Potrzebna pomoc jestem nowym.

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

stasius
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 01, 2007 5:09 pm

Potrzebna pomoc jestem nowym.

Post autor: stasius » czw paź 04, 2007 9:02 am

Nabyłem Aro 243d.z silnikiem dwugłowicowym 3119 próbuję go uruchomić po
10-ciu latach postoju.Na razie zatrzymał mnie holenderek który przychodzi
do pompy wtryskowej.Nie mogę go nigdzie kupić i moja prośba czy ktoś wie z czego można dopasować? Dzięki za pomoc.Jeżeli ktoś ten temat przerabiał,to mógłby pomóc.

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw paź 04, 2007 9:10 am

witamy...
własnie niedawno odzywał sie na watku o aro z silnikiem 32 lagani i oferował swąpomoc w temacie silników... wal do niego na PW
było sie odezwać w tamtym temacie a nie tworzyć nowy, no chyba że chciałeś sie przywitać :wink:

stasius
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 01, 2007 5:09 pm

Post autor: stasius » czw paź 04, 2007 8:15 pm

Witam
Dzięki skorzystałem z podpowiedzi.Może ruszę z próbą uruchomienia.

jery1973
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:54 am
Lokalizacja: Żyrardów, Mazowieckie

Re: Potrzebna pomoc jestem nowym.

Post autor: jery1973 » sob paź 06, 2007 5:54 pm

stasius pisze:Nabyłem Aro 243d.z silnikiem dwugłowicowym 3119 próbuję go uruchomić po
10-ciu latach postoju.Na razie zatrzymał mnie holenderek który przychodzi
do pompy wtryskowej.Nie mogę go nigdzie kupić i moja prośba czy ktoś wie z czego można dopasować? Dzięki za pomoc.Jeżeli ktoś ten temat przerabiał,to mógłby pomóc.
podobnież jest to silnik PEUGOTA to będą części pasować też od citroena :lol:
może ten kierunek ci pomoże :)
pozdrawiam
robert :)
JEEP RUMUN - Aro 243 2,5TDi 2004r.
ŁADA NIVA 2004r. 1,7i + Gaz
"Nie pogrzebiesz nie pojedziesz"

stasius
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 01, 2007 5:09 pm

Post autor: stasius » ndz paź 07, 2007 10:10 am

Witam i dzięki za zainteresowanie.
Niestety ten silnik jest z PERKINSA dwugłowicowego do RUMUNII był wysyłany tylko przez 3-lata i stąd się biorą problemy z częściami.
Ale dzięki za zainteresowanie.

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

SILNIK

Post autor: Gabriel Tatoj » wt paź 09, 2007 8:21 pm

WITAJCIE :D
Niestety ten silnik jest z PERKINSA dwugłowicowego do RUMUNII był wysyłany tylko przez 3-lata
i stąd się biorą problemy z częściami.

podobnież jest to silnik PEUGOTA to będą części pasować też od citroena
Bardzo ciekawe są te informacje o motorze ;D-127 (3119) i o ewentualnm pokrewieństwie
z PERKINSEM czy PEUGEOT-em :o :o. Na moją skromna wiedzę,
to możecie się bardzo rozczarować w poszukiwaniu tych PERKO i PEUGETO podobieństw motorowych :o :)1
D-127 to wbrew pozorom, stara konstrukcja ale to nie oznacza,
że nie dobra !! Większość silników z wtryskiem
bezpośrednim miała w tamtym okresie wiele cech wspólnych;
płaska głowica ( od strony tłoka oczywiście),komory wirowe w tłoku,
wtryskiwacz z końcówką wielootworkową ( nie czopikową), przeważnie rozrząd zębaty
i jeszcze parę szczegułów :)1 Tego typu motory
produkowano do wielu różnych maszyn; ciągników,
koparek, agregatów,zasilaczy hydraulicznych, widłaków
maszyn budowlanych itp. W zamyśle nie były
to motory do samochodów.
NA RAZIE TYLE . POZDRO :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość