ARO - podniesienie zawieszenia

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt lut 14, 2006 11:41 am

aha jeszcze mnie sie przypomniało - 10 cm to w góre nie pójdzie na spreżynach bo geometria nie wyda, u mnie jest około 2 cali a już prawie do konca górny wachacz przesuneli...
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » wt lut 14, 2006 2:17 pm

opaopa pisze:i 50 na godzinę jest zabójcze !! Ty se matys przypomnij jak komarkiem i motorynką zamykaliśmy liczniki. Jak na zakręcie mało nie wypadłem przy 60 km/h, to mi się włos zjeżył... Gdybym wpadł w las z tą prędkością to byś mnie z drzewa zeskrobywał żletką!
ha pewnie ze pamietam... trzeba te parchy wyremontowac i znow pojezdzic :)21 nie ma bata w przerwe jakas naprawie motorynke :)21 :)21
opaopa pisze:A ja muscelem popierdzielałem 115 na godzinę ;) Pięknie się prowadził, a o wyważeniu kół i wielu innych kwestiach wychodzących przy tych prędkościach, to zapomnij. Bo jak złapałem kiedyś flaka, to sam rozbierałem i składałem koło, łomikiem ;)
nie tylko to robiles lomikiem, a wlasciwie mlotkiem :)21
opaopa pisze:A jeżeli chodzi o homologację, to prawdopodobnie rzeczoznawca to załatwia. Ale oczywiście kasa, kasa, kasa...
i pewnie znow masz racje :)21
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » wt lut 14, 2006 2:20 pm

Koro pisze:aha jeszcze mnie sie przypomniało - 10 cm to w góre nie pójdzie na spreżynach bo geometria nie wyda, u mnie jest około 2 cali a już prawie do konca górny wachacz przesuneli...
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić
no to sie popracuje i pokombinuje... przede mna pare miesiecie grzebania w g... :)21
no i sie okaze co z tego wyjdzie...
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » wt lut 14, 2006 8:04 pm

matys pisze: ha pewnie ze pamietam... trzeba te parchy wyremontowac i znow pojezdzic :)21 nie ma bata w przerwe jakas naprawie motorynke :)21 :)21
Ale wiesz, że mi się głowica w komarku od temperatury powykrzywiała? 8) Pojawił się prześwit między głowicą a cylindrem...
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » wt lut 14, 2006 9:36 pm

opaopa pisze:
matys pisze: ha pewnie ze pamietam... trzeba te parchy wyremontowac i znow pojezdzic :)21 nie ma bata w przerwe jakas naprawie motorynke :)21 :)21
Ale wiesz, że mi się głowica w komarku od temperatury powykrzywiała? 8) Pojawił się prześwit między głowicą a cylindrem...
a duzy chociaz?
bo jak maly to se splankujesz pilnikiem i zakleisz hermetikiem :)21 :)21

a ogole to moze se wykombinujemy chlodzenie ciesza co ??
tylko bedzie otworki trzeba powiercic w kadlubie :)21 :)21
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » wt lut 14, 2006 11:49 pm

matys pisze:
Koro pisze:aha jeszcze mnie sie przypomniało - 10 cm to w góre nie pójdzie na spreżynach bo geometria nie wyda, u mnie jest około 2 cali a już prawie do konca górny wachacz przesuneli...
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić
no to sie popracuje i pokombinuje... przede mna pare miesiecie grzebania w g... :)21
no i sie okaze co z tego wyjdzie...
a nie prosciej bude aro posadzic na ramie uaza ?
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » wt lut 14, 2006 11:58 pm

może i prościej, ale nie jak się ma sprawne ARO... Ja na miejscu matysa, to bym zainwestował w dobre oponki (a to trochę grosza jest), sprzęt grający z tubą basową, żeby laski leciały. I zakatował bym ten szmelc aż by soki ciekły. JEŹDZIĆ JEŹDZIĆ JEŹDZIĆ PŁYWAĆ !! :evil:

aha matys, spoko spalantuję głowicę i będzie git. Do kolejnego przegrzania ;)
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » wt lut 14, 2006 11:58 pm

moralez pisze:
matys pisze:
Koro pisze:aha jeszcze mnie sie przypomniało - 10 cm to w góre nie pójdzie na spreżynach bo geometria nie wyda, u mnie jest około 2 cali a już prawie do konca górny wachacz przesuneli...
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić
no to sie popracuje i pokombinuje... przede mna pare miesiecie grzebania w g... :)21
no i sie okaze co z tego wyjdzie...
a nie prosciej bude aro posadzic na ramie uaza ?
Jak ja bym miał ramę UAZa, to bym nakładał budę... UAZa :wink: Ładniejsza :)2
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » śr lut 15, 2006 12:36 am

opaopa pisze:może i prościej, ale nie jak się ma sprawne ARO...
to sprawne aro cos ruszyc nie moze :)23
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 15, 2006 12:41 am

moralez pisze:
opaopa pisze:może i prościej, ale nie jak się ma sprawne ARO...
to sprawne aro cos ruszyc nie moze :)23
No i dlatego ja zawsze mówię że moje fury są niesprawne :wink:
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » śr lut 15, 2006 12:51 am

nie musisz mowic, to sie samo rzuca w oczy :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 15, 2006 12:56 am

moralez pisze:nie musisz mowic, to sie samo rzuca w oczy :)21
50% jeździ, serio :)2 :)21 Tylko nie do końca tak jakbym chciał :wink:
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr lut 15, 2006 1:07 am

no tak, ale mi chodzi o sprzęt matysa.
Kacpra drakula to jeszcze troszkę niedomaga, ale w zasadzie już prawie jeździ ;)
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 15, 2006 1:13 am

opaopa pisze:no tak, ale mi chodzi o sprzęt matysa.
Kacpra drakula to jeszcze troszkę niedomaga, ale w zasadzie już prawie jeździ ;)
Jeszcze pare śrubek i będzie śmigała :)21
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » śr lut 15, 2006 7:50 am

jakos fura motywacji nie ma :)21
ale pare uderzen lomikiem, mlotkiem i checi nabierze :)21 :)21
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » śr lut 15, 2006 7:52 am

opaopa pisze:może i prościej, ale nie jak się ma sprawne ARO... Ja na miejscu matysa, to bym zainwestował w dobre oponki (a to trochę grosza jest), sprzęt grający z tubą basową, żeby laski leciały. I zakatował bym ten szmelc aż by soki ciekły. JEŹDZIĆ JEŹDZIĆ JEŹDZIĆ PŁYWAĆ !! :evil:

aha matys, spoko spalantuję głowicę i będzie git. Do kolejnego przegrzania ;)
chyba chciales powiedziec, ze agata bedzie leciec :)21 :)21
ale stary ja se nawet grilla chromowanego wstawie, alusy i w ogole pochromuje nawet drazek kierownicy :)21

a serio to w planach mam oponki, ale jak napisales troche grosza to jesty wiec nie wiem kiedy plany zrealizuje :)
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » śr lut 15, 2006 9:54 am

kacperekk pisze:Jak ja bym miał ramę UAZa, to bym nakładał budę... UAZa :wink: Ładniejsza :)2
:)20
no ja cie prosze...
bez zartów bo to poważny temat jest...
i pewnie uaz ma lepsiejsze mosty....
eh... żartowniś
:)21

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » śr lut 15, 2006 10:03 am

Przedni most na pewno ma lepszy :)21
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 15, 2006 11:04 am

Koro pisze:
kacperekk pisze:Jak ja bym miał ramę UAZa, to bym nakładał budę... UAZa :wink: Ładniejsza :)2
:)20
no ja cie prosze...
bez zartów bo to poważny temat jest...
i pewnie uaz ma lepsiejsze mosty....
eh... żartowniś
:)21
Ej no buda uaza mi się bardziej podoba :wink: Co do mostów to wiadomo że arowe lepsze :)2 Przy czym podobno jest to kwestia dobrego poskładania mostu. Tak twierdzi mój znajomek co miał w uazie v8 od czajki na oryginalnych mostach i nic nie zmielił :)2
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » śr lut 15, 2006 12:00 pm

Didymos pisze:Przedni most na pewno ma lepszy :)21
taaa... tylko dlatego że aro go niema a leprzy rydz niż nic 8)
oprócz składania jest to też kwestia materiałów...ale ja tam sie nie znam
:)21

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 15, 2006 12:03 pm

Koro pisze:
Didymos pisze:Przedni most na pewno ma lepszy :)21
taaa... tylko dlatego że aro go niema a leprzy rydz niż nic 8)
oprócz składania jest to też kwestia materiałów...ale ja tam sie nie znam
:)21
Chłopy a może wiecie czy do dyfra przedniego aro pasują bebechy z muscela tj. atak i talerz?
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr lut 15, 2006 4:30 pm

muszą...
jeżeli są te same przełożenia to atak i talerz muszą być identyczne !!
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 15, 2006 8:47 pm

opaopa pisze:muszą...
jeżeli są te same przełożenia to atak i talerz muszą być identyczne !!
To czemu mówią że te dyfry to padło i padają szybko i łatwo? a dyfry muscela nie do zajechania ??
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr lut 15, 2006 10:04 pm

Mówi się że tył w aro jest dobry i faktycznie, to jest to samo co w muscelu.
A o przodzie mówi się ogólnie. Zauważ że ludzie się skarżą na zawieszenie, a to jest zupełnie inne niż w muscelu. Półosie, co się ukręca w mostach też są inne. A na sam przedni dyfer nikt nic złego nie mówi...

Z resztą wiesz jak to jest, ludzie jeżdżą nie wyregulowanym sprzętem. Później im się to sypie i mówią, że na przykład mosty uaza są słabe. To samo z przodem w ARO.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » śr lut 15, 2006 10:36 pm

opaopa pisze:Mówi się że tył w aro jest dobry i faktycznie, to jest to samo co w muscelu.
A o przodzie mówi się ogólnie. Zauważ że ludzie się skarżą na zawieszenie, a to jest zupełnie inne niż w muscelu. Półosie, co się ukręca w mostach też są inne. A na sam przedni dyfer nikt nic złego nie mówi...

Z resztą wiesz jak to jest, ludzie jeżdżą nie wyregulowanym sprzętem. Później im się to sypie i mówią, że na przykład mosty uaza są słabe. To samo z przodem w ARO.
Dobra wybebesze ten dyfer i sam zobacze co się w nim czai, przynajmniej będzie sprawny i pewny i tył i przód :)2 Przywoź szybko ten talerz bo trza składać syfa :wink:
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości