Strona 1 z 1

Jaki reduktor z PTO do motania w Aro

: śr paź 12, 2005 11:03 am
autor: Dracula
Mam 243, mam zamiar wstawić z przodu most, prawdopodobne z Muscela, dodatkowo potrzebuje wyjscie mocy na mechanika od stara, teraz moje pytanie, jaki reduktor do tego, na oryginalny nienarzekam, ale brakuje wyjscia mocy i wolał bym oddzielny, niezespolony ze skrzynią, zeby na przyszłość uniknąć problemów ze sprzegłem, obecnie silnik mercedes + skrzynia Aro i ciągle sprzęgło nie tak, mając oddzielny reduktor wstawił bym skrzynie MB.
Myślę na reduktorem z gaza 66, ale może jest lepsze rozwiązanie, dodam że na masie auta mi niezależy, no i zeby to było za grosze :)

: śr paź 12, 2005 11:45 am
autor: Drako
wsadzaja z robura. bo ma orginalnie pto ( nie wszystkie)
ale nie wiem jak to podpasuje i jak z przelozeniami

: czw paź 13, 2005 3:32 pm
autor: moralez
robur ma wyjscie na przedni most po drugiej stronie, trzebaby odwrocic most, co w przypadku mostow muszczela jest ponoc mozliwe :)

: pt paź 14, 2005 9:23 am
autor: Dracula
robur jest drogi, z tego co widze, a co z tym gazem 66 ? nie nadaje sie

: pt paź 14, 2005 12:33 pm
autor: JAREK Ż
Jasne że sie nadaje ale wtedy możesz założyć tylko most z Muscela (grucha z lewej) w przypadku robura masz większą możliwość wyboru :wink:

: pt paź 14, 2005 1:01 pm
autor: Dracula
na poczatek zaloze napewno muscla, takze nie musiał bym nawet odwracac, ale jak okaza sie zasłabe te mosty to mysle o patrolu, a w tedy reduktor znowu do wymiany, gdybym był pewny ze muscel wytrzyma 32' 33' to bym sie raczej niezastanawial tylko ładował gaza 66 z pto