243d i inne
Moderator: Misiek Bielsko
-
Koro

- Posty: 1620
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Koro » śr sie 30, 2006 11:49 am
czy ktoś widział jakies aro na szrocie/złomie???
w rumunii dużo tego na złomach stoi a u nas jakoś jeszcze nie widziałem... czyżby 95% aro w polsce jeżdziło???

-
matys
-

- Posty: 1196
- Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
- Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn
Post
autor: matys » śr sie 30, 2006 12:09 pm
Koro pisze:czy ktoś widział jakies aro na szrocie/złomie???
w rumunii dużo tego na złomach stoi a u nas jakoś jeszcze nie widziałem... czyżby 95% aro w polsce jeżdziło???

ja to czasami widuje aro stojace i ulegajace biodegradacji

np na gubalowce jedno widzialem

Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » śr sie 30, 2006 12:22 pm
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
nie_mientki

- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
Post
autor: nie_mientki » śr sie 30, 2006 12:48 pm
Poszukaj przy najbliższym posterunku policji

-
Koro

- Posty: 1620
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Koro » śr sie 30, 2006 1:38 pm
taaaa....
liczyłem na szybki odzew kasztaniarzy...
ale czy oprócz złosliwości macie jakies fakty czy tylko tak se pierdzielicie??

-
anatol

- Posty: 1608
- Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
- Lokalizacja: małapolska
Post
autor: anatol » śr sie 30, 2006 3:17 pm
mam namiary na dwa , trochę ogołocone .
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » śr sie 30, 2006 3:40 pm
w Luboniu stoi już chyba 4 rok, ponoć ma silnik meśka i napęd 4x2, no ale stoi nie jeźdźi

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » śr sie 30, 2006 3:42 pm
Koro pisze:czy ktoś widział jakies aro na szrocie/złomie???
...no co Ty,
za młody ten Twój na takie adaptacje

łoś też człowiek
-
zax
Post
autor: zax » śr sie 30, 2006 3:57 pm
Ja widziałem gdzieś w Katowicach na szrocie zacieka 243D (podobny do mojego nawet stan podobny

) ale byłem w niedizele i było zamknięte.
W Łodzi nie ma żadnych zacieków na szrotach, bo szukałem

Koro czy Ty uważasz że moje aro to 5% populacji zacieków w Polsce?

Chciałem zrobić liste zacieków forumowiczów ale coś nie wyszło...
-
CZOBIK
-

- Posty: 122
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:58 pm
- Lokalizacja: Brzesko\Vallentuna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: CZOBIK » śr sie 30, 2006 10:14 pm
Do mojego kumpla co ma złomowanie,zadzwonił gość że ma zacieka bez silnika do sprzedania ze sprawnymi napędami itd po złotówce za kilogram

.
Biorąc pod uwagę że w hucie dostanie 60gr za kilogram to jeszcze nie wycenił go zbyt drogo.

Muscel`72, Pajero`87 2.5TD, Żuk4x4 wywrotka

-
zax
Post
autor: zax » czw sie 31, 2006 9:08 am
Masz do niego kontakt?
Bo potrzebuje klosze tylnych lamp... Ale tanio...

-
Koro

- Posty: 1620
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Koro » czw sie 31, 2006 9:19 am
no i Wiechu wygrał browar!!!
Temat był podpuchą co by dowiedzieć sie gdzie ( w miare w pobliżu) stoi aro co by z niego przełożenia wyciagnąć....

niestety widze że w mazowieckiem już przebrane złomy

-
zax
Post
autor: zax » czw sie 31, 2006 9:27 am
Jak ten zaciek jeszcze nie uległ biodegradacji i ma odpowiednie przełożenia które Cie interesują.
Poza tym jak by były klosze lamp to mnie poinformuj o cenie

-
Koro

- Posty: 1620
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Koro » czw sie 31, 2006 9:29 am
ale własnie żadnego w pobliżu ni ma...
nie bede przeca do katowić abo do wielkopolski jechał cześci wyciągać ze zwłok...
a Trzcianka narazie przestój w cześciach ma.... jednym słowem: kupa
-
zax
Post
autor: zax » czw sie 31, 2006 9:32 am
Koro... Przeca jest DAMIS... Jak musisz mieć te przełożenia i możesz pod mostem wylądować to kupuj w damisie

-
Koro

- Posty: 1620
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Koro » czw sie 31, 2006 9:36 am
plan jest taki co by skombinować używki w celach testowych a jak bedzie robić to se noofki kupie - ino nie w damisie bo tam ceny z dupy maja. W Trzciance atak+tależ kosztują 380 zyli za jeden komplet (jak są).
Wiec jak Rumburak bedzie na 4,125 niezle zapierdalał to zmówie w Trzciance abo z rumunii sciągne..
-
zax
Post
autor: zax » czw sie 31, 2006 9:44 am
No mówię że kupując w damisie można pod mostem wylądować

A na co Ci takie zaje*iste przełożenia? Chcesz sie ścigać z porsche po autobanach?

-
Koro

- Posty: 1620
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Koro » czw sie 31, 2006 10:19 am
mam 3,727 które jest szybkim przełożeniem - na oponach 235/75R15 zapakowany na maxa zapierdzielał bez bólu 140km/h co daje spokojna predkość przelotową rzedu 110-120. potem założyłem 31'x10,5'R15 co spowodowało że z trudem osiąga 120 wiec predkość przelotowa spadła do 90-100 co jest nudne podczas dłuższych tras ( np jak jechałem do rumunii to strasznie sie dłuzyło) wiec knuje żeby zmienić przełożenie na wolniejsze (4,125) wtedy powinno byc lepiej bo zmiana przełożenia w dyfrze zrekompensuje zwiekrzenie srednicy kół - knuje tak na oko bo dokładnie nie chce mi sie liczyć

-
zax
Post
autor: zax » czw sie 31, 2006 10:22 am
Cos wyknujesz a potem się okaże że zaciek jedzie jak mój max 80

Aro to aro, to nie ma być supersportowa fura tylko to ma sie spisywać w terenie... Zresztą powyżej 80 na godzine to sie na jednym pasie ruchu nie mieści

A co z tym gościem do którego Ci podesłałem namiar?
Pozdro.
-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » czw sie 31, 2006 10:31 am
Koro pisze: na oponach 235/75R15 zapakowany na maxa zapierdzielał bez bólu 140km/h co daje spokojna predkość przelotową rzedu 110-120. potem założyłem 31'x10,5'R15 co spowodowało że z trudem osiąga 120 wiec predkość przelotowa spadła do 90-100 co jest nudne podczas dłuższych tras
naprawdę aż taką różnicę odczułeś ?:roll:
Pytam, bo zrobiłem identyczną podmiankę kiedyś, moce mamy podobne i jakoś ja nie czuję tej różnicy. Może tylko przy przyspieszaniu jest gorzej ( ale to i bieżnik MT robi swoje ). Cały czas mam też porównanie, bo mam te 235/75/15 AT i też na nich jeżdżę. Ograniczam się tylko z prędkością max na MT do 100-110, bo to nalewki. Z drugiej strony na 31, licznik wreszcie mówi prawdę ( zgodność z gps praktycznie 1:1 )

łoś też człowiek
-
Koro

- Posty: 1620
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Koro » czw sie 31, 2006 10:47 am
co do GPSa to sie zgadzam.na 235/75 kłamał a tera pokazuje co i jak.
Mi przez długi czas tez sie wydawało że różnicy nie ma - odczuć to można podczas długich tras załadowanym samochodem kiedy nagle sie okazuje że przy 100km/h masz wyprzedzic TIRa a tu nie bardzo a jak coś jeszcze na bagażniku wioze to już porażka...no i tak se uroiłem że ta zmiana przełożeń spowoduje że bedzie dobrze
trudno to porównywać bo masz inne przełożenia w skrzyni biegów i w mostach. A może znasz wartości??
wogóle po Maramureszy mnie sie koncepcja samochodu zmieniła i zmiany trzeba wprowadzic
-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » czw sie 31, 2006 10:54 am
Możliwe, że mam nieco wolniejsze przełożenia, bo też już parę dłuższych tras na nich zaliczyłem ( mocno zapakowany ) i jakoś było całkiem nieźle. Cyferki mam w domu, więc teraz Ci nie podam. A taka zmiana, na pewno przyniesie poprawę, bo to przecież czysta matematyka
Po Maramureszu, koncepcja jeszcze bardziej wyprawowa Cię męczy, co ?

łoś też człowiek
-
Koro

- Posty: 1620
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Koro » czw sie 31, 2006 11:00 am
ano - ma zapierdalać obładowany i pod góre ( stąd przełożenia) ma byc wygodniejszy - stąd wypierdzielam spreżyny MF i wracam do orginalnych, robie zabudowe bagażnika, wyciszam bydlaka, może fotele zmienie?
łazi mnie jeszcze po głowie co by go postawić na 7.50 R 16 ale to za czas jakis.
-
zax
Post
autor: zax » czw sie 31, 2006 11:04 am
Koro nie pier*ol że wyciszysz zacieka... Przecież to niemożliwe
A przy okazji. Twoje oryginalne springi też były takie zaje*iście twarde że skakanie po nadkolach nie robiło na nich wrażenia?
No i jeszcze ta sprawa że z tyłu to mam ławeczki ale jak z tyłu jedzie mnij niż 4 osoby to moge sie spodziewać że z tyłu na dziurach wszyscy i tak wylądują na podłodze

A jak komfort w 244?
-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » czw sie 31, 2006 11:05 am
...a ja bym, karwa, klimę kciał

łoś też człowiek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości