Terrano I 3.0 se Duzi sie powyżej 3 tyś obrotow

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » czw gru 20, 2007 1:21 am

sa takie same jezeli chodzi o wtrysk 2 punktowy... ale prawde powiedziawszy nawet ten super hiper orginales mixer nie dziala tak jak nalezy... auto na gazie jest zmulone na benzynie wystepuja anomalie... a wszystko przez przeplywomiez pojemnosciowy znajdujacy sie we wtrysku... powiem wam jedno... dopiero po wyspawaniu stalowej czapki-nakladki na wtrysk i zalozeniu Blos-a ten silnik zyje... problemu niema przy 3.0 V6 z pelnym wtryskiem... mikser zalozony zaraz przed przepustnica i nawet do sie jezdzic...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Sill
Posty: 457
Rejestracja: wt gru 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sill » czw gru 20, 2007 7:21 am

A u mnie na mikserze BRC działa wszystko jak należy i żadnych problemów nie mam.
ps. jeżeli chodzi o 3,0 to miałem na myśli pełną szprycę
terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw gru 20, 2007 8:51 am

Miskiller pisze:sa takie same jezeli chodzi o wtrysk 2 punktowy... ale prawde powiedziawszy nawet ten super hiper orginales mixer nie dziala tak jak nalezy... auto na gazie jest zmulone na benzynie wystepuja anomalie... a wszystko przez przeplywomiez pojemnosciowy znajdujacy sie we wtrysku... powiem wam jedno... dopiero po wyspawaniu stalowej czapki-nakladki na wtrysk i zalozeniu Blos-a ten silnik zyje... problemu niema przy 3.0 V6 z pelnym wtryskiem... mikser zalozony zaraz przed przepustnica i nawet do sie jezdzic...

Misiu masz rację

ale ustawić się da ale dużo p....nia jest, ja swojego zawiozłem do Andrzejka i go zostawiłem i mu powiedziałem że odbiore i zapłace dopiero wtedy jak będzie wsio git


trwało pare dni ale sie dało
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » czw gru 20, 2007 2:39 pm

niema problemow.... moim skromnym zdaniem sa zawsze bo kazdy mixer zmienia srednice dolotu... i w nizszych predkosciach obrotowych jest w miare dobrze ale powyjej brak tlenu...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Tomasz_SB
 
 
Posty: 214
Rejestracja: śr lis 21, 2007 3:18 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Tomasz_SB » czw gru 20, 2007 6:59 pm

Podepnę się pod temat - jest dla mnie interesujący. Otóż jestem na etapie zakładania gazu do mojego terrano. Mam silnik 3.0 V6 na pełnym wtrysku i zastanawiam się nad rodzajem instalacji.

Czy w instalacji mieszalnikowej też są takie problemy z mikserem w przypadku mojego silnika?

Czy warto dać 3200 zł za instalację sekwencyjnego wtrysku (w stosunku do 1800 za II generację)?

Z jednej strony chciałbym bezproblemowej eksploatacji, a z drugiej jeżdżę często na krótkich dystansach i w zimie sekwencja będzie się pewnie w takich warunkach rzadko włączać.


Pozdr,
Tomasz_SB
,pozdrawiam,
Tomasz_SB
ex.Terrano I 3.0V6 PartsFinder

Awatar użytkownika
Tomasz_SB
 
 
Posty: 214
Rejestracja: śr lis 21, 2007 3:18 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Tomasz_SB » pt gru 21, 2007 10:30 am

OK - nieaktualne. Przekopałem się przez forum i znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
Brak możliwości wyszukiwania w forum jest dobijający ...
,pozdrawiam,
Tomasz_SB
ex.Terrano I 3.0V6 PartsFinder

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt gru 21, 2007 11:42 am

wiesz pełny wtrysk gazu tez ma swoje bolaczki, generalnie przepływomierz jaki skosnoocy zastosowali daje po .......... i w zwiazku z tym sa najwieksze problemy
Czwarte serce :cry:

Baleron78
 
 
Posty: 286
Rejestracja: śr lip 25, 2007 6:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Baleron78 » sob gru 22, 2007 11:56 pm

Stało się to co jest najgorsze ale poprawia humor. Byłem w wrsztacie dorabiać szpilke od amora bo się tam gwint skończył i mowie " zobacz co z tym komputerem bo mi coś na benzynie nie śmiga" Na to oni wyjeli przekaźniki i obglądneli( te co są zaraz za akumulatorem na scianie błotnika) i mówia ooooo chopie to musisz na cały dzien autko zostwawić popaczymy w komputer i zczytamy błędy i się naprawi. OK

Wyjeżdzam z warsztatu i w rure HAHAHAHA niespodzianka o tamtej pory śmiga na banzynie jakby był nowy normalnie. Widocznie styki na tych przekaźnikach były zasyfione i dlatego komputer brał błąd ( tak se myśle) Po tym zajściu nie mam juz zadnych problemów z benzyną i wierze w cuda. I nadal kocham mojego Nissana bo juz prawie się obraziłem na niego...
wymarzone V8!
HondaVTR1000diabeł
Jestem wielki, jestem łysy, i wpierd... wciąż irysy!

Awatar użytkownika
typp
Posty: 384
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 10:59 pm
Lokalizacja: Sopot

Post autor: typp » ndz gru 23, 2007 1:18 am

to musisz mu conajmniej 3/4 postawic :)21 :)21 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości