Strona 1 z 1
Co za błąd 34 i 56
: wt gru 07, 2010 7:24 pm
autor: mlody1921
Witam ostatnio wymrygałem kody błędów bo auto nie chce jeździć na benzynie objawy:
Jak stopniowo delikatnie dodaje gazu auto powolutku wkręca sie na oborty, a jak depne nagle gaśnie, z rana odpalam gaśnie i tak z 3,4 razy aż załakie
błędy jakie wymrygało to 34 i 56 (Idle air control (IAC) sensor czyżby silnik krokowy ?
z tego co wiem krokówke można czyścić, tylko jak
Re: Co za błąd 34 i 56
: wt gru 07, 2010 7:33 pm
autor: PUPPY
ja bym postawił na krokowca , ale nic sobie za to uciąć nie dam
Re: Co za błąd 34 i 56
: wt gru 07, 2010 7:44 pm
autor: marmag
Re: Co za błąd 34 i 56
: wt gru 07, 2010 11:15 pm
autor: mlody1921
to raczej krokówka tylko czy ona ma główny wpływ na to że auto nie chce jechać na benzynie ?
Re: Co za błąd 34 i 56
: wt gru 07, 2010 11:57 pm
autor: Paweł7
a jaki masz gaz?
Re: Co za błąd 34 i 56
: śr gru 08, 2010 12:10 am
autor: mlody1921
śruba kótej pali 20L:/
Re: Co za błąd 34 i 56
: śr gru 08, 2010 8:27 pm
autor: mlody1921
Okazało sie że błedów ciąg dalszy :
18, 19, 20, 21, 12, 8
18,19,20,21 to chyba wtryski
8- przepływka
a 12 ?
do tego pęknięty blok, i spawany wał chyba pojdzie na żyletki
Re: Co za błąd 34 i 56
: śr gru 08, 2010 9:00 pm
autor: leon zet
12 to TPS
A jeśli jest jak mówisz z tym silnikiem, to cóż....
Re: Co za błąd 34 i 56
: czw gru 09, 2010 12:07 am
autor: mlody1921
Pęknięty płaszcz wodny od zew. woda nie idzie do oleju ani olej do wody tylko sączy sie po silniku płyn
Re: Co za błąd 34 i 56
: czw gru 09, 2010 12:28 am
autor: leon zet
Poxiliną go

A na poważnie - jak nie jest to jakieś duże pęknięcie to można spróbować uszczelnić galwanicznie. Szczegółów nie pamiętam, musiałbym wygrzebać starą książkę traktującą o naprawach samochodów. Ewentualnie zalutować na twardo mosiądzem.
Re: Co za błąd 34 i 56
: czw gru 09, 2010 1:47 pm
autor: piotrx0
blok pospawać ( teraz są elektrody do różnych stopów aluminium i żeliwa )
ja jak wyczyściłem krokowy to na benzynie cacy ale gazownia ześwirowała
po jakimś czasie wróciło wszystko do normy- krokowy się zasyfił i jest ok na gazie
Re: Co za błąd 34 i 56
: czw gru 09, 2010 1:53 pm
autor: PUPPY
ze spawaniem żeliwa to bym był ostrożny
kiedyś spawałem kolektor w Omedze i po niedługim czasie znowu pękł ale w innym miejscu.
Podobno żeliwa które ma kontakt z wyższą temperaturą lepiej nie spawać, chyba, że na sprzedaż ma iść

Re: Co za błąd 34 i 56
: czw gru 09, 2010 2:11 pm
autor: piotrx0
do takiego spawania służą elektrody do żeliwa do spawania na zimno
tylko technika spawanie takimi elektrodami jest trochę inna niż zwykle
Re: Co za błąd 34 i 56
: czw gru 09, 2010 2:13 pm
autor: PUPPY
nie znam się na tym
po prostu napisałem o moich doświadczeniach, facet był z polecenia, podobno znał się na tym
Re: Co za błąd 34 i 56
: czw gru 09, 2010 5:25 pm
autor: mlody1921
też słyszałem ze jak sie pospawa to potem pęka a tak na serio to chyba potraktuje to Magnumem do żeliwa albo jakimś poxipolem narazie niemam siły do tego samochodu