Co za błąd 34 i 56
Moderator: Marcin-Kraków
Co za błąd 34 i 56
Witam ostatnio wymrygałem kody błędów bo auto nie chce jeździć na benzynie objawy:
Jak stopniowo delikatnie dodaje gazu auto powolutku wkręca sie na oborty, a jak depne nagle gaśnie, z rana odpalam gaśnie i tak z 3,4 razy aż załakie
błędy jakie wymrygało to 34 i 56 (Idle air control (IAC) sensor czyżby silnik krokowy ?
z tego co wiem krokówke można czyścić, tylko jak
Jak stopniowo delikatnie dodaje gazu auto powolutku wkręca sie na oborty, a jak depne nagle gaśnie, z rana odpalam gaśnie i tak z 3,4 razy aż załakie
błędy jakie wymrygało to 34 i 56 (Idle air control (IAC) sensor czyżby silnik krokowy ?
z tego co wiem krokówke można czyścić, tylko jak
Re: Co za błąd 34 i 56
ja bym postawił na krokowca , ale nic sobie za to uciąć nie dam
Re: Co za błąd 34 i 56
to raczej krokówka tylko czy ona ma główny wpływ na to że auto nie chce jechać na benzynie ?
Re: Co za błąd 34 i 56
a jaki masz gaz?
Re: Co za błąd 34 i 56
śruba kótej pali 20L:/
Re: Co za błąd 34 i 56
Okazało sie że błedów ciąg dalszy :
18, 19, 20, 21, 12, 8
18,19,20,21 to chyba wtryski
8- przepływka
a 12 ?
do tego pęknięty blok, i spawany wał chyba pojdzie na żyletki
18, 19, 20, 21, 12, 8
18,19,20,21 to chyba wtryski
8- przepływka
a 12 ?
do tego pęknięty blok, i spawany wał chyba pojdzie na żyletki
- leon zet
-
- Posty: 7508
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Re: Co za błąd 34 i 56
12 to TPS
A jeśli jest jak mówisz z tym silnikiem, to cóż....
A jeśli jest jak mówisz z tym silnikiem, to cóż....
Re: Co za błąd 34 i 56
Pęknięty płaszcz wodny od zew. woda nie idzie do oleju ani olej do wody tylko sączy sie po silniku płyn
- leon zet
-
- Posty: 7508
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Re: Co za błąd 34 i 56
Poxiliną go

A na poważnie - jak nie jest to jakieś duże pęknięcie to można spróbować uszczelnić galwanicznie. Szczegółów nie pamiętam, musiałbym wygrzebać starą książkę traktującą o naprawach samochodów. Ewentualnie zalutować na twardo mosiądzem.

A na poważnie - jak nie jest to jakieś duże pęknięcie to można spróbować uszczelnić galwanicznie. Szczegółów nie pamiętam, musiałbym wygrzebać starą książkę traktującą o naprawach samochodów. Ewentualnie zalutować na twardo mosiądzem.
Re: Co za błąd 34 i 56
blok pospawać ( teraz są elektrody do różnych stopów aluminium i żeliwa )
ja jak wyczyściłem krokowy to na benzynie cacy ale gazownia ześwirowała
po jakimś czasie wróciło wszystko do normy- krokowy się zasyfił i jest ok na gazie
ja jak wyczyściłem krokowy to na benzynie cacy ale gazownia ześwirowała
po jakimś czasie wróciło wszystko do normy- krokowy się zasyfił i jest ok na gazie
Re: Co za błąd 34 i 56
ze spawaniem żeliwa to bym był ostrożny
kiedyś spawałem kolektor w Omedze i po niedługim czasie znowu pękł ale w innym miejscu.
Podobno żeliwa które ma kontakt z wyższą temperaturą lepiej nie spawać, chyba, że na sprzedaż ma iść
kiedyś spawałem kolektor w Omedze i po niedługim czasie znowu pękł ale w innym miejscu.
Podobno żeliwa które ma kontakt z wyższą temperaturą lepiej nie spawać, chyba, że na sprzedaż ma iść

Re: Co za błąd 34 i 56
do takiego spawania służą elektrody do żeliwa do spawania na zimno
tylko technika spawanie takimi elektrodami jest trochę inna niż zwykle
tylko technika spawanie takimi elektrodami jest trochę inna niż zwykle
Re: Co za błąd 34 i 56
nie znam się na tym
po prostu napisałem o moich doświadczeniach, facet był z polecenia, podobno znał się na tym

po prostu napisałem o moich doświadczeniach, facet był z polecenia, podobno znał się na tym
Re: Co za błąd 34 i 56
też słyszałem ze jak sie pospawa to potem pęka a tak na serio to chyba potraktuje to Magnumem do żeliwa albo jakimś poxipolem narazie niemam siły do tego samochodu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości