Strona 1 z 1
Zawieszenie w Sportage.
: wt cze 13, 2006 10:54 am
autor: Andrzejmastalerz
Mam to autko 2 miesiące. Od początku moja kijanka strasznie podskakuje na dziurach aż koło zapasowe wali w klapę. Sprawdziłem amorki na stan. diagnostycznym i wyszło ok 60-70 proc. tłumienia. To podobno prawidłowe. Zastanawiam się czy po zmianie na gazowe poprawiło by się czy pogorszyło. Może powodem tych podskoków jest poprostu duża masa nieresorowana?
Pozdrawiam z Wrocławia
Andrzej
: wt cze 13, 2006 1:48 pm
autor: leon zet
Olejowo-gazowe amorki kayaby na przód
i w porównaniu z fabryką jest dużo lepiej
przydałoby się jeszcze olejowo - gazowe amorki kayaby na tył
i byłoby już w ogóle fajnie
: wt cze 13, 2006 10:17 pm
autor: Armon
zgadzam się z przedmówcą.
Na przód nie ma wiekszego wyboru sa tylko KYB niskocisnieniowe dwururowe, natomiast na tył mozna wybrać wercję oznaczona w katalogu jako sport, są to jednorurowe wysokociśnieniowe gazowo-olejowe amorki.
sprawują się wyśmienicie i zdecydowanie stabilizują Kijankę na zakrętach ... przy okazji podnoszą zawieszenie o około 1cm
a do skaczącego tyłu (zwłaszcza na leżących policjantach chyba trzeba się przyzwyczaić ... wspomniana wcześniej spora masa nieresorowana

)
Amorki
: czw sie 17, 2006 7:54 am
autor: Andrzejmastalerz
Kupiłem na Allegro 2 gazowe i po zamontowaniu na tył stwierdzam poprawę o jakieś 20-30 % subiektywnie. Nie jest to więc rewelacja ale tył zachowuje się nieco lepiej szczególnie na dziurawych zakrętach.
: pn paź 01, 2007 6:08 pm
autor: Camillo
I u mnie przyszedł czas na wymiane amorków (w zasadzie to już dawno temu, tylko z braku funduszy bujałem sie na starych i to dosłownie

). Jak wynika z Waszych postów najlepsze będą kayaba, tylko które

Excel - G a może Ultra - SR bo Armon pisał coś o sportowych na tył czy wreszcie MonoMax, które sam producent przeznaczył do pojazdów terenowych

: pn paź 01, 2007 7:00 pm
autor: leon zet
Z przodu mam zdaje się Excel G. Nie pamiętam dokładnie, bo dawno to było a faktury znaleźć za cholerę nie mogę. Ale jest dobrze

: wt paź 02, 2007 8:13 am
autor: Armon
na przód z racji spawanego kołnierza pod sprężynę musi być dwururowy amorek - KYB Exel G
tył to spora dowolność choć osobiście nie mogłem namierzyć Mono Maxa do Sportaga
Proponuję sprawdź jeszcze Kone - regulowane na przód są w podobnej cenie jak KYB a jakość chyba jeszcze lepsza (po 2,5 roku jeden przedni amor KYB puścił u mnie olej

)