Szukam opisu reduktora!!

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

IceMaann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 11:44 am

Szukam opisu reduktora!!

Post autor: IceMaann » ndz cze 19, 2005 12:02 pm

Szukam opisu reduktora do ARO 243D, chodzi mi mianowicie o opis w jakich pozycjach jest położony drążek i co jest w takiej pozycji włączone, jak narazie to wiem jak zablokować tak żeby ciągneły 4 kółka, jak ktos wie to prosze o pomoc, a najlepiej jeszcze schemat :D

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » pt cze 24, 2005 8:38 am

Nikt Ci nie odpisuje bo to gdzieś już było ...
wiem tyle - ja mam inaczej niż w starszych ARO wiec może ktoś z użytkowników starszych roczników sie wypowie??

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pt cze 24, 2005 10:03 am

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 4&start=50
Może to Ci pomoże. Miałem kiedyś aro, ale nie pamiętam jak te wajchy chodziły, bo aro kupiłem na części i nie jeździło.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » sob cze 21, 2008 3:27 pm

Cze Zaciekowce. :)23
Napiszę tu o co mi biega i mam nadzieję że post nie wyleci bo giełda itd.

- W Pokurczu mam rozdzielkę opartą w dużym stopniu o skrzynie rozdzielczą aro diesel chyba 244 , niestety po ostatniej rundzie RMPST trzeba się remontować a okazuje się że w magazynie zostały mi już tylko puste kartery quarwa... W związku z czym przyjmę , zakupię , zamienię na inne części każdą ilość zębatek oraz wałków do rzeczonego reduktora.
Poszukajcie chłopaki czegoś w swoich szpejowniach - silnie wdzięczny bedę.

Ponieważ czesław w rumunii siedzi akurat więc kazałem mu kupić cały nowy piękny reduktor - jak sprawdził cenę to mi przeszło.

Pozdr.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

REDUKTOR ARO

Post autor: Gabriel Tatoj » ndz cze 22, 2008 12:11 am

WITAJCIE :D
szary pisze:Cze Zaciekowce. :)23
(......)Ponieważ czesław w rumunii siedzi akurat więc kazałem mu kupić cały nowy piękny reduktor - jak sprawdził cenę to mi przeszło.
Pozdr.
Bo na ten reduktor z Rumunii Czesłew akcyzę doliczył i dlatego tak drogo :)21, zapytaj ile bez niej ?? :)20. Co konkrtetnie potrzebujesz ?? Bo jeżeli chcesz wszystkie bebechy to znaczy że cały reduktor Tobie potrzebny ?? Wałki masz poskręcane na gwint wielowchodowy czy jak ?? Bez oleju nie jeździsz jak domniemam. Ciekawym bardzo, co tam wysiada skoro taki ważny temat z częściami :o . Po za tym ten reduktor z Rumunii może nie pasować do starej skrzyni (jeżeli z nią jest ożeniony?? ). Musiałby to być reduktor starszego typu, a więc z dwoma wodzikami trójpołożeniowymi :)1.
POZDRAWIAM :D

do-zbanowania

Post autor: do-zbanowania » ndz cze 29, 2008 3:13 pm

Już kiedyś pokazywałem schemat.

Obrazek

2H - napęd na tył

4H - Napęd na 4

N - Luz

4L - Napęd na 4 z reduktorem.

Poruszać wajchą wolno tylko tak jak idzie linia. Możliwe, że z pozycji 2H można przesunąć jeszcze do przodu, ale nie polecam tego robić. U mnie działało tak, że blokowało przedni napęd a z tyłu było normalnie.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Post autor: bartekbp01 » śr lip 02, 2008 3:08 am

do-zbanowania pisze:Już kiedyś pokazywałem schemat.

Obrazek

2H - napęd na tył

4H - Napęd na 4

N - Luz

4L - Napęd na 4 z reduktorem.

Poruszać wajchą wolno tylko tak jak idzie linia. Możliwe, że z pozycji 2H można przesunąć jeszcze do przodu, ale nie polecam tego robić. U mnie działało tak, że blokowało przedni napęd a z tyłu było normalnie.

Pozdrawiam.
dwa razy 4H zax nie kumam tego rysunku :)9 ??
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Post autor: apede » śr lip 02, 2008 3:31 am

Ano tak. W Samuraiu mam tak samo.
A tak w ogóle to spać 8)
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

do-zbanowania

Post autor: do-zbanowania » śr lip 02, 2008 8:30 am

No bo jak przesuwasz wajchę w prawo to nic się nie zmienia. W tej pozycji do tyłu auta.
Tak jak byś przesuwał wajchę od biegów na luzie... Ale tu zostaje albo po prawo, albo po lewo :wink:

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Post autor: bartekbp01 » czw lip 03, 2008 3:21 am

juz kumam 8)
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość