Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » śr kwie 09, 2008 10:25 am
TiNiO pisze:Mam pytanko

nei wiem gdzaie pytac wiec pytam tu

jakie ET miały orginalne felgi Patrola

K-160 lub GRa ?
napisz jeszcze czy to sa 7 calowe czy 8 calowe felgi bo jesli 8 to maja -20
po zatym moje orginalane byly 5.5 i mialy pierscien

-
cinek30
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 9:54 pm
- Lokalizacja: Lubartów,Serock
Post
autor: cinek30 » śr kwie 09, 2008 2:05 pm
bachus pisze:"licznik motogodzin"

..... czego to się człowiek nie dowie na forum...
A ja własnie mam Tyrana 1- możesz mi kolego powiedzieć gdzie takowy licznik się znajduje i jak się go odpala
Pozdrawiam Bachus
Wiem, że w T II jest to sześciokrotne szybkie przerecenie kluczykiem. Nie wiem czy 1 to ma.
-
bachus

- Posty: 504
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 11:35 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: bachus » śr kwie 09, 2008 2:15 pm
cinek30 pisze:bachus pisze:"licznik motogodzin"

..... czego to się człowiek nie dowie na forum...
A ja własnie mam Tyrana 1- możesz mi kolego powiedzieć gdzie takowy licznik się znajduje i jak się go odpala
Pozdrawiam Bachus
Wiem, że w T II jest to sześciokrotne szybkie przerecenie kluczykiem. Nie wiem czy 1 to ma.
Aha. I wtedy co licznik się od kilometrów kręci - czy co

A jak się wyłącza

tylko czysta- na gnojówkę
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » sob kwie 12, 2008 9:24 am
Witam, szanowne grono uzytkownikow Nissanow. Ja jestem posiadaczem pajero 1 z 89 roku i nigdzie nie moge dobrac kierunkowskazu w rozsadnej cenie. :) Znalazlem za to cos takiego :
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/77/4765.html
Czy ktos z posiadaczy terrano jedynki moglby sie pofatygowac i zmierzyc mi rozstaw otworow w tej lampce ? Sorry za lamerskie pytanie, ale srednio mi sie usmiecha jezdzic z dziura w blotniku, poza tym niebiescy moga sie przyczepic...
Pozdrawiam
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » sob kwie 12, 2008 10:22 am
Kajen pisze:
Czy ktos z posiadaczy terrano jedynki moglby sie pofatygowac i zmierzyc mi rozstaw otworow w tej lampce ?
A nie prosciej zadzwonic i zapytac sprzedawcy ?
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » ndz kwie 13, 2008 1:41 pm
Kajen pisze:Witam, szanowne grono uzytkownikow Nissanow. Ja jestem posiadaczem pajero 1 z 89 roku i nigdzie nie moge dobrac kierunkowskazu w rozsadnej cenie.

Znalazlem za to cos takiego :
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/77/4765.html
Czy ktos z posiadaczy terrano jedynki moglby sie pofatygowac i zmierzyc mi rozstaw otworow w tej lampce ? Sorry za lamerskie pytanie, ale srednio mi sie usmiecha jezdzic z dziura w blotniku, poza tym niebiescy moga sie przyczepic...
Pozdrawiam
polonez prawie idealnie pasuje, po co kombinujesz, masz w każdym sklepie nawet za rogiem, podejdz obejrzyj pomierz i będziesz wiedział co trzeba zrobić żeby weszło, no i ta łatwośc dostępu....

Czwarte serce

-
Darecki

- Posty: 435
- Rejestracja: pt paź 25, 2002 6:37 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Darecki » ndz kwie 13, 2008 2:39 pm
gebels pisze:Kajen pisze:Witam, szanowne grono uzytkownikow Nissanow. Ja jestem posiadaczem pajero 1 z 89 roku i nigdzie nie moge dobrac kierunkowskazu w rozsadnej cenie.

Znalazlem za to cos takiego :
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/77/4765.html
Czy ktos z posiadaczy terrano jedynki moglby sie pofatygowac i zmierzyc mi rozstaw otworow w tej lampce ? Sorry za lamerskie pytanie, ale srednio mi sie usmiecha jezdzic z dziura w blotniku, poza tym niebiescy moga sie przyczepic...
Pozdrawiam
polonez prawie idealnie pasuje, po co kombinujesz, masz w każdym sklepie nawet za rogiem, podejdz obejrzyj pomierz i będziesz wiedział co trzeba zrobić żeby weszło, no i ta łatwośc dostępu....

Za rogiem to zbiry stoją

Ja rozumiem że czasem trzeba coś zmaścić ale to tylko 13zeta
Zresztą myślisz że twoja propozycja będzie tańsza?
ort? e tam

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » ndz kwie 13, 2008 2:48 pm
myślę że tak, u mnie w sklepie gdzie się zaopatruje są tansze z poldolota
ps. ale u siebie to mam oryginały

bo mi się rzeźbić nie chciało nawet wkrety mocujące są z nierdzewki tak jak sobie to skośnoocy wymyslili

Czwarte serce

-
Bartosz_79
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
- Lokalizacja: Słupsk - Pomorze
Post
autor: Bartosz_79 » wt kwie 15, 2008 6:45 pm
Mam pytanie chłopcy : wymieniłem sprężyny na +4" + amory i zastanawioam się co zrobić z końcówkami stabilizatorów bo ledwo ledwo. Przedłużyć czy wywalić bo trochę wcale się nie pochyla na zarętach

GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » wt kwie 15, 2008 7:44 pm
Bartosz_79 pisze:Mam pytanie chłopcy : wymieniłem sprężyny na +4" + amory i zastanawioam się co zrobić z końcówkami stabilizatorów bo ledwo ledwo. Przedłużyć czy wywalić bo trochę wcale się nie pochyla na zarętach


robok rzępoli w harapuciu
-
reeb

- Posty: 1800
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
- Lokalizacja: pYrlandia
Post
autor: reeb » wt kwie 15, 2008 7:46 pm
sebastian dziurdzik pisze:

dales mu do myslenia
przedluzyc albo wywalic, jadno i drugie ma plusy dodatnie i plusy ujemne...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » wt kwie 15, 2008 8:11 pm
reeb pisze:sebastian dziurdzik pisze:

dales mu do myslenia
przedluzyc albo wywalic, jadno i drugie ma plusy dodatnie i plusy ujemne...
Tak to jest jak zamiast poczytac przed zakupem co i jak, pakuje sie taki w mega lifty ktore mu nie sa do niczego potrzebne. I kompletnie nie wie co za konsekwencje go czekaja.
Nastepny post tego pana bedzie jakie opony, czemu wibruje przy 80km/h, co zrobic bo mi kola w padaczke wpadaja, itd.
Ech.. juz sie pisac i czytac odechciewa.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » wt kwie 15, 2008 8:15 pm
tam w Słupsku wogóle jacyś debeściacy... patrz mój faworyt: bytomix

robok rzępoli w harapuciu
-
Bartosz_79
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
- Lokalizacja: Słupsk - Pomorze
Post
autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 9:14 am
Nie nie będzie postów jakie opony bo opony 35" są założone na 16" felgach i wiem, że jesteście najmądrzejśi i w ogóle a szczerze mówiąc to nie wiele się można od was dowiedzieć poza tym, że jesteście ironiczni i pozoistaje jak zwykle samemu kombinować metodami prób i błędów a we wcześniejszych postach niewiele się dowiedziałem. Dzięki chłopcy.

GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai
-
gkozi
-

- Posty: 1497
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
- Lokalizacja: zielonogórskie
Post
autor: gkozi » śr kwie 16, 2008 9:41 am
sebastian dziurdzik pisze:Bartosz_79 pisze:Mam pytanie chłopcy : wymieniłem sprężyny na +4" + amory i zastanawioam się co zrobić z końcówkami stabilizatorów bo ledwo ledwo. Przedłużyć czy wywalić bo trochę wcale się nie pochyla na zarętach


w sumie ja bym tego nie ruszał - samo się zweryfikuje
u mnie po ledwie 2 calowym lifcie urwało mocowanie tylnego łącznika stabilizatora na jakimś konkretnym wykrzyżu, więc myślę, że przy 4 " nastąpi to jeszcze szybciej, chyba, że kolega nie zjedzie z asfaltu wtedy takie napięte stabilizatory są git - auto idzie w zakrętach jak rajdówka, tylko opony piszczą
[aha - teraz mam przedłużone i jak na razie ok]
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
-
Bartosz_79
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
- Lokalizacja: Słupsk - Pomorze
Post
autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 12:30 pm
Spróbuję na razie przedłużyć a później je odkręcę i zobaczę jak będzie lepiej. Albo odwrotnie. W każdym razie zobaczę i tak i tak. Gadałem jednak z chłopakami od Suzuk i przy zawieszeniach sprężynowych w większości mają odkręcone.

GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » śr kwie 16, 2008 12:47 pm
przedni drążek wyrzuć, w tylnym przedłuż łączniki
robok rzępoli w harapuciu
-
reeb

- Posty: 1800
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
- Lokalizacja: pYrlandia
Post
autor: reeb » śr kwie 16, 2008 12:56 pm
a nie odwrotnie?...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
-
Bartosz_79
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
- Lokalizacja: Słupsk - Pomorze
Post
autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 12:59 pm
Co zyskam dzięki tym zabiegom?
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » śr kwie 16, 2008 1:00 pm
jasne, ze nie odwrotnie... u Was sie robi na odwrót

robok rzępoli w harapuciu
-
reeb

- Posty: 1800
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
- Lokalizacja: pYrlandia
Post
autor: reeb » śr kwie 16, 2008 1:06 pm
hmm...
z tych co widzialem to (a sporo tego bylo)
większość co nie miala nie miala albo obu albo tylu...
u siebie nie mam tylnego drazka,
przedni mam ... musze bo inaczej moglbym zgubic springi...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » śr kwie 16, 2008 1:18 pm
no to w mojej okolicy jest trynd wywalania albo obu, albo przedniego (bo i tak jest tak wystający w dół, ze łatwo nim zaczepić)
a sprezyny z prozdu niby dlaczego mialbys zgubic

drążek reakcyjny wykorzystujesz jako ogranicznik skoku zawieszenia ?

robok rzępoli w harapuciu
-
Wojtek Bratford
-

- Posty: 260
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 11:57 am
- Lokalizacja: 4x4.radom.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek Bratford » śr kwie 16, 2008 1:24 pm
Ja mam wywalone oba i niewyobrazam sobie inaczej.
Autko niezle radzi sobie na asfalcie a w terenie cudne wykrzyze robi.
Znajdziemy drogę albo ją wytyczymy...
white GR & black D22 4x4.radom
-
reeb

- Posty: 1800
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
- Lokalizacja: pYrlandia
Post
autor: reeb » śr kwie 16, 2008 1:29 pm
sebastian dziurdzik pisze:no to w mojej okolicy jest trynd wywalania albo obu, albo przedniego (bo i tak jest tak wystający w dół, ze łatwo nim zaczepić)
a sprezyny z prozdu niby dlaczego mialbys zgubic

drążek reakcyjny wykorzystujesz jako ogranicznik skoku zawieszenia ?

slunska szkola
bo amory mam jakies przydlugawe...
z tym zgubieniem to przesada... ale na ful wyciagniętych amorach sprezyna ma z 1 cm luzu... a springi sa 3''+
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
-
Small
-

- Posty: 165
- Rejestracja: wt kwie 11, 2006 9:56 am
- Lokalizacja: Kwidzyn
Post
autor: Small » śr kwie 16, 2008 1:31 pm
Jak przeglądałem manuala to przedni stabilizator widnieje tam jako opcja

.
Można więc się pokusić o stwierdzenie, że producent to dodaje dla większej psychiczne stabilności kierowcy. Ale każdy z nas robi z tym co chce.
Ja swój przedni wywaliłem bo głównie przeszkadzał niż pomagał. Jak jest zdrowa zawiecha to można go odkręcić, a tylny to przedłużyć i jeździć.
Patrol GRyzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości