Nabyłem Aro 243d.z silnikiem dwugłowicowym 3119 próbuję go uruchomić po
10-ciu latach postoju.Na razie zatrzymał mnie holenderek który przychodzi
do pompy wtryskowej.Nie mogę go nigdzie kupić i moja prośba czy ktoś wie z czego można dopasować? Dzięki za pomoc.Jeżeli ktoś ten temat przerabiał,to mógłby pomóc.
Potrzebna pomoc jestem nowym.
Moderator: Misiek Bielsko
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 67
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:54 am
- Lokalizacja: Żyrardów, Mazowieckie
Re: Potrzebna pomoc jestem nowym.
podobnież jest to silnik PEUGOTA to będą części pasować też od citroenastasius pisze:Nabyłem Aro 243d.z silnikiem dwugłowicowym 3119 próbuję go uruchomić po
10-ciu latach postoju.Na razie zatrzymał mnie holenderek który przychodzi
do pompy wtryskowej.Nie mogę go nigdzie kupić i moja prośba czy ktoś wie z czego można dopasować? Dzięki za pomoc.Jeżeli ktoś ten temat przerabiał,to mógłby pomóc.

może ten kierunek ci pomoże

pozdrawiam
robert

JEEP RUMUN - Aro 243 2,5TDi 2004r.
ŁADA NIVA 2004r. 1,7i + Gaz
"Nie pogrzebiesz nie pojedziesz"
ŁADA NIVA 2004r. 1,7i + Gaz
"Nie pogrzebiesz nie pojedziesz"
- Gabriel Tatoj
-
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am
SILNIK
WITAJCIE
z PERKINSEM czy PEUGEOT-em
. Na moją skromna wiedzę,
to możecie się bardzo rozczarować w poszukiwaniu tych PERKO i PEUGETO podobieństw motorowych

D-127 to wbrew pozorom, stara konstrukcja ale to nie oznacza,
że nie dobra
Większość silników z wtryskiem
bezpośrednim miała w tamtym okresie wiele cech wspólnych;
płaska głowica ( od strony tłoka oczywiście),komory wirowe w tłoku,
wtryskiwacz z końcówką wielootworkową ( nie czopikową), przeważnie rozrząd zębaty
i jeszcze parę szczegułów
Tego typu motory
produkowano do wielu różnych maszyn; ciągników,
koparek, agregatów,zasilaczy hydraulicznych, widłaków
maszyn budowlanych itp. W zamyśle nie były
to motory do samochodów.
NA RAZIE TYLE . POZDRO

Niestety ten silnik jest z PERKINSA dwugłowicowego do RUMUNII był wysyłany tylko przez 3-lata
i stąd się biorą problemy z częściami.
Bardzo ciekawe są te informacje o motorze ;D-127 (3119) i o ewentualnm pokrewieństwiepodobnież jest to silnik PEUGOTA to będą części pasować też od citroena
z PERKINSEM czy PEUGEOT-em


to możecie się bardzo rozczarować w poszukiwaniu tych PERKO i PEUGETO podobieństw motorowych


D-127 to wbrew pozorom, stara konstrukcja ale to nie oznacza,
że nie dobra

bezpośrednim miała w tamtym okresie wiele cech wspólnych;
płaska głowica ( od strony tłoka oczywiście),komory wirowe w tłoku,
wtryskiwacz z końcówką wielootworkową ( nie czopikową), przeważnie rozrząd zębaty
i jeszcze parę szczegułów

produkowano do wielu różnych maszyn; ciągników,
koparek, agregatów,zasilaczy hydraulicznych, widłaków
maszyn budowlanych itp. W zamyśle nie były
to motory do samochodów.
NA RAZIE TYLE . POZDRO

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość