Uzytkownicy musceli- prosze o rade!!!
Moderator: Misiek Bielsko
Uzytkownicy musceli- prosze o rade!!!
witam was wszystkich. koncze juz remont mojego nowego muscela i mam pewien problem.sa w nim zamontowane dieslowskie przelozenia w mostach a ja wlozylem silnik benzynowy od wołgi.wszystko juz podlaczone i tylko elektryke poprawic zostalo ale nie wiem jak on sie bedzie zachowywal na dieslowych przelozeniach.czy jest duza roznica w jezdzie muscela??? no i drugi problem.narazie wstawilem mu skrzynie 4 biegowa od nysy i tak sie zastanawiam nad dolaczeniem do niech skrzyni rozdzielczej orygimalnej muscelowej.ktos moze juz tak kombinowal???jesli tak to prosze o rade.pozdrawiam serdecznie
przelożenia pewnie masz z aro 243 - tam sa 2 rodzaje - jedno 11/41 wtedy bedzie szybszy o 38% i drugie 8/33 wtedy bedzie szybszy o 25 % - i w tym wypadku bedziesz spokojnie sobie dawal radę .
jesli mocujesz silnik wołgi to skrzynie + rozdzielcza daj od muscela - jest to latwiej połaczyć
jesli mocujesz silnik wołgi to skrzynie + rozdzielcza daj od muscela - jest to latwiej połaczyć
był muscel MB2000- uaz Mb2600 jest-muscel perkins traktor w szybkim wydaniu
i doszła vitara 8v

lester461 wlasnie tu mam problem bo robie tego muscela z ojcem i on sie uparl zeby narazie do skrzyni od nysy podlaczyc ta skrzynke rozdzielcza a jak juz auto bedzie jezdzic i wszystko bedzie na cacy to dorobi mu znajomy flansze pod skrzynie muscelowa.ale dzieki za rade z przelozeniami.a wiesz moze jak odroznic te rodzaje przelozen??pozdro
jesli dasz skrzynie od nysy /żuka i tak bedzie porażka , bo muscel nie ma reduktora za to ma bardzo silna jedynkę przelożenie 4,78 . przy skrzyni żuka zimą nawet na czarnym jak wjedziesz w koleiny bedzie ciężko
.
A przelożenia najlepiej sprawdzic wyciągajac tylna ,,główke mostu '' , bo łatwo i szybko do zrobienia i przeliczysz sobie zęby na kole talerzowym .
druga sprawa to dlugość wałów napedowych - po co je ciąć jak można tak spasować aby oryginały pasowały . Patrz na koszty na coś motasz ! chyba ,że to nie ma znaczenia dla Ciebie ?

A przelożenia najlepiej sprawdzic wyciągajac tylna ,,główke mostu '' , bo łatwo i szybko do zrobienia i przeliczysz sobie zęby na kole talerzowym .
druga sprawa to dlugość wałów napedowych - po co je ciąć jak można tak spasować aby oryginały pasowały . Patrz na koszty na coś motasz ! chyba ,że to nie ma znaczenia dla Ciebie ?
był muscel MB2000- uaz Mb2600 jest-muscel perkins traktor w szybkim wydaniu
i doszła vitara 8v

jeżeli masz dieslowskie przełożenia to radził bym założyć inną skrzynię rozdzielczą z reduktorem. Na orginalnych przełożeniach i z orginalnym silnikiem który jest dużo mocniejszy od wołgowskiego mocy wystarcza na styk. Więc jak zmieniłeś przełożenia i wstawiłeś słabszy silnik, to z jazdy zabawy nie będzie.
Na twoim miejscu wstawił bym skrzynię biegów z reduktorem od UAZa i obrócił przedni most. W twoim przypadku będzie to najkorzystniejsze. Będziesz mógł szybko się poruszać po czarnym, samochód będzie mniej palił a w terenie reduktor często się przyda
Na twoim miejscu wstawił bym skrzynię biegów z reduktorem od UAZa i obrócił przedni most. W twoim przypadku będzie to najkorzystniejsze. Będziesz mógł szybko się poruszać po czarnym, samochód będzie mniej palił a w terenie reduktor często się przyda

"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość