Wyrwany łącznik nie jest tani (od 50 zł w górę) ale co gorsza nie łatwo go dostać w popularnych hurtowniach części.
Kiedy jednak przetrawimy jego cenę i uda nam się go zamówić czeka nas najgorsze. Nie wiem co paliły koreańskie inżyniery kiedy doszły do wniosku, iż najlepiej będzie zespolić nasz łącznik wraz ze sworzniem mocującym dolny wachacz. Wynikiem tego wymiana łącznika która w większości znanych mi samochodów jest szybka i prosta tutaj zamienia się w koszmar.
Jako że miałem już dość wymian drogich łączników stabilizatora postanowiłem je przerobić aby operacja ta była tańsza i szybsza.
Poniżej moja wizja zastosowania ogólnodostępnego, taniego(ok 15 zł), i banalnego w wymianie łacznika z opla Astra F / Vectra A


Nikomu nic nie narzucam i nie twierdzę, że to najlepsza modyfikacja ale jest łatwa w zastosowaniu, całkowicie odwracalna bo przerabiamy tylko 2 stare (urwane) sworznie.
Mam nadzieje, że sie komuś przyda.
Pozdrawiam.