Klatka bezpieczeństwa w muscalu
Moderator: Misiek Bielsko
Klatka bezpieczeństwa w muscalu
Witam kolegów przymierzam się powoli do wymiany (budowy) klatki bezpieczeństwa. Więdz jak macie to dajcie jakieś foto namiary itp. Klaka ma być mocowana do ramy. Dzięki panowie.
~ 4x4 Tczew ~
Możesz zrobić podobną jak moja http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 54&start=0 z tym że mniejszą w środku lub większą jak na zewnątrz bo ja mam na klatce spawane blachy nadwozia więc nietypowo, tylna poprzeczka za fotelami jest w zasadzie obowiązkowa bo usztywnia całą konstrukcję i wspawana w ten sposób nie przeszkadza w przechodzeniu na tylne fotele
Jak dla mnie jest to minimum wymagane można ją jeszcze znacznie wzmocnić, zlecane rury bezszwowe, w miarę tanie są do gazu i łatwo kupić a rury wyczynówki super mocne są cholernie drogie
kolega kupił na ramę motocykla najlepsze jakie udało się kupić to zapłacił 800 zł i to nie były te co chciał
Jak dla mnie jest to minimum wymagane można ją jeszcze znacznie wzmocnić, zlecane rury bezszwowe, w miarę tanie są do gazu i łatwo kupić a rury wyczynówki super mocne są cholernie drogie

Ja mam pałąk do ramy i odchodzi do tyłu i też idzie do ramy do mocowań budy. W sumie wykorzystane są dwa mocowania budy do ramy po bokach tuż za fotelami i dwa mocowania budy do ramy tylnej części nadwozia.
Jak otwieram klapkę wlewu paliwa to z boku przelatuje sobie rura
No nie mam lepszego zdjęcia, tu akurat marnie to wygląda, ale jest okej:

Jak otwieram klapkę wlewu paliwa to z boku przelatuje sobie rura

No nie mam lepszego zdjęcia, tu akurat marnie to wygląda, ale jest okej:

"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."
Dzięki kolego za zdjęcia i pomysł ( fajny muscal i ładne zdjęcia ) Tylko to nie to bo przy przejeżdżaniu koło drzew które rosną pod kontem drzewo zaprze się na załamaniach rur w górnych częściach klatki. Ale zawsze coś do podpatrzenia.Kaktus pisze:Możesz zrobić podobną jak moja http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 54&start=0 z tym że mniejszą w środku lub większą jak na zewnątrz bo ja mam na klatce spawane blachy nadwozia więc nietypowo, tylna poprzeczka za fotelami jest w zasadzie obowiązkowa bo usztywnia całą konstrukcję i wspawana w ten sposób nie przeszkadza w przechodzeniu na tylne fotele
Jak dla mnie jest to minimum wymagane można ją jeszcze znacznie wzmocnić, zlecane rury bezszwowe, w miarę tanie są do gazu i łatwo kupić a rury wyczynówki super mocne są cholernie drogiekolega kupił na ramę motocykla najlepsze jakie udało się kupić to zapłacił 800 zł i to nie były te co chciał


~ 4x4 Tczew ~
[quote="STAS"]Ja mam pałąk do ramy i odchodzi do tyłu i też idzie do ramy do mocowań budy. W sumie wykorzystane są dwa mocowania budy do ramy po bokach tuż za fotelami i dwa mocowania budy do ramy tylnej części nadwozia.
Jak otwieram klapkę wlewu paliwa to z boku przelatuje sobie rura
Ja mam zbiornik na pace i wlew paliwa od tyłu ale coś podobnego mi chodzi po głowie no jeszcze jeden pałąk z przodu koło szyby no i nie wiem czy nie pociągnąć klatki na zewnątrz samochodu. No ale jeszcze szukam i kombinuje .

Jak otwieram klapkę wlewu paliwa to z boku przelatuje sobie rura

Ja mam zbiornik na pace i wlew paliwa od tyłu ale coś podobnego mi chodzi po głowie no jeszcze jeden pałąk z przodu koło szyby no i nie wiem czy nie pociągnąć klatki na zewnątrz samochodu. No ale jeszcze szukam i kombinuje .


~ 4x4 Tczew ~
- Mart
- Posty: 306
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Kontaktowanie:
witam,
w Muscelu też miałem tylko pałąk


mocowany do dospawanych łap do ramy, chciałem dorabiac resztę klatki, ale jakoś się nie złożyło
z tego co pamiętam z przodu ciężej jest zrobić łapy pod klatkę, bo tam akurat wypada mocowanie budy.
Pełną klatkę miałem w zmocie (może się fotki przydadzą) również mocowana do ramy, uznana przez wybitnych rajdowców



pozdrawiam
w Muscelu też miałem tylko pałąk


mocowany do dospawanych łap do ramy, chciałem dorabiac resztę klatki, ale jakoś się nie złożyło

Pełną klatkę miałem w zmocie (może się fotki przydadzą) również mocowana do ramy, uznana przez wybitnych rajdowców




pozdrawiam
motanie...
- Mart
- Posty: 306
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Kontaktowanie:
nie, klatka wogóle nie przeszkadza we wsiadaniu lub wysiadaniu, jedynie noga się troche obijała o tą skośną rurkę miedzy przednim i tylnym pałąkiem
aha, w gazikach i muscelach jest mało miejsca na nogi, więc rurę trzeba mocować w jak najbardziej skrajnym miejscu, żeby można było swobodnie sprzęgła używać
aha, w gazikach i muscelach jest mało miejsca na nogi, więc rurę trzeba mocować w jak najbardziej skrajnym miejscu, żeby można było swobodnie sprzęgła używać
motanie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości