Lift 2" w K-160

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn lut 04, 2008 9:26 pm

przy takim patencie jak u Ciebie Janusz - wieszaki trzeba wydłużyć... ale przy seryjnym zawiasie nie jest to takie fajne.. niewiele daje a...

spoa nie robisz? kombinowałeś coś w tę stronę..

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » pn lut 04, 2008 9:26 pm

dzieki Janusz bo mnie zlinczowali :D ja tez bez obciecia mam 33 :)2

Awatar użytkownika
TiNiO
Posty: 457
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: -= Gdańsk =-
Kontaktowanie:

Post autor: TiNiO » pn lut 04, 2008 11:04 pm

Dzięki wszystkim za pomoc :) Jak już wsadzę oponki pokaże fotki :) i opisze na która metodę się zdecydowałem :)
Nissan Patrol K160 , 3.3 D , 33" MT
www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

Post autor: michur » pn lut 04, 2008 11:40 pm

rob na pianke...najlepiej. 8)

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » wt lut 05, 2008 1:42 pm

Mam bodylift 4cm, zawias standard, buda nie podcinana i 33x12,50 mieści się bez problemu :roll:
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » wt lut 05, 2008 9:47 pm

TiNiO pisze:Dzięki wszystkim za pomoc :) Jak już wsadzę oponki pokaże fotki :) i opisze na która metodę się zdecydowałem :)

Tylko te plastiki od błotników od razu odkręć :)23

Awatar użytkownika
FAT ASS
Posty: 779
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 8:40 pm
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: FAT ASS » wt lut 05, 2008 9:59 pm

Mam zrobiony lift 2" wg przepisu Peepeck'a, uważam, że to otymalne rozwiązanie, podnoszenie budy to dla mnie pomyłka...

Awatar użytkownika
salskip
 
 
Posty: 261
Rejestracja: wt maja 30, 2006 7:50 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: salskip » śr lut 06, 2008 8:17 am

janusz k160 pisze:
TiNiO pisze:Dzięki wszystkim za pomoc :) Jak już wsadzę oponki pokaże fotki :) i opisze na która metodę się zdecydowałem :)

Tylko te plastiki od błotników od razu odkręć :)23
same się "zmodyfikują"...
shit happens...

Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6

Awatar użytkownika
TiNiO
Posty: 457
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: -= Gdańsk =-
Kontaktowanie:

Post autor: TiNiO » śr lut 06, 2008 8:30 am

Plastiki to juz mi sie prawie odkręciły :) dynadaja na 2-3 srubach :D wieksza gałazka i odleca :P

A tak apropo cięcia błotników to mam pytanko czy po odcięciu czymś zabezpieczacie miejsce ciecia ? (jakas farbą antykorozyjną ) ??
Nissan Patrol K160 , 3.3 D , 33" MT
www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » śr lut 06, 2008 2:02 pm

najlepiej wspawac spowrotem blaszke na rant mozna kupic zimnogiety kontownik wspawac, poszpachlowac i wyglad estetyczny i i blacha wzmocniona :)2 i jest do czego pas przykrecic :D

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

Post autor: michur » śr lut 06, 2008 2:18 pm

albo ta zakladne blotnika co idzie do wewnatrz,ladnie odgiac na zewnatrz i tez jest wtedy do czego gumowca przykrecic.

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » sob lut 09, 2008 1:05 pm

Mroczny pisze:przy takim patencie jak u Ciebie Janusz - wieszaki trzeba wydłużyć... ale przy seryjnym zawiasie nie jest to takie fajne.. niewiele daje a...

spoa nie robisz? kombinowałeś coś w tę stronę..
SPOA odpadło-używam auta codziennie do pracy myślę, że to co mam na zawieszeniu to wystarczy :)21 . Jak dźwignę go w górę to dalej chybotliwy będzie na boki ( pamiętam koło i kaster na bagażniku ponimo odmiennych stanów świadomości).

Awatar użytkownika
Wodziu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: sob paź 27, 2007 9:35 am
Lokalizacja: Sanok/podkarpackie

Post autor: Wodziu » sob lut 09, 2008 6:11 pm

No ja zdecydowałem się na SPOA ze zmianą amorków.. Mota się. Oczywiście polibusze i baczenie żeby wsio było jak najlepiej. Jak chwile poczekasz to dam znać jak zmieniło się u mnie po przełożeniu. Ale 35 bankowo mają wchodzić.
zMOTed.. a mozie 37?

Awatar użytkownika
Wodziu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: sob paź 27, 2007 9:35 am
Lokalizacja: Sanok/podkarpackie

Post autor: Wodziu » sob lut 09, 2008 6:11 pm

A propos czekania - tak mam nadzieję że z tydzień/dwa.
zMOTed.. a mozie 37?

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » sob lut 09, 2008 8:27 pm

Bez łaski to i 37 wejdą przt SPOA

Arturo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn sie 07, 2006 2:35 pm
Lokalizacja: Grójec

Post autor: Arturo » sob mar 29, 2008 1:25 pm

Mroczny pisze:nie znalazłeś? w każdym aucie mniej więcej tak samo

kupujesz ertalon - wałek np fi 60mm i dłuższe śruby mocujące budę do ramy

wkładasz pod budę i tyle..

ciekawostki:
1. musisz prespawać mocowania dodatkowe - te zabezpieczające budę, w tylnej części ramy na wysokości koła
2. na bank okaże się, że musisz zrealizować się blacharsko reanimując budę w miejscach jej skręcania
3. warto przy okazji sprawdzić stan ramy i przewodów paliwowych, można je poprowadzić na nowo
Witam
Mam małe pytanko.Czy wkładając ertalon pod budę muszę dać podkładki ertalonowe pod nakrętkę od dołu, tak jak to było przy oryginalnych mocowaniach, czy tylko podkładka metalowa i ściągać?
Stare gumy już siadły, ingerencja spawacza potrzebna :) Chciałbym dać troszkę wyższe ok 5cm.Wiem,ze inne są dystanse na tyle.Jaka jest różnica w wysokości, może w średnicy? Nigdy tego nie robiłem a nie chciałbym poprawiać.
Z góry dziękuje za podpowiedż i pozdrowionka :D
patrol gr y60

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » sob mar 29, 2008 2:53 pm

niech spawacz naprawi budę i mocowania przy ramie
podkładki gumowe oryginalne - zostaw
dodaj dłuższą 5 cm śrubę i 5 cm tego ertalonu

przespawaj bezpieczniki przy ramie (te na wysokości tylnej osi)

Arturo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pn sie 07, 2006 2:35 pm
Lokalizacja: Grójec

Post autor: Arturo » sob mar 29, 2008 4:27 pm

Dzięki za odpowiedż, ruszam do roboty. Jak bedę miał jakieś wątpliwości to pozwolę sobie na zapytanko.. :)2 :D
patrol gr y60

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

Post autor: michur » sob mar 29, 2008 8:01 pm

wlasnie...pytanko.
Ja teraz mam 2 cale budy lift .Ale mocowania buda-rama z tylu nie zmienialem. Czy trzeba po lifcie buda zkrecic z rama? czy mozna to tak zostawic?
k160

Awatar użytkownika
Marcin 260R
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 08, 2008 7:24 pm
Lokalizacja: Bystra

Post autor: Marcin 260R » wt kwie 01, 2008 1:30 pm

witam. Czy ktoś z Was może doradzić z czego zrobić (gdzie kupić - okolice Bielska-Białej) nowe podkładki między budę a ramę. Stare gumowe się rozsypały, a przy okazji chciałbym podnieść budę o tak np o cal.. ? z góry dziękuję za podpowiedź.

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » wt kwie 01, 2008 1:35 pm

jest taki wdzieczny material o nazwie ortalon kupowany na walki i pozniej ciety wedle uznania liftu ...powszechnie stosowany w tego typu sprawach

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt kwie 01, 2008 1:44 pm

janusz k160 pisze:Bez łaski to i 37 wejdą przt SPOA
Trzeba podcinać błotniki i to sporo żeby zawiecha mogła pracować :)21

Awatar użytkownika
Marcin 260R
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 08, 2008 7:24 pm
Lokalizacja: Bystra

Post autor: Marcin 260R » wt kwie 01, 2008 7:09 pm

tomek 79 pisze:jest taki wdzieczny material o nazwie ortalon kupowany na walki i pozniej ciety wedle uznania liftu ...powszechnie stosowany w tego typu sprawach
:) dzięki bardzo! a jak jeszcze podpowiesz gdzie to zdobyć to już będzie super,
pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » wt kwie 01, 2008 7:14 pm

Marcin 260R pisze:
tomek 79 pisze:jest taki wdzieczny material o nazwie ortalon kupowany na walki i pozniej ciety wedle uznania liftu ...powszechnie stosowany w tego typu sprawach
:) dzięki bardzo! a jak jeszcze podpowiesz gdzie to zdobyć to już będzie super,
pozdrawiam!
Ertalon a nie jakiś tam ortalion :)21
Dostaniesz w sklepach z metalami kolorowymi :wink:
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Tomasz_SB
 
 
Posty: 214
Rejestracja: śr lis 21, 2007 3:18 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Tomasz_SB » wt kwie 01, 2008 7:16 pm

Marcin 260R pisze: :) dzięki bardzo! a jak jeszcze podpowiesz gdzie to zdobyć to już będzie super,
pozdrawiam!
W Bielsku - spróbuj w sklepie Chemia na Korczaka. Jak nie będzie to zawsze pozostaje allegro - wpisz w wyszukiwarkę ertalon lub poliamid na pewno coś będzie.

Inna sprawa, że to Ci gumowych podkładek nie zastąpi, a tylko lift pomoże zmotać.
,pozdrawiam,
Tomasz_SB
ex.Terrano I 3.0V6 PartsFinder

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości