ARO - podniesienie zawieszenia
Moderator: Misiek Bielsko
aha jeszcze mnie sie przypomniało - 10 cm to w góre nie pójdzie na spreżynach bo geometria nie wyda, u mnie jest około 2 cali a już prawie do konca górny wachacz przesuneli...
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić
ha pewnie ze pamietam... trzeba te parchy wyremontowac i znow pojezdzicopaopa pisze:i 50 na godzinę jest zabójczeTy se matys przypomnij jak komarkiem i motorynką zamykaliśmy liczniki. Jak na zakręcie mało nie wypadłem przy 60 km/h, to mi się włos zjeżył... Gdybym wpadł w las z tą prędkością to byś mnie z drzewa zeskrobywał żletką!



nie tylko to robiles lomikiem, a wlasciwie mlotkiemopaopa pisze:A ja muscelem popierdzielałem 115 na godzinęPięknie się prowadził, a o wyważeniu kół i wielu innych kwestiach wychodzących przy tych prędkościach, to zapomnij. Bo jak złapałem kiedyś flaka, to sam rozbierałem i składałem koło, łomikiem
![]()

i pewnie znow masz racjeopaopa pisze:A jeżeli chodzi o homologację, to prawdopodobnie rzeczoznawca to załatwia. Ale oczywiście kasa, kasa, kasa...

Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
no to sie popracuje i pokombinuje... przede mna pare miesiecie grzebania w g...Koro pisze:aha jeszcze mnie sie przypomniało - 10 cm to w góre nie pójdzie na spreżynach bo geometria nie wyda, u mnie jest około 2 cali a już prawie do konca górny wachacz przesuneli...
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić

no i sie okaze co z tego wyjdzie...
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
a duzy chociaz?opaopa pisze:Ale wiesz, że mi się głowica w komarku od temperatury powykrzywiała?matys pisze: ha pewnie ze pamietam... trzeba te parchy wyremontowac i znow pojezdzicnie ma bata w przerwe jakas naprawie motorynke
![]()
![]()
Pojawił się prześwit między głowicą a cylindrem...
bo jak maly to se splankujesz pilnikiem i zakleisz hermetikiem


a ogole to moze se wykombinujemy chlodzenie ciesza co

tylko bedzie otworki trzeba powiercic w kadlubie


Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
a nie prosciej bude aro posadzic na ramie uaza ?matys pisze:no to sie popracuje i pokombinuje... przede mna pare miesiecie grzebania w g...Koro pisze:aha jeszcze mnie sie przypomniało - 10 cm to w góre nie pójdzie na spreżynach bo geometria nie wyda, u mnie jest około 2 cali a już prawie do konca górny wachacz przesuneli...
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić
no i sie okaze co z tego wyjdzie...
ZG 5.2 96r.
może i prościej, ale nie jak się ma sprawne ARO... Ja na miejscu matysa, to bym zainwestował w dobre oponki (a to trochę grosza jest), sprzęt grający z tubą basową, żeby laski leciały. I zakatował bym ten szmelc aż by soki ciekły. JEŹDZIĆ JEŹDZIĆ JEŹDZIĆ PŁYWAĆ
aha matys, spoko spalantuję głowicę i będzie git. Do kolejnego przegrzania


aha matys, spoko spalantuję głowicę i będzie git. Do kolejnego przegrzania

"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."
Jak ja bym miał ramę UAZa, to bym nakładał budę... UAZamoralez pisze:a nie prosciej bude aro posadzic na ramie uaza ?matys pisze:no to sie popracuje i pokombinuje... przede mna pare miesiecie grzebania w g...Koro pisze:aha jeszcze mnie sie przypomniało - 10 cm to w góre nie pójdzie na spreżynach bo geometria nie wyda, u mnie jest około 2 cali a już prawie do konca górny wachacz przesuneli...
wiec żeby 10 cm było to daj 5 cm na zawiechu i 5 cm lift budy z tym że nadkola to sie takie zrobią że 33cale to dopiero bedzie normalnie wyglądać, i tu sprawdź od razu jakie masz przełożenia co byś na reduktorze spod swiateł nie musiał ruszać
Ciekawe jak Ci bedzie jezdzić... mi zaczoł sie bujać podczas zakretów, wygląda na to że mocniejsze amorki trzeba by wstawić
no i sie okaze co z tego wyjdzie...


Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
No i dlatego ja zawsze mówię że moje fury są niesprawnemoralez pisze:to sprawne aro cos ruszyc nie mozeopaopa pisze:może i prościej, ale nie jak się ma sprawne ARO...

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
50% jeździ, seriomoralez pisze:nie musisz mowic, to sie samo rzuca w oczy



Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Jeszcze pare śrubek i będzie śmigałaopaopa pisze:no tak, ale mi chodzi o sprzęt matysa.
Kacpra drakula to jeszcze troszkę niedomaga, ale w zasadzie już prawie jeździ

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
chyba chciales powiedziec, ze agata bedzie leciecopaopa pisze:może i prościej, ale nie jak się ma sprawne ARO... Ja na miejscu matysa, to bym zainwestował w dobre oponki (a to trochę grosza jest), sprzęt grający z tubą basową, żeby laski leciały. I zakatował bym ten szmelc aż by soki ciekły. JEŹDZIĆ JEŹDZIĆ JEŹDZIĆ PŁYWAĆ![]()
![]()
aha matys, spoko spalantuję głowicę i będzie git. Do kolejnego przegrzania


ale stary ja se nawet grilla chromowanego wstawie, alusy i w ogole pochromuje nawet drazek kierownicy

a serio to w planach mam oponki, ale jak napisales troche grosza to jesty wiec nie wiem kiedy plany zrealizuje

Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
Ej no buda uaza mi się bardziej podobaKoro pisze:kacperekk pisze:Jak ja bym miał ramę UAZa, to bym nakładał budę... UAZaŁadniejsza
![]()
no ja cie prosze...
bez zartów bo to poważny temat jest...
i pewnie uaz ma lepsiejsze mosty....
eh... żartowniś



Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Chłopy a może wiecie czy do dyfra przedniego aro pasują bebechy z muscela tj. atak i talerz?Koro pisze:taaa... tylko dlatego że aro go niema a leprzy rydz niż nicDidymos pisze:Przedni most na pewno ma lepszy![]()
oprócz składania jest to też kwestia materiałów...ale ja tam sie nie znam
Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
To czemu mówią że te dyfry to padło i padają szybko i łatwo? a dyfry muscela nie do zajechaniaopaopa pisze:muszą...
jeżeli są te same przełożenia to atak i talerz muszą być identyczne

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Mówi się że tył w aro jest dobry i faktycznie, to jest to samo co w muscelu.
A o przodzie mówi się ogólnie. Zauważ że ludzie się skarżą na zawieszenie, a to jest zupełnie inne niż w muscelu. Półosie, co się ukręca w mostach też są inne. A na sam przedni dyfer nikt nic złego nie mówi...
Z resztą wiesz jak to jest, ludzie jeżdżą nie wyregulowanym sprzętem. Później im się to sypie i mówią, że na przykład mosty uaza są słabe. To samo z przodem w ARO.
A o przodzie mówi się ogólnie. Zauważ że ludzie się skarżą na zawieszenie, a to jest zupełnie inne niż w muscelu. Półosie, co się ukręca w mostach też są inne. A na sam przedni dyfer nikt nic złego nie mówi...
Z resztą wiesz jak to jest, ludzie jeżdżą nie wyregulowanym sprzętem. Później im się to sypie i mówią, że na przykład mosty uaza są słabe. To samo z przodem w ARO.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."
Dobra wybebesze ten dyfer i sam zobacze co się w nim czai, przynajmniej będzie sprawny i pewny i tył i przódopaopa pisze:Mówi się że tył w aro jest dobry i faktycznie, to jest to samo co w muscelu.
A o przodzie mówi się ogólnie. Zauważ że ludzie się skarżą na zawieszenie, a to jest zupełnie inne niż w muscelu. Półosie, co się ukręca w mostach też są inne. A na sam przedni dyfer nikt nic złego nie mówi...
Z resztą wiesz jak to jest, ludzie jeżdżą nie wyregulowanym sprzętem. Później im się to sypie i mówią, że na przykład mosty uaza są słabe. To samo z przodem w ARO.


Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości