tajemnicza wajcha ;-)

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

zax

Post autor: zax » sob maja 20, 2006 6:09 pm

a powazniej to popraw mu blacharke tez. zaklajstruj zywica dziury
NIE MA DZIUR !! Jedyny problem to ogniska korozji na tylnym błotniku i na masce (tam gdzie były wgniecenia)... Całości malować nie będe bo na żywo ma zaje**sty kolorek... Brakuje tylko koła na klapie i będzie cudo :P
przeplaciles o jakies... 720 plnow
Na złomie bym dostał z 500 za mase...
Silnik działa jak nowy i ma gaz... To troche podwyższa jego cene...

Ale przestań gadać bzdury... Niektórzy kupują aro na raty w nieco lepszym stanie wzbogacone jedynie o plastiki na bokach :-?

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » sob maja 20, 2006 9:55 pm

na raty ???? :o

to ja chyba cwiartek pare bym musial kupic :)21
btw mam aro za flashke :)21
normalnie slicznie stoi, czasem popluje olejem na niedobrych wlamywaczy :)21 i ogolnie sypie rdze... ale za to zajebiscie sie komponuje z otoczeniem...
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

zax

Post autor: zax » ndz maja 21, 2006 5:54 am

ale za to zajebiscie sie komponuje z otoczeniem...
Mieszkasz gdzieś w pobliżu szrotu albo złomu? :lol:

Mój się absolutnie nie komponował z otoczeniem bo stał koło malutkich osobówek :P
Teraz stoi u mechaników a tam mają jakieś wojskowe fury... Lepiej się komponuje ;)[/img]

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » ndz maja 21, 2006 9:11 am

zax pisze:
ale za to zajebiscie sie komponuje z otoczeniem...
Mieszkasz gdzieś w pobliżu szrotu albo złomu? :lol:
w sumie te podworko gdzie syf stoi to prawie jak zlomowisko :)21
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » ndz maja 21, 2006 1:34 pm

zax pisze:No niestety ludzie którzy nie znają aro patrzą na wygląd a nie na możliwości... :/
A za wygląd nie dostane tyle kasy... Swoje kupiłem za 750, chce w niego włożyć jeszcze z 500 w spawanie i naprawy (hamulce itp), ze 200 w kapcie i inne drobiazgi no i będzie fura do jazdy. A że w lato mam troche wolnego to nad blachą może też popracuje...
Jeszcze pare dni w warsztacie i wyjade na bezdroża przetestować maszyne...
Życzcie mi powodzenia... i braku problemów ;P
Pozdro.
Nie rób tego. Jeszcze nikt nie odzyskał pieniędzy wsadzonych w taki samochód. Radzę tobie dać ogłoszenie w gazecie: "Sprzedam silnik (Wołga, czy UAZoWołga nie wiem co masz) z samochodem ARO"
Ostatecznie, jak już chcesz sprzedać komuś super auto. A miej świadomość że nigdy wszystko w nim nie będzie działać, to zeskrob rdzę z nadkoli i zamaluj farbą za 5 złotych. Co ci nie pasuje w hamulcach? wogóle ich nie masz? Weź ze szrotu co ci brakuje i zrób, byle działały.
Co innego jeżeli chcesz nim jeździć. To też nie inwestuj, rób wszystko starannie ale półśrodkami. Zapamiętaj dokładnie: NIE ODZYSKASZ TYCH PIENIĘDZY !! nie podnoś sztucznie wartości tego samochodu, bo i tak ci się to nie uda.
życzę powodzenia i na prawdę duuuużo szczęścia.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

zax

Post autor: zax » ndz maja 21, 2006 2:10 pm

Ależ oczywiście że chce nim jeździć :) Ale chodzi o to że większość poprzednich aut po moim użytkowaniu trafiała na szrot... za darmo! :P

A ponieważ chce się tym autkiem wybrać na wakacje (bedzie sporo terenu i sporo trasy po czarnym) to też chce żeby układ kierowniczy i hamulce mi działały na trasie :D A co do sprzedaży to wybiegam troche w przyszłość...
BTW. ile moge dostać za silnik wołgi z instalacją LPG (albo ile jeśli nie zdradząłbym że chodził on na gazie :P) ??

Blacha w takim aucie nie powinna mieć dla nikogo znaczenia (przynajmniej ja nie widze problemu)... No ale na sprzedaż przydałoby się odpicować...

A czemu mówicie że nie odzyskam kasy? To tylko 750 zł + rejestracja +przegląd... Wy chyba macie zarejestrowane auta, nie? :D

Gdybym ja miał auto za flaszke to raczej bałbym się wyjechać tym na ulice... Jeszcze wybuchnie :)

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz maja 21, 2006 2:49 pm

zax pisze: Gdybym ja miał auto za flaszke to raczej bałbym się wyjechać tym na ulice... Jeszcze wybuchnie :)
Dramatyzujesz... historia zna przypadki, kiedy auto po długim czasie garażowania pod gruszką, zostało odpalone i od razu popędziło na drugi koniec polski... tylko trzeba miec trochę zakrzywione poczucie rzeczywistości i żądzę przygód :)21

Trzeba mieć też dobre PR i pojęcie o tym czym się jedzie i jakich dźwięków słuchać, żeby w razie czego zgnieść wybuch w zarodku :)21

Kiedyś , jak jeszcze nie było komórek, to mnie po całej trasie bydgoskiej znajomi szukali, bo miałem być gdzieś tam a nie dojechałem... a ja se bez stresa respirowałem most na stacji benzynowej, bo się łożyska wysypały... tylko sześć godzin opóźnienia :)21

zax

Post autor: zax » ndz maja 21, 2006 4:15 pm

:lol: ...?

Ja niewiem czy mnie to podniosło na duchu no ale...
W każdym razie nie mam takiej rządzy przygód bo jakoś wole dojechać do domu z wakacji albo z domu do zaplanowanego miejsca...

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » ndz maja 21, 2006 10:14 pm

to chyba nie z tym samochodem... :)19
Stary, na tym to polega. Pełen luz. Wszyscy stukali się w głowę jak utopiłem Muscela w jeziorze, wyszedłem na brzeg i zacząłem się opalać... To bardzo uczy pokory i spokoju. Pełen luz, zero paniki- to podstawa. A jak chcesz dojechać, to musisz wszystko naprawiać, nawet jak działa.
Odnośnie mostu, to właśnie jestem w trakcie motania dyfra w 99% na nowych podzespołach. Nowe bebechy, nowe łożyska, nowa nawet obudowa :)23
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » ndz maja 21, 2006 10:59 pm

opaopa pisze:Odnośnie mostu, to właśnie jestem w trakcie motania dyfra w 99% na nowych podzespołach. Nowe bebechy, nowe łożyska, nowa nawet obudowa :)23
nowy piasek i swieza woda :)21
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

zax

Post autor: zax » pn maja 22, 2006 5:00 am

Piasek i woda (tzw smar błotny) to podstawowe smarowidło które mozna znaleźć w terenie :D

A co do tego bycia na luzie to masz racje... Co sie bede wysilać jak auto zacznie prowadzić a nie ja :) W terenie można sobie na to pozwolić. W trasie nie...

Chce Ci przypomnieć że to nie w moim aucie był pęknięty blok silnika i fotele przewracały się bez obciążenia :D

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pn maja 22, 2006 9:41 am

Tak, ale ja używam selekcjonowany smar błotny. Z drobnych ziarenek z plaży. Jeszcze taki mam w skrzyni biegów.
zax, a co jest nie tak z tym że był pęknięty blok? Założyłem nowy blok i gra. Zrobiłem taki remont silnika ze teraz, póki go nie zajeżdżę pokazuję wszystkim co to właściwie jest Muscel i dla czego brak reduktora nie jest problemem :)23
A fotele się przewracały bo nie były przykręcone :D
Roboty było sporo, ale opłacało się. Finansowo wyszedłem bardzo korzystnie, z resztą to był jedyny sposób na posiadanie Muscela w nie nagannym stanie technicznym. Nawet jak bym od kogoś kupił za 5000 PLNów to i tak było by dużo do roboty. Teraz wiem na czym stoję i nie boję się że nim nie wrócę... no chyba że z mojej winy. Bo zawsze moge go gdzieś utopić :roll:
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

zax

Post autor: zax » pn maja 22, 2006 1:48 pm

Teraz wiem na czym stoję i nie boję się że nim nie wrócę... no chyba że z mojej winy. Bo zawsze moge go gdzieś utopić
No chyba że na trasie przez skorodowany przewód hamulcowy ucieknie ci płyn hamulcowy i na kogoś wpadniesz :)

Natomiast ja będe miał bezpieczne auto za 1200 zeta łącznie :)

No ale nieważne. Każdy robi to co dla niego jest ważne. Ja musze mieć sprawny układ hamulcowy i kierowniczy. A co do mojego silnika to poza tym że jest paliwożerny to chodzi jak zegarek i ma dużo mocy.

Co do roboty to zawsze się coś znajdzie :)

zax

Post autor: zax » pn maja 22, 2006 8:37 pm

Powracam do tematu wajchy :P
w układzie U

lewa góra 2H
lewy dół 4H
prawy dół 4H
luz
prawa góra 4L
A teraz cfaniaczku rozpisz mi to tutaj :P

Obrazek

Pobierzcie z http://zax.cba.pl/reduktor.JPG edytujcie w paincie i wpiszcie co trzeba :) Dziękuje wszystkim za wyrozumiałość i cierpliwość :P



EDIT: właśnie zauważyłem że należało przekręcić rysunek w lewo i jest prawie jak trzeba (poza luzem) :) Mam racje? :D

Awatar użytkownika
konraDZIK
 
 
Posty: 198
Rejestracja: śr mar 09, 2005 2:18 pm

Post autor: konraDZIK » wt maja 23, 2006 8:34 am

zax pisze:Powracam do tematu wajchy :P
w układzie U

lewa góra 2H
lewy dół 4H
prawy dół 4H
luz
prawa góra 4L
A teraz cfaniaczku rozpisz mi to tutaj :P

Obrazek

Pobierzcie z http://zax.cba.pl/reduktor.JPG edytujcie w paincie i wpiszcie co trzeba :) Dziękuje wszystkim za wyrozumiałość i cierpliwość :P



EDIT: właśnie zauważyłem że należało przekręcić rysunek w lewo i jest prawie jak trzeba (poza luzem) :) Mam racje? :D
no to proste to co rozpisales to wlasnie tak dziala, do przodu, luz, do tylu, do przodu w prawo i do tylu w prawo.
nie masz jeszcze w lewo i do tyl.u w lewo, ale to pewnie wersja pociagowa do kopalni soli w wieliczce i tam sa tylko zakrety w prawo.

na twoim miejscu to bym rozebral na czesci i oplukal chociazby z soli, bo ci korozja wciagnie blache zaraz po pierwszym deszczu :)21

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt maja 23, 2006 8:43 am

zax pisze: Ale przestań gadać bzdury... Niektórzy kupują aro na raty w nieco lepszym stanie wzbogacone jedynie o plastiki na bokach :-?
:)20 :)20 :)20
i juz mam dobry chumor... :)2

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt maja 23, 2006 8:52 am

a żeby było w temacie to dodam:
u mnie układ "wajchy" jest inny:
dół prawa - 2H
srodek prawa - luz
góra prawa - 4H
potem wajcha w lewo i w dół - 4L

zax

Post autor: zax » wt maja 23, 2006 12:42 pm

Czytając to dochodze do wniosku że...

Kod: Zaznacz cały

reduktor może być założony w inną stronę ?? :/
Coś nie tak...

Może poprostu wszyscy mamy inne reduktory? :)

No w każdym razie powiedzcie mi jak to sprawdzić. Na błocie nie da rady. Nie rozróżniam 2H od 4H oraz 4H od 4L(w gęstszym błocie)


Konradzik może to co napisałeś jest zabawne ale nie rozwiązuje to mojego problemu.

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt maja 23, 2006 1:32 pm

:roll:
dzizes.... machnij wajchą i przy ruszaniu strzel ze sprzegła:
jak zabuksują tylne to masz 2H jak zabuksuja wszystkie to masz 4H
róznica miedzy 4H a 4L jest taka że na 4L mozna smiało ruszyc z piątki.
zmień se olej w skrzyni rozdzielczej znane są przypadki kiedy wajche z powodu braku oleum trzeba w dwie osoby obsługiwać.
a wogule to poczytaj zanim zadasz kolejne ważne pytanie na temat 243:
http://rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php? ... 0e7dbde73a
oraz:
http://rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php? ... 0e7dbde73a

zax

Post autor: zax » wt maja 23, 2006 2:17 pm

róznica miedzy 4H a 4L jest taka że na 4L mozna smiało ruszyc z piątki.
Taak... w skrzyni 4 biegowej... dzięki...

A dzięki za lekturę :) Pozdro.

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » śr maja 24, 2006 1:54 pm

zax pisze:
róznica miedzy 4H a 4L jest taka że na 4L mozna smiało ruszyc z piątki.
Taak... w skrzyni 4 biegowej... dzięki...

A dzięki za lekturę :) Pozdro.
próbowałem odpowiadać tak prosto aby każdy zrozumiał, jadnak jak widac nie mozna zakładac że rozmówca jest inteligętny.
uwaga obniżam poziom podpowiedzi (dla łatwiejszego przyswojenia bedzie drukowanymi)
NA 4L RUSZYSZ Z NAJWYZSZEGO BIEGU W SWOIM SAMOCHODZIE.
UWAGA!!! BIEG OZNACZONY LITERKĄ "R" NIE JEST NAJWYŻSZYM BIEGIEM.

zax

Post autor: zax » śr maja 24, 2006 2:02 pm

Nie musiales tak odpowiadac ale nic...
[...]"inteligętny"[...] i widać kto pisze...

Mogłbyś być chociaż troche uprzejmiejszy dla "nowego". Ja chce się tylko czegoś dowiedzieć a nie się kłócić o 5 lub 4 biegowe skrzynie...

Zadaje pytanie,
chcesz: odpowiedz,
nie chcesz: nie odpowiadaj.

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » śr maja 24, 2006 2:37 pm

a kto szuka dziury w całym??
napisałem jak w najprostrzy sposób sprawdzić co i jak a ty stwierdzasz że nie masz "piątki" a kogo to? czy brak piątki powoduje że mój sposób nie zadziała?? zamiast wpaść na to że prube nalezy przeprowadzic na najwyższym dostępnym biegu robisz sceny...

ortografia zawsze była wyznacznikiem ilorazu inteligecji, nieprawdasz??

zax

Post autor: zax » śr maja 24, 2006 2:39 pm

Niewiem po co te offtopy.
Napisałem tylko (niepotrzebnie) stwierdzenie i zaraz tu będzie wojna...
Skończmy już temat piątki.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr maja 24, 2006 4:44 pm

bo was wytne :)21

do garażu, a nie tu klawiszować bez sensu :)24

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości