Ja miałem okazję i polecam - małe muzeum prowadzone przez pasjonata zapaleńca związanego zawodowo z marką w czasach jej istnienia
Na zewnątrz trochę aut, przeważnie niebanalnych, takich za którymi stoi jakaś historia, w środku różnorakie fanty które udało się uratować z fabryki przed likwidacją, bądź w inny sposób związane z marką (modele, plakaty, listy eksportowe pokazujące ile jakich modeli w danym roku wyeksportowano do danego państwa, kombinezony rajdowców i mechaników z Paryż Dakar na którym zespól Aro wytarował dwukrotnie, silniki, mosty, zdjęcia...)
Ja miałem okazję także "wyciągnąć" właściciela muzeum w pobliże dawnej fabryki Aro, stanąć na górującym nad nią wzgórzem i posłuchać co, gdzie się znajdowało i jakie działy jeszcze obecnie pracują (oczywiście na zlecenia innych marek - Aro zostało zamknięte w 2006r) Dotarliśmy także do starej zapomnianej przez ludzi tylnej bramy fabryki na której - o dziwo! - 10 lat po likwidacji zakładów Aro wisiały jeszcze emblematy marki

Jak będzie zainteresowanie, to wrzucę parę fotek (o ile ograniczenia dla nowicjuszy tego nie wykluczają
