spreżyny do aro24..

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr cze 20, 2007 11:51 am

Zax, ten twój trup zaczyna jakoś wyglądać :)2
Walcz z maszyną, dobrze ci idzie...
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

zax

Post autor: zax » śr cze 20, 2007 2:56 pm

STAS pisze:Zax, ten twój trup zaczyna jakoś wyglądać :)2
Walcz z maszyną, dobrze ci idzie...
Staś, ale tu chodzi o wykrzyż, a nie o wygląd :o
A tego nie ma...
Wciąż walczę z przekładnią, oraz parownikiem.

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr cze 20, 2007 3:24 pm

e tam wykrzyż, ja to napisałem abstrahując od tematu. A z wykrzyżem jest tak, że przy odpowiednim stylu jazdy nie musi być wielki.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 20, 2007 3:53 pm

STAS pisze: z wykrzyżem jest tak, że przy odpowiednim stylu jazdy nie musi być wielki.
ta coś o tym wiem :roll: Seria ma takie przełożenia, ze każdą górkę z palcem w dupie da się zrobić...chyba, że jest okazja od złapania wykrzyżu po drodze :roll: wtedy to reduktor, trójka i pizd... 8)
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr cze 20, 2007 5:16 pm

Tapeworm pisze:
STAS pisze: z wykrzyżem jest tak, że przy odpowiednim stylu jazdy nie musi być wielki.
ta coś o tym wiem :roll: Seria ma takie przełożenia, ze każdą górkę z palcem w dupie da się zrobić...chyba, że jest okazja od złapania wykrzyżu po drodze :roll: wtedy to reduktor, trójka i pizd... 8)
dokładnie o tym mówię :wink:
Ale wiele sytuacji w których potrzebny jest wykrzyż da się przejechać inaczej gdzie już nie będzie trzeba się gimnastykować :)2
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 20, 2007 6:43 pm

to, że zawsze jest objazd to ja wiem :wink: choć jest taki mały projekt co by polepszyć wykrzyż w Serii, no ale potrzebowałbym kasy na nowe amorki, a z tym krucho :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

zax

Post autor: zax » śr cze 20, 2007 6:45 pm

Jak już kasztanicie to zapytam. Jakiej wysokości macie oponki? Na 29" niestety wieszam się gruchą a potem z przodu ramą w koleinach po innych autach :roll:

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 20, 2007 6:49 pm

Ja w calach nie operuje 235\85\16 8)
trochę jak na szczudłach, ale tak mam być :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

SPRĘŻYNIENIE !

Post autor: Gabriel Tatoj » pt cze 22, 2007 11:07 pm

WITAJCIE :D
Coś mi się widzi ZAX, że springi w Twoim FUTRZAKU to jakieś
,,pasówki" z niewiadomo czego ?? :o ??, ponieważ ARO-wskie
sprężyny są inaczej zakończone . To znaczy że oryginalna sprężyna
nie ma prosto obciętego, ostatniego zwoja ,tak jak widać na Twoich fotach.
ARO-wskie springi mają ostatnie zwoje skuwane a potem dopiero zwijane i to w taki sposób ,że ,,leżą" prostopadle do osi sprężyny :)1. Po za tym sprężyny ze zdjęcia są z grubego drutu i mają niewiele zwoji.
Sprawdź dokładnie co to za monstra ?? . Prawdopodobnie twardość tych sprężyn jest powodem uszkodzeń konstrukcji podwozia FUTRZAKA :o :o
Napisz wnioski , bo ciekawi wszyscy jesteśmy Twoich wizji :)1 :wink:
POZDRO :)21

Awatar użytkownika
Zielony&Załoga
Posty: 565
Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
Lokalizacja: Wysoki parter
Kontaktowanie:

Post autor: Zielony&Załoga » pn maja 26, 2008 4:11 pm

A sobie zrobiłem.

Za radą Gabrysia.

Z przymiarek wychodziło, że nie przesadziłem.

Teraz TYLKO toto wrzucić na miejsce i zabieram się za tył. Potem kilka podskoków na przydomowym poligonie i jak wytrzyma to na testy w świat szeroki :)23 chyba żeby nie bo to pierwsze poważne motanie w mojej skromnej karierze...



Obrazek
PIMPEK albinos - brudna świnia :)21

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

LIFT SPRĘŻYNY W NIEZALEŻNYM

Post autor: Gabriel Tatoj » pn maja 26, 2008 10:30 pm

WITAJCIE :D
Moim skromnym zdaniem , dałeś Tomaszek troszkę za wysokie te dystanse . Koło jest o wiele dalej na zewnątrz od sprężyny i będziesz miał półośki pod wielkim kątem w dół :)1 Ale jak sam sprawdzisz to będziesz wiedział jak to robi :)1. Zawsze można wywalić nieco z tej wysokości :)13
POZDRAWIAM :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość