Strona 1 z 1
A może by tak Wyciągarkę ??
: ndz gru 23, 2007 7:32 pm
autor: mlodyy
Mam pytanko, cz y może któryś z kolegów zakładał wyciągarkę do Kianki

Interesuje mnie głównie to czy da się ją zamontować pod fabryczny plastikowy zderzak tak żeby wystawały ewentualnie same rolki

: ndz gru 23, 2007 7:44 pm
autor: leon zet
Ja tam nie wiem.
Jeśli już to sobie tirfora zanabędę
: ndz gru 23, 2007 7:49 pm
autor: mlodyy
A ja chyba idę w pełną mechanizację

A tak poza tym to chyba zaczynam na wiosnę dalsze motanie

: ndz gru 23, 2007 8:02 pm
autor: leon zet
Ja tam motanie już zacząłem. Szpilki do liftu będę miał po świętach, dystanse podwyższające już mam, tylny zderzak się wycina... Może być fajnie
Będziesz montował jakiegoś chińskiego elektryka?
: ndz gru 23, 2007 8:19 pm
autor: mlodyy
Odnośnie wyciągarki to raczej chińszczyzna rządzi. A w kwestii liftu to stwierdziłem, że w górę już chyba szedł nie będę, gdyż przy trawersach już się czasami zastanawiam, czy się nie wyłożę, a prześwit mi raczej wystarcza. Lift budy ma sens jak będziesz chciał wkładać większe koła co przy Kiance chyba już raczej nie ma sensu bo mosty to może wytrzymają ale nie wiem co na to tarcza sprzęgłowa bo moja się już kiedyś zbuntowała dając o sobie znać niezbyt miłym zapachem.
: ndz gru 23, 2007 8:40 pm
autor: leon zet
Właśnie chodzi o koła - mam ten niby jedynie słuszny rozmiar 235itede, ale myślę o czymś większym - tak 31 cali będzie w sam raz.
: ndz gru 23, 2007 8:55 pm
autor: ramzes
a mówiłes młodyyy ze już kijanki dozbrajać nie bedziesz ;??
za tydzien w weekend masz sie pojawić nią na sylwestrze offroadowym

noooo

: ndz gru 23, 2007 9:23 pm
autor: mlodyy
Ramzes ja wcale nic takiego nie mówiłem

Właśnie teraz Kianka stanie się idealną bazą do dalszego motania, gdyż nie będzie mi potrzebna na codzień

i już nie będzie narzekania że trzęsie i brak jakiegokolwiek komfortu wliczając w to również brak dywaników

A co do sylwestra to Monia powiedziała kategoryczne nie

ale pomyślimy

tylko dajcie znać kiedy i gdzie. Rozumiem że ty przyjedziesz Suzuką

: ndz gru 23, 2007 9:26 pm
autor: Colorado
ramzes suzuka?
To chyba i ja sie wybiore popatrzec.Bo to historyczna chwila bedzie...

: ndz gru 23, 2007 9:27 pm
autor: ramzes
szersze info dostaniesz na PW .
albo na regionie sie wczesniej pojawi ...
suzuka nie jeździ - czeka na $$ i inwestycje do rajdow
teraz tylko prawy fotel toyki 4 Runner mi został i czasami płaskim śmigam
taki lajf
a co do windy to ostatnio z Romeo gadałem ze i taka chinska za tausena da rade pociagnąc 2 tony
warte przemyslenia jesli kijanka zostaje tylko do błota a do teściów toyką

: ndz gru 23, 2007 9:32 pm
autor: mlodyy
No właśnie pewnie zmotam jakiegoś chinola na przód, na pewno snorkel i będzie autko do zabawy. Samochód do jazdy z rodziną i na lajtowe wycieczki nareszcie mam i dlatego mogę sobie pozwolić na motanie Kianki, gdyż nie opłaca mi się jej sprzedawać bo za dużo w nią już zainwestowałem i za fajnie mi się nią jeździ w terenie

: wt sty 08, 2008 9:12 pm
autor: Armon
@ mlodyy
co do wielkości kół i wytrzymałości sprzęgła to jesteś w nieco gorszej pozycji ... z mojej wiedzy wynika że do SOHC szły "szybsze" przełożenia mostów
po zmianie oponek na 31" w terenie śmiga się bardzo przyjemnie, po "półmokrym" jesiennym piachu chodzi jak na gonsienicach

.... trochę gorzej na drogach szybkiego ruchu - baardzo przepisowo
w kwestii podstawowej tematu, to Marek Sz. miał zmotaną wyciągarę w oryginalnym zderzaku, jak chcesz obejrzeć z bliska i pogadać to podjedź na Łopuszańską
moim zdaniem lepiej dociążyć tirforem tył i ewentualnie "podpakować" na świerzym powietrzu niż pakować 45kg na i tak cięższy przód i "guziczkować"

: wt sty 08, 2008 9:15 pm
autor: leon zet
Zgadza się, przełożenia w mostach są inne
: wt sty 08, 2008 11:08 pm
autor: mlodyy
No właśnie tak walczę ze sobą bo się ostatnio rozleniwiłem

ale jeszcze się zastanowię na razie muszę odzyskać kierunki

A odnośnie mostów to powiem szczerze że pierwsze słyszę

: wt sty 08, 2008 11:16 pm
autor: leon zet
Powaga pełna...
W serwisówce sprawdzałem
DOHC ma 43/9
SOHC ma 40/9
: wt sty 08, 2008 11:22 pm
autor: mlodyy
Ech no proszę jaka to bestia

Co prawda ja jakoś tej prędkości ostatnio nie czuję

: wt sty 08, 2008 11:25 pm
autor: leon zet
No właśnie. Zdawało mi się, że SOHC się lepiej zbiera niż DOHC
: wt sty 08, 2008 11:39 pm
autor: Armon
pewnie jak większość 2 zaworówek jest słabszy nominalnie ale elastyczniejszy ... to samo obserwowałem w Lagunach
a wkwestii przełożeń to na hamerykańskich stronach wyszperałem info o przełożeniu 5,38:1 ale to chyba jakiś custom robiony na zamówienie

: śr sty 09, 2008 9:55 pm
autor: mlodyy
Nie no SOHC-em jeździ się prawie jak dieselkiem z samego dołu

: pt sty 18, 2008 3:21 pm
autor: Damian
chłopaku, sprzedaj kijankę, bo w terenie i tak nie poszalejesz a Cię tylko sponiewiera
a do upalania kup sukę
: pt sty 18, 2008 4:47 pm
autor: Eskapada
Damian pisze:chłopaku, sprzedaj kijankę, bo w terenie i tak nie poszalejesz a Cię tylko sponiewiera
a do upalania kup sukę
ciężko sie nie zgodzić

ale wiesz Damian jak jest:
Każdy uczy sie na swoich błędach
Nie każdy marzy o Tojocie czy Jeepie.
Nie którzy podchodzą do swoich aut bardzo sentymentalnie np Ja do swojego
Nie miej jednak nie inwestowanie w taniego chińczyka za 1 tys zł to juz na pewno kiepski pomysł . Uważam ze w dobry szpej który zawsze można przenieść do innego auta warto inwestować takim szpejem jest wyciągarka, hi lift, dobre trapy. Takie rzeczy zawsze można zapakować do nowego Patrola

: pt sty 18, 2008 6:53 pm
autor: mlodyy
Ale Toyotę to ja już mam

A z Kianką jestem związany uczuciowo (czytaj tyle już w nią włożyłem że nie opłaca mi się jej sprzedać

) A tak w ogóle to ja na Kiankę nie mogę narzekać i do upalania jest idealna. Myślę że wbrew pozorom trwalsza od Suzuki i naprawdę wdzięczna za włożoną w nią pracę

Może mniej do niej występuje rzeczy do modyfikacji, ale jak ktoś nie musi mieć super zawiechy to oki
