się przyzwyczaić ... wspomniana wcześniej spora masa nieresorowana

- Andrzejmastalerz
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw cze 08, 2006 7:40 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Amorki
Kupiłem na Allegro 2 gazowe i po zamontowaniu na tył stwierdzam poprawę o jakieś 20-30 % subiektywnie. Nie jest to więc rewelacja ale tył zachowuje się nieco lepiej szczególnie na dziurawych zakrętach.
Wokół nas jest wiele miejsc do Poznania (od Wrocławia)
I u mnie przyszedł czas na wymiane amorków (w zasadzie to już dawno temu, tylko z braku funduszy bujałem sie na starych i to dosłownie
). Jak wynika z Waszych postów najlepsze będą kayaba, tylko które
Excel - G a może Ultra - SR bo Armon pisał coś o sportowych na tył czy wreszcie MonoMax, które sam producent przeznaczył do pojazdów terenowych 



na przód z racji spawanego kołnierza pod sprężynę musi być dwururowy amorek - KYB Exel G
tył to spora dowolność choć osobiście nie mogłem namierzyć Mono Maxa do Sportaga
Proponuję sprawdź jeszcze Kone - regulowane na przód są w podobnej cenie jak KYB a jakość chyba jeszcze lepsza (po 2,5 roku jeden przedni amor KYB puścił u mnie olej
)
tył to spora dowolność choć osobiście nie mogłem namierzyć Mono Maxa do Sportaga

Proponuję sprawdź jeszcze Kone - regulowane na przód są w podobnej cenie jak KYB a jakość chyba jeszcze lepsza (po 2,5 roku jeden przedni amor KYB puścił u mnie olej

pustynna jaszczurka 
BFG AT 31", lift 2", bodylift 2"
Suza GV 2.7 po czarnym

BFG AT 31", lift 2", bodylift 2"
Suza GV 2.7 po czarnym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość