Przedni i tylny zderzak trzeba zdjąć (poszycie zderzaka ma wsuwki w nadwoziu).
Z prawej strony trzeba zwolnić przewód hamulcowy i sprzęgła (wysunąć blaszki w kształcie litery C, blokujące przewód w uchwycie).
Wyjmij przewody ABS z prowadnic
W warunkach garażowych proponuję następującą metodę:
- auto na kołach
- odkręcasz wszystkie nakrętki szpilek
- unosisz jeden bok nadwozia i opierasz na kobyłkach (beleczka drewniana między ramę a próg zaparta o podłogę nadwozia, podnosisz ok 10cm tak żeby szpilki prawie się schowały w uchwytach ramy)
- unosisz docelowy bok (sposób podparcia jak wyżej) i wymieniasz poduszki, do przedniej poduszki może być konieczne rozparcie między ramą i nadwoziem.
* potrzebne dwie beleczki 5x5 - 6x6cm dł. ok 1.2m, dwie kobyłki najlepiej regulowane, dwa podnośniki hydr lub jak kijankowe, szwagier lub inny osobnik trochę browca, do obskoczenia jednego dnia
