szroty/złomy

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

szroty/złomy

Post autor: Koro » śr sie 30, 2006 11:49 am

czy ktoś widział jakies aro na szrocie/złomie???
w rumunii dużo tego na złomach stoi a u nas jakoś jeszcze nie widziałem... czyżby 95% aro w polsce jeżdziło??? 8)
:)21

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Re: szroty/złomy

Post autor: matys » śr sie 30, 2006 12:09 pm

Koro pisze:czy ktoś widział jakies aro na szrocie/złomie???
w rumunii dużo tego na złomach stoi a u nas jakoś jeszcze nie widziałem... czyżby 95% aro w polsce jeżdziło??? 8)
:)21
ja to czasami widuje aro stojace i ulegajace biodegradacji :)21
np na gubalowce jedno widzialem :)21
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr sie 30, 2006 12:22 pm

U nas nawet złomy nie przyjmują rumuńskiego cudu techniki, a zwłaszcza jakości !
:lol: :lol: :lol: :lol:
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
nie_mientki
Posty: 1594
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
Lokalizacja: Puławy

Post autor: nie_mientki » śr sie 30, 2006 12:48 pm

Poszukaj przy najbliższym posterunku policji :wink:

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » śr sie 30, 2006 1:38 pm

taaaa....
liczyłem na szybki odzew kasztaniarzy...
ale czy oprócz złosliwości macie jakies fakty czy tylko tak se pierdzielicie??
8)

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » śr sie 30, 2006 3:17 pm

mam namiary na dwa , trochę ogołocone .

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » śr sie 30, 2006 3:40 pm

w Luboniu stoi już chyba 4 rok, ponoć ma silnik meśka i napęd 4x2, no ale stoi nie jeźdźi :cry:
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Re: szroty/złomy

Post autor: Wiechu » śr sie 30, 2006 3:42 pm

Koro pisze:czy ktoś widział jakies aro na szrocie/złomie???
...no co Ty,
za młody ten Twój na takie adaptacje :wink:
łoś też człowiek

zax

Post autor: zax » śr sie 30, 2006 3:57 pm

Ja widziałem gdzieś w Katowicach na szrocie zacieka 243D (podobny do mojego nawet stan podobny :)21 ) ale byłem w niedizele i było zamknięte.
W Łodzi nie ma żadnych zacieków na szrotach, bo szukałem :(
Koro czy Ty uważasz że moje aro to 5% populacji zacieków w Polsce? :D
Chciałem zrobić liste zacieków forumowiczów ale coś nie wyszło...

Awatar użytkownika
CZOBIK
 
 
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Brzesko\Vallentuna
Kontaktowanie:

Post autor: CZOBIK » śr sie 30, 2006 10:14 pm

Do mojego kumpla co ma złomowanie,zadzwonił gość że ma zacieka bez silnika do sprzedania ze sprawnymi napędami itd po złotówce za kilogram :)21 .
Biorąc pod uwagę że w hucie dostanie 60gr za kilogram to jeszcze nie wycenił go zbyt drogo. :wink:
Muscel`72, Pajero`87 2.5TD, Żuk4x4 wywrotka ;)

zax

Post autor: zax » czw sie 31, 2006 9:08 am

Masz do niego kontakt?
Bo potrzebuje klosze tylnych lamp... Ale tanio... :roll:

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw sie 31, 2006 9:19 am

no i Wiechu wygrał browar!!!
Temat był podpuchą co by dowiedzieć sie gdzie ( w miare w pobliżu) stoi aro co by z niego przełożenia wyciagnąć....
:)21
niestety widze że w mazowieckiem już przebrane złomy :(

zax

Post autor: zax » czw sie 31, 2006 9:27 am

Jak ten zaciek jeszcze nie uległ biodegradacji i ma odpowiednie przełożenia które Cie interesują.
Poza tym jak by były klosze lamp to mnie poinformuj o cenie :)21

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw sie 31, 2006 9:29 am

ale własnie żadnego w pobliżu ni ma... :cry:
nie bede przeca do katowić abo do wielkopolski jechał cześci wyciągać ze zwłok...
a Trzcianka narazie przestój w cześciach ma.... jednym słowem: kupa

zax

Post autor: zax » czw sie 31, 2006 9:32 am

Koro... Przeca jest DAMIS... Jak musisz mieć te przełożenia i możesz pod mostem wylądować to kupuj w damisie :P

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw sie 31, 2006 9:36 am

plan jest taki co by skombinować używki w celach testowych a jak bedzie robić to se noofki kupie - ino nie w damisie bo tam ceny z dupy maja. W Trzciance atak+tależ kosztują 380 zyli za jeden komplet (jak są).
Wiec jak Rumburak bedzie na 4,125 niezle zapierdalał to zmówie w Trzciance abo z rumunii sciągne..

zax

Post autor: zax » czw sie 31, 2006 9:44 am

No mówię że kupując w damisie można pod mostem wylądować :P
A na co Ci takie zaje*iste przełożenia? Chcesz sie ścigać z porsche po autobanach? :roll:

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw sie 31, 2006 10:19 am

mam 3,727 które jest szybkim przełożeniem - na oponach 235/75R15 zapakowany na maxa zapierdzielał bez bólu 140km/h co daje spokojna predkość przelotową rzedu 110-120. potem założyłem 31'x10,5'R15 co spowodowało że z trudem osiąga 120 wiec predkość przelotowa spadła do 90-100 co jest nudne podczas dłuższych tras ( np jak jechałem do rumunii to strasznie sie dłuzyło) wiec knuje żeby zmienić przełożenie na wolniejsze (4,125) wtedy powinno byc lepiej bo zmiana przełożenia w dyfrze zrekompensuje zwiekrzenie srednicy kół - knuje tak na oko bo dokładnie nie chce mi sie liczyć :wink:

zax

Post autor: zax » czw sie 31, 2006 10:22 am

Cos wyknujesz a potem się okaże że zaciek jedzie jak mój max 80 :)21
Aro to aro, to nie ma być supersportowa fura tylko to ma sie spisywać w terenie... Zresztą powyżej 80 na godzine to sie na jednym pasie ruchu nie mieści :D
A co z tym gościem do którego Ci podesłałem namiar?
Pozdro.

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw sie 31, 2006 10:31 am

Koro pisze: na oponach 235/75R15 zapakowany na maxa zapierdzielał bez bólu 140km/h co daje spokojna predkość przelotową rzedu 110-120. potem założyłem 31'x10,5'R15 co spowodowało że z trudem osiąga 120 wiec predkość przelotowa spadła do 90-100 co jest nudne podczas dłuższych tras
naprawdę aż taką różnicę odczułeś ?:roll:
Pytam, bo zrobiłem identyczną podmiankę kiedyś, moce mamy podobne i jakoś ja nie czuję tej różnicy. Może tylko przy przyspieszaniu jest gorzej ( ale to i bieżnik MT robi swoje ). Cały czas mam też porównanie, bo mam te 235/75/15 AT i też na nich jeżdżę. Ograniczam się tylko z prędkością max na MT do 100-110, bo to nalewki. Z drugiej strony na 31, licznik wreszcie mówi prawdę ( zgodność z gps praktycznie 1:1 ) :wink:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw sie 31, 2006 10:47 am

co do GPSa to sie zgadzam.na 235/75 kłamał a tera pokazuje co i jak.
Mi przez długi czas tez sie wydawało że różnicy nie ma - odczuć to można podczas długich tras załadowanym samochodem kiedy nagle sie okazuje że przy 100km/h masz wyprzedzic TIRa a tu nie bardzo a jak coś jeszcze na bagażniku wioze to już porażka...no i tak se uroiłem że ta zmiana przełożeń spowoduje że bedzie dobrze
trudno to porównywać bo masz inne przełożenia w skrzyni biegów i w mostach. A może znasz wartości??
wogóle po Maramureszy mnie sie koncepcja samochodu zmieniła i zmiany trzeba wprowadzic

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw sie 31, 2006 10:54 am

Możliwe, że mam nieco wolniejsze przełożenia, bo też już parę dłuższych tras na nich zaliczyłem ( mocno zapakowany ) i jakoś było całkiem nieźle. Cyferki mam w domu, więc teraz Ci nie podam. A taka zmiana, na pewno przyniesie poprawę, bo to przecież czysta matematyka :)

Po Maramureszu, koncepcja jeszcze bardziej wyprawowa Cię męczy, co ? :wink:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw sie 31, 2006 11:00 am

ano - ma zapierdalać obładowany i pod góre ( stąd przełożenia) ma byc wygodniejszy - stąd wypierdzielam spreżyny MF i wracam do orginalnych, robie zabudowe bagażnika, wyciszam bydlaka, może fotele zmienie?
łazi mnie jeszcze po głowie co by go postawić na 7.50 R 16 ale to za czas jakis.

zax

Post autor: zax » czw sie 31, 2006 11:04 am

Koro nie pier*ol że wyciszysz zacieka... Przecież to niemożliwe :)21 :lol:
A przy okazji. Twoje oryginalne springi też były takie zaje*iście twarde że skakanie po nadkolach nie robiło na nich wrażenia? :roll:
No i jeszcze ta sprawa że z tyłu to mam ławeczki ale jak z tyłu jedzie mnij niż 4 osoby to moge sie spodziewać że z tyłu na dziurach wszyscy i tak wylądują na podłodze :roll: A jak komfort w 244?

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw sie 31, 2006 11:05 am

...a ja bym, karwa, klimę kciał :-?
łoś też człowiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości