
Dakar 2015
Moderator: Pasza
Re: Dakar 2015
chłopaki w błenos, zwarci i gotowi
jutro start

jutro start
Re: Dakar 2015
ex RRC '94 300tdi
Re: Dakar 2015
jakos po takiej informacji jakos ciezko wrocic do pisania glupot i chrzań w tym temacie
media dzieki tej tragedi nagle zainteresowaly sie dakarem co jest lekko niesmaczne
apropo mediow
mysle ze eurosport w tym roku bedzie mogl wachac spaliny za relacjami Bartka Kasiora
https://www.youtube.com/watch?v=Jo5LssF ... e=youtu.be
media dzieki tej tragedi nagle zainteresowaly sie dakarem co jest lekko niesmaczne
apropo mediow
mysle ze eurosport w tym roku bedzie mogl wachac spaliny za relacjami Bartka Kasiora
https://www.youtube.com/watch?v=Jo5LssF ... e=youtu.be
Re: Dakar 2015
Jak podali trochę dokładniej powód rodzinny to masakra, mnie takie wydarzenia plus codzienna praca tylko utwierdzaja w przekonaniu ze nie mam na co narzekać, i moje problemy to pikus...Drako pisze:jakos po takiej informacji jakos ciezko wrocic do pisania glupot i chrzań w tym temacie
media dzieki tej tragedi nagle zainteresowaly sie dakarem co jest lekko niesmaczne
e
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: Dakar 2015
oki karawana ruszyła, chłopaki zapierdalają,
gdzie jest świstak z wynikami?
gdzie jest świstak z wynikami?
Re: Dakar 2015
Siemano tegoroczni podglądacze.......Drako pisze:jakos po takiej informacji jakos ciezko wrocic do pisania glupot i chrzań w tym temacie
media dzieki tej tragedi nagle zainteresowaly sie dakarem co jest lekko niesmaczne
apropo mediow
mysle ze eurosport w tym roku bedzie mogl wachac spaliny za relacjami Bartka Kasiora
https://www.youtube.com/watch?v=Jo5LssF ... e=youtu.be
Super relacja , zapodawać nowe odcinki na bieżąco bo jak znowu na Eurosporcie Dakar po dwunastej będzie to mega fajna alternatywa bieżącego życia z rajdu będzie do wglądu.
bądz twardy ........ i odpuść sobie!!!!!
Re: Dakar 2015
Filmy ma zawsze na poziomie. To też pierwszy Dakar wiec pewnie pokaże się z najlepszej strony. Oby starczyło im sił oraztransferu na ich sklejanie
Re: Dakar 2015
ObyDrako pisze:Filmy ma zawsze na poziomie. To też pierwszy Dakar wiec pewnie pokaże się z najlepszej strony. Oby starczyło im sił oraztransferu na ich sklejanie

Szał jego nie z głowy,lecz z serca pochodził
Re: Dakar 2015
Wreszcie wlasciwy człowiek w odpowiednim miejscuDrako pisze:Filmy ma zawsze na poziomie. To też pierwszy Dakar wiec pewnie pokaże się z najlepszej strony. Oby starczyło im sił oraztransferu na ich sklejanie

Re: Dakar 2015
Na kogo stawiacie w tym roku
Dla ułatwienia
Dakar 2015 zapowiada się na wojnę X-Raid z Peugeotem. Niepokonane od trzech lat Mini All4 Racing to sprawdzona koncepcja i zgrany zespół. Z kolei Francuzi przywieźli nową konstrukcję i gwiazdorski team. Która ścieżka okaże się skuteczna? A może zaatakuje ktoś z drugiego rzędu? Relacja z początku Rajdu Dakar w niedzielę po godz. 14 w Sport.pl i aplikacji Sport.pl LIVE na telefony.
Powrót Peugeota do Dakaru to oczywiście historia numer jeden siódmej edycji z rzędu, która odbędzie w Ameryce Południowej. Francuski producent 25 lat temu po raz ostatni triumfował w imprezie, gdy ta finiszowała w stolicy Senegalu. Prowadzony przez Ariego Vatanena peugeot 405 T16 przywiózł czwarty z rzędu triumf. Francuzi liczą, że zaliczą come back w wielkim stylu.
By to osiągnąć, pościągali nazwiska z dakarowej ekstraklasy. Za kierownicą peugeota 2008 DKR usiądą 11-krotny zwycięzca rajdu Stephane Peterhansel (Francja) oraz triumfator jednej edycji i legenda rajdów Hiszpan Carlos Sainz. Zespół uzupełnia Cyril Despres - Francuz ma pięć dakarowych zwycięstw na koncie, wszystkie jako motocyklista. Tegoroczna impreza będzie jego pierwszym sprawdzianem za kierownicą samochodu. Takie przesiadki bywają bardzo udane, a najlepszym przykładem jest jego kolega z zespołu - Peterhansel. On najpierw wygrał sześć edycji na motocyklu, by później dołożyć pięć triumfów w samochodzie.Peugeot trasy Rajdu Dakar zamierza podbić modelem 2008 DKR, który ma napęd na tylne koła i 340 koni mechanicznych generowanych przez trzylitrowy silnik Diesla V6 z podwójnym doładowaniem. - Nawet podczas jazdy po wydmach przyczepność jest niesamowita, a to auto ma napęd tylko na dwa koła. Jest bardzo szybkie - stwierdził po testach Peterhansel. Auto ponoć wypadło w nich świetnie, Sainz i Peterhansel byli bardzo zadowoleni, ale to trudne odcinki w Argentynie, Chile i Boliwii zweryfikują możliwości samochodu.
Nieco inną, ale już sprawdzoną receptę na wygrywanie ma zespół X-Raid, który triumfował w ostatnich trzech edycjach Dakaru. Główna różnica w porównaniu z Peugeotem to oczywiście napęd na cztery koła, który daje przewagę w trudniejszym terenie i wybacza odrobinę więcej błędów kierowcy. Pozostałe parametry wydają się zbliżone - Mini All4 Racing ma trzylitrowy silnik Diesla (V6) z podwójnym doładowaniem (320 KM). Kierowcy? Zwycięzca z poprzedniego roku Nani Roma (Hiszpania), Katarczyk Nasser Al-Attiyah, a także Argentyńczyk Orlando Terranova i Polak Krzysztof Hołowczyc, który tym razem pojedzie z nowym pilotem - Xavierem Panserim (Francja).
X-Raid do zwycięskiej maszyny wprowadził kilka poprawek, ale kluczem było jeszcze lepsze zgranie zespołu. Dakar to sport zespołowy. Ważna jest współpraca kierowcy z pilotem, ale także mrówcza robota mechaników i inżynierów. X-Raid na Teneryfie śmigał rowerami górskimi, bawił się na spływach kajakowych czy się wspinał, a potem przyszła pora na testy w Treburze, gdzie kierowcy uczyli się, jak samemu naprawiać auta. W tym roku to piekielnie ważne, bo na Dakarze będzie jeden maratoński etap, podczas którego zawodnicy będą musieli radzić sobie bez serwisu.
Szyki faworytom zamierza popsuć Robby Gordon. Kontrowersyjny Amerykanin zbudował prawdziwego potwora - napędzany na tylne koła 6,2-litrowym silnikiem V8 samochód nazwany HST Gordini ma pomóc nie tylko zbierać etapowe wygrane (tych Gordon ma w karierze 9), lecz także wygrać całą imprezę. Najbliżej był w 2012 roku, gdy po 9. etapach był drugi, ale został zdyskwalifikowany ze nieregulaminowy system kontroli ciśnienia w oponach. Teraz regulaminowych i technicznych wpadek ma nie być.
W stawce może się liczyć również Gilles de Villier. Zwycięzca edycji 2009 tym razem pojedzie toyotą hilux (350 KM z benzynowego 5.0 V8), która zdaniem inżynierów jest już niezawodna i tempem zbliżona do czołówki. Toyotami pojadą też doświadczeni Lucio Alvarez, Christian Lavieille, Bernard Ten Brinke i saudyjski debiutant Yazeed Al-Rahji.
Więc jakie typy w tym roku miłe panie i panowie


Dla ułatwienia



Dakar 2015 zapowiada się na wojnę X-Raid z Peugeotem. Niepokonane od trzech lat Mini All4 Racing to sprawdzona koncepcja i zgrany zespół. Z kolei Francuzi przywieźli nową konstrukcję i gwiazdorski team. Która ścieżka okaże się skuteczna? A może zaatakuje ktoś z drugiego rzędu? Relacja z początku Rajdu Dakar w niedzielę po godz. 14 w Sport.pl i aplikacji Sport.pl LIVE na telefony.
Powrót Peugeota do Dakaru to oczywiście historia numer jeden siódmej edycji z rzędu, która odbędzie w Ameryce Południowej. Francuski producent 25 lat temu po raz ostatni triumfował w imprezie, gdy ta finiszowała w stolicy Senegalu. Prowadzony przez Ariego Vatanena peugeot 405 T16 przywiózł czwarty z rzędu triumf. Francuzi liczą, że zaliczą come back w wielkim stylu.
By to osiągnąć, pościągali nazwiska z dakarowej ekstraklasy. Za kierownicą peugeota 2008 DKR usiądą 11-krotny zwycięzca rajdu Stephane Peterhansel (Francja) oraz triumfator jednej edycji i legenda rajdów Hiszpan Carlos Sainz. Zespół uzupełnia Cyril Despres - Francuz ma pięć dakarowych zwycięstw na koncie, wszystkie jako motocyklista. Tegoroczna impreza będzie jego pierwszym sprawdzianem za kierownicą samochodu. Takie przesiadki bywają bardzo udane, a najlepszym przykładem jest jego kolega z zespołu - Peterhansel. On najpierw wygrał sześć edycji na motocyklu, by później dołożyć pięć triumfów w samochodzie.Peugeot trasy Rajdu Dakar zamierza podbić modelem 2008 DKR, który ma napęd na tylne koła i 340 koni mechanicznych generowanych przez trzylitrowy silnik Diesla V6 z podwójnym doładowaniem. - Nawet podczas jazdy po wydmach przyczepność jest niesamowita, a to auto ma napęd tylko na dwa koła. Jest bardzo szybkie - stwierdził po testach Peterhansel. Auto ponoć wypadło w nich świetnie, Sainz i Peterhansel byli bardzo zadowoleni, ale to trudne odcinki w Argentynie, Chile i Boliwii zweryfikują możliwości samochodu.
Nieco inną, ale już sprawdzoną receptę na wygrywanie ma zespół X-Raid, który triumfował w ostatnich trzech edycjach Dakaru. Główna różnica w porównaniu z Peugeotem to oczywiście napęd na cztery koła, który daje przewagę w trudniejszym terenie i wybacza odrobinę więcej błędów kierowcy. Pozostałe parametry wydają się zbliżone - Mini All4 Racing ma trzylitrowy silnik Diesla (V6) z podwójnym doładowaniem (320 KM). Kierowcy? Zwycięzca z poprzedniego roku Nani Roma (Hiszpania), Katarczyk Nasser Al-Attiyah, a także Argentyńczyk Orlando Terranova i Polak Krzysztof Hołowczyc, który tym razem pojedzie z nowym pilotem - Xavierem Panserim (Francja).
X-Raid do zwycięskiej maszyny wprowadził kilka poprawek, ale kluczem było jeszcze lepsze zgranie zespołu. Dakar to sport zespołowy. Ważna jest współpraca kierowcy z pilotem, ale także mrówcza robota mechaników i inżynierów. X-Raid na Teneryfie śmigał rowerami górskimi, bawił się na spływach kajakowych czy się wspinał, a potem przyszła pora na testy w Treburze, gdzie kierowcy uczyli się, jak samemu naprawiać auta. W tym roku to piekielnie ważne, bo na Dakarze będzie jeden maratoński etap, podczas którego zawodnicy będą musieli radzić sobie bez serwisu.
Szyki faworytom zamierza popsuć Robby Gordon. Kontrowersyjny Amerykanin zbudował prawdziwego potwora - napędzany na tylne koła 6,2-litrowym silnikiem V8 samochód nazwany HST Gordini ma pomóc nie tylko zbierać etapowe wygrane (tych Gordon ma w karierze 9), lecz także wygrać całą imprezę. Najbliżej był w 2012 roku, gdy po 9. etapach był drugi, ale został zdyskwalifikowany ze nieregulaminowy system kontroli ciśnienia w oponach. Teraz regulaminowych i technicznych wpadek ma nie być.
W stawce może się liczyć również Gilles de Villier. Zwycięzca edycji 2009 tym razem pojedzie toyotą hilux (350 KM z benzynowego 5.0 V8), która zdaniem inżynierów jest już niezawodna i tempem zbliżona do czołówki. Toyotami pojadą też doświadczeni Lucio Alvarez, Christian Lavieille, Bernard Ten Brinke i saudyjski debiutant Yazeed Al-Rahji.
Więc jakie typy w tym roku miłe panie i panowie




Szał jego nie z głowy,lecz z serca pochodził
Re: Dakar 2015
Stephane Peterhansel ... jak mu peugeot się nie ze...ra.
Rafał Sonik ... jak walka będzie sprawiedliwie toczona
DE ROOY GERARD .... może w tym roku Ruskie i sponsorzy mniejsze fundusze dały na Kamazy..... ( w zeszłym roku jak dla mnie de rooy wygrał)
Rafał Sonik ... jak walka będzie sprawiedliwie toczona
DE ROOY GERARD .... może w tym roku Ruskie i sponsorzy mniejsze fundusze dały na Kamazy..... ( w zeszłym roku jak dla mnie de rooy wygrał)
bądz twardy ........ i odpuść sobie!!!!!
Re: Dakar 2015
ja stawiam niezmiennie od lat na Sainza
hulajnogi to Coma
quadki oczywiście Sonik
w ciężkiej De Rooy




hulajnogi to Coma
quadki oczywiście Sonik

w ciężkiej De Rooy




Szał jego nie z głowy,lecz z serca pochodził
Re: Dakar 2015
no to Coma już na mecie
prawdopodobnie będzie 4

prawdopodobnie będzie 4

Szał jego nie z głowy,lecz z serca pochodził
Re: Dakar 2015
Są już pierwsze samochody na CP1- czasy wyrównane dla Mini, Toyoty i Peugeota 
Brak Naniego Romy który startował jako pierwszy

Brak Naniego Romy który startował jako pierwszy

Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2015 3:04 pm przez KamiL200, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrol LS1 "Czarna Mamba"
Re: Dakar 2015
albo Roma ma problemy,albo nadajnik nie robi 

Szał jego nie z głowy,lecz z serca pochodził
Re: Dakar 2015
Jest i Hołek na pierwszym CP.
Jak komuś oryginalny tracking nie przypadł do gustu to polecam włączyć sobie ten:
http://www.trackingdakar.nl/live.php?type=A
Dużo bardziej czytelny.
Jak komuś oryginalny tracking nie przypadł do gustu to polecam włączyć sobie ten:
http://www.trackingdakar.nl/live.php?type=A
Dużo bardziej czytelny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość