A może by tak Wyciągarkę ??

Sportage, Asia Rocsta

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

A może by tak Wyciągarkę ??

Post autor: mlodyy » ndz gru 23, 2007 7:32 pm

Mam pytanko, cz y może któryś z kolegów zakładał wyciągarkę do Kianki ?? Interesuje mnie głównie to czy da się ją zamontować pod fabryczny plastikowy zderzak tak żeby wystawały ewentualnie same rolki 8)
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » ndz gru 23, 2007 7:44 pm

Ja tam nie wiem.
Jeśli już to sobie tirfora zanabędę

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

Post autor: mlodyy » ndz gru 23, 2007 7:49 pm

A ja chyba idę w pełną mechanizację 8) A tak poza tym to chyba zaczynam na wiosnę dalsze motanie :)21
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » ndz gru 23, 2007 8:02 pm

Ja tam motanie już zacząłem. Szpilki do liftu będę miał po świętach, dystanse podwyższające już mam, tylny zderzak się wycina... Może być fajnie
:)21

Będziesz montował jakiegoś chińskiego elektryka?

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

Post autor: mlodyy » ndz gru 23, 2007 8:19 pm

Odnośnie wyciągarki to raczej chińszczyzna rządzi. A w kwestii liftu to stwierdziłem, że w górę już chyba szedł nie będę, gdyż przy trawersach już się czasami zastanawiam, czy się nie wyłożę, a prześwit mi raczej wystarcza. Lift budy ma sens jak będziesz chciał wkładać większe koła co przy Kiance chyba już raczej nie ma sensu bo mosty to może wytrzymają ale nie wiem co na to tarcza sprzęgłowa bo moja się już kiedyś zbuntowała dając o sobie znać niezbyt miłym zapachem.
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » ndz gru 23, 2007 8:40 pm

Właśnie chodzi o koła - mam ten niby jedynie słuszny rozmiar 235itede, ale myślę o czymś większym - tak 31 cali będzie w sam raz.

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » ndz gru 23, 2007 8:55 pm

a mówiłes młodyyy ze już kijanki dozbrajać nie bedziesz ;??

za tydzien w weekend masz sie pojawić nią na sylwestrze offroadowym :)21
noooo :)2
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

Post autor: mlodyy » ndz gru 23, 2007 9:23 pm

Ramzes ja wcale nic takiego nie mówiłem 8) Właśnie teraz Kianka stanie się idealną bazą do dalszego motania, gdyż nie będzie mi potrzebna na codzień :D i już nie będzie narzekania że trzęsie i brak jakiegokolwiek komfortu wliczając w to również brak dywaników :)21 A co do sylwestra to Monia powiedziała kategoryczne nie :wink: ale pomyślimy :D tylko dajcie znać kiedy i gdzie. Rozumiem że ty przyjedziesz Suzuką 8)
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » ndz gru 23, 2007 9:26 pm

ramzes suzuka?
To chyba i ja sie wybiore popatrzec.Bo to historyczna chwila bedzie...




:)21
Cholerna sprezynka

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » ndz gru 23, 2007 9:27 pm

szersze info dostaniesz na PW .
albo na regionie sie wczesniej pojawi ...
suzuka nie jeździ - czeka na $$ i inwestycje do rajdow :wink:
teraz tylko prawy fotel toyki 4 Runner mi został i czasami płaskim śmigam
taki lajf :wink:

a co do windy to ostatnio z Romeo gadałem ze i taka chinska za tausena da rade pociagnąc 2 tony :)2
warte przemyslenia jesli kijanka zostaje tylko do błota a do teściów toyką :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

Post autor: mlodyy » ndz gru 23, 2007 9:32 pm

No właśnie pewnie zmotam jakiegoś chinola na przód, na pewno snorkel i będzie autko do zabawy. Samochód do jazdy z rodziną i na lajtowe wycieczki nareszcie mam i dlatego mogę sobie pozwolić na motanie Kianki, gdyż nie opłaca mi się jej sprzedawać bo za dużo w nią już zainwestowałem i za fajnie mi się nią jeździ w terenie :)21
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
Armon
Posty: 497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 12:18 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Armon » wt sty 08, 2008 9:12 pm

@ mlodyy
co do wielkości kół i wytrzymałości sprzęgła to jesteś w nieco gorszej pozycji ... z mojej wiedzy wynika że do SOHC szły "szybsze" przełożenia mostów :cry:

po zmianie oponek na 31" w terenie śmiga się bardzo przyjemnie, po "półmokrym" jesiennym piachu chodzi jak na gonsienicach :)2 .... trochę gorzej na drogach szybkiego ruchu - baardzo przepisowo :roll:

w kwestii podstawowej tematu, to Marek Sz. miał zmotaną wyciągarę w oryginalnym zderzaku, jak chcesz obejrzeć z bliska i pogadać to podjedź na Łopuszańską

moim zdaniem lepiej dociążyć tirforem tył i ewentualnie "podpakować" na świerzym powietrzu niż pakować 45kg na i tak cięższy przód i "guziczkować" :wink:
pustynna jaszczurka :)21
BFG AT 31", lift 2", bodylift 2"
Suza GV 2.7 po czarnym

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt sty 08, 2008 9:15 pm

Zgadza się, przełożenia w mostach są inne

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

Post autor: mlodyy » wt sty 08, 2008 11:08 pm

No właśnie tak walczę ze sobą bo się ostatnio rozleniwiłem 8) ale jeszcze się zastanowię na razie muszę odzyskać kierunki :evil: A odnośnie mostów to powiem szczerze że pierwsze słyszę ??
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt sty 08, 2008 11:16 pm

Powaga pełna...
W serwisówce sprawdzałem
DOHC ma 43/9
SOHC ma 40/9

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

Post autor: mlodyy » wt sty 08, 2008 11:22 pm

Ech no proszę jaka to bestia :)21 Co prawda ja jakoś tej prędkości ostatnio nie czuję :wink:
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt sty 08, 2008 11:25 pm

No właśnie. Zdawało mi się, że SOHC się lepiej zbiera niż DOHC

Awatar użytkownika
Armon
Posty: 497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 12:18 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Armon » wt sty 08, 2008 11:39 pm

pewnie jak większość 2 zaworówek jest słabszy nominalnie ale elastyczniejszy ... to samo obserwowałem w Lagunach

a wkwestii przełożeń to na hamerykańskich stronach wyszperałem info o przełożeniu 5,38:1 ale to chyba jakiś custom robiony na zamówienie :cry:
pustynna jaszczurka :)21
BFG AT 31", lift 2", bodylift 2"
Suza GV 2.7 po czarnym

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

Post autor: mlodyy » śr sty 09, 2008 9:55 pm

Nie no SOHC-em jeździ się prawie jak dieselkiem z samego dołu :)2
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt sty 18, 2008 3:21 pm

chłopaku, sprzedaj kijankę, bo w terenie i tak nie poszalejesz a Cię tylko sponiewiera
a do upalania kup sukę
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt sty 18, 2008 4:47 pm

Damian pisze:chłopaku, sprzedaj kijankę, bo w terenie i tak nie poszalejesz a Cię tylko sponiewiera
a do upalania kup sukę
ciężko sie nie zgodzić :-? ale wiesz Damian jak jest:
Każdy uczy sie na swoich błędach
Nie każdy marzy o Tojocie czy Jeepie.
Nie którzy podchodzą do swoich aut bardzo sentymentalnie np Ja do swojego :wink:

Nie miej jednak nie inwestowanie w taniego chińczyka za 1 tys zł to juz na pewno kiepski pomysł . Uważam ze w dobry szpej który zawsze można przenieść do innego auta warto inwestować takim szpejem jest wyciągarka, hi lift, dobre trapy. Takie rzeczy zawsze można zapakować do nowego Patrola :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
mlodyy
Posty: 529
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 11:19 am
Lokalizacja: W-wa

Post autor: mlodyy » pt sty 18, 2008 6:53 pm

Ale Toyotę to ja już mam 8) A z Kianką jestem związany uczuciowo (czytaj tyle już w nią włożyłem że nie opłaca mi się jej sprzedać :)21 ) A tak w ogóle to ja na Kiankę nie mogę narzekać i do upalania jest idealna. Myślę że wbrew pozorom trwalsza od Suzuki i naprawdę wdzięczna za włożoną w nią pracę :)2 Może mniej do niej występuje rzeczy do modyfikacji, ale jak ktoś nie musi mieć super zawiechy to oki :wink:
ONLY TOYOTA
LJ70 - classic
KDJ95 - zmotka :-) - miłe wspomnienie
http://www.tlc.org.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość