Aron podstawowe informacje

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » czw lip 06, 2006 12:32 pm

w przednim moście mam oryginalnie zamontowane sprzęgiełka warn'a, ale odłączanie szkoujących różnic w spalaniu nie robi

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw lip 06, 2006 12:53 pm

zartowałem z tym odpinaniem wału... ale swoją drogą dobrze ze są sprzegiełka - po co krecić dyfrem bez potrzeby??
szczerze mówiąć to o spalaniu mam jako takie pojecie - ale tak mi wychodzi że w trasie pali ciut powyżej 10 bo zasieg mam jakieś niecałe 900km

zax

Post autor: zax » czw lip 06, 2006 1:05 pm

Koro pisze:co mają to wkładają :D
Troche mnie to niepokoi... Bo rzeczywiście jeszcze dwóch takich samych aro nie widziałem... Nawet w damisie czy tarmocie pewnie dwóch takich samych nie ma ;)

Przy okazji. Kupuje dwa 243D na części to jak ktoś będzie potrzebował jakies chrzęści to niech pisze... Ehh żeby po przekładnie do syfa i pompe hamulcową trzeba było kupować dwa zacieki :/

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw lip 06, 2006 1:09 pm

jak bedziesz miał dwa dyfry z przełożeniem 4,125 ( 8/33) to je biore na 100% 8)
akurat w damisie i tarmocie maja aro składane w polsce wiec na pewno jest tam andoria i tczew. Czesi mają aro chyba od nas bo wyposarzenie to samo. Natomiast można znaleść aro z silnikiem peugeota renualta toyoty itd a jakie tam skrzynie wkładają to chyba tylko szef działu wkładania skrzyń wie :D

zax

Post autor: zax » czw lip 06, 2006 3:20 pm

Na obudownie nie będzie napisane? To chyba bedziesz musiał przyjechać i sobie rozebrać :D A na poważnie to niewiem czy sprzedawać bo dyfry przednie się często w zaciekach rozsypują :D

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » pt lip 07, 2006 8:27 am

nie dyfry ino obudowy dyfrów...
dyfrowi nic sie nie stało bo pancerny jest ( prócz obudowy oczywista)
nigdzie napisane nie jest wiec przyjade se rozebrać :D

zax

Post autor: zax » pt lip 07, 2006 8:40 am

Eeee nie ma po co. Nie wziąłem padliny. Dobrze że pojechałem obejrzeć bo niestety przekładnia kierownicza działała tak jak u mnie (moze troche mniej stukała :D) więc za tyle kasy mi sie nie opłacało jeszcze holować syfów :P

Kurde niedobrze jest juz rozdawac części przed kupnem syfa :D

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » pt lip 07, 2006 10:25 am

zax pisze:Eeee nie ma po co. Nie wziąłem padliny. Dobrze że pojechałem obejrzeć bo niestety przekładnia kierownicza działała tak jak u mnie (moze troche mniej stukała :D) więc za tyle kasy mi sie nie opłacało jeszcze holować syfów :P

Kurde niedobrze jest juz rozdawac części przed kupnem syfa :D
trudno nie ten to następny....
ja przełożenie zmieniam na pewno ale coś czuje że skończy sie tak że bede musiał nowe kupić bo używki nie wykombinuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość