...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » śr kwie 09, 2008 10:25 am

TiNiO pisze:Mam pytanko :D nei wiem gdzaie pytac wiec pytam tu :D jakie ET miały orginalne felgi Patrola ?? K-160 lub GRa ?
napisz jeszcze czy to sa 7 calowe czy 8 calowe felgi bo jesli 8 to maja -20

po zatym moje orginalane byly 5.5 i mialy pierscien :D

Awatar użytkownika
cinek30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: śr mar 19, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: Lubartów,Serock

Post autor: cinek30 » śr kwie 09, 2008 2:05 pm

bachus pisze:"licznik motogodzin" :o..... czego to się człowiek nie dowie na forum...
A ja własnie mam Tyrana 1- możesz mi kolego powiedzieć gdzie takowy licznik się znajduje i jak się go odpala ??

Pozdrawiam Bachus
Wiem, że w T II jest to sześciokrotne szybkie przerecenie kluczykiem. Nie wiem czy 1 to ma.

Awatar użytkownika
bachus
Posty: 504
Rejestracja: wt lip 31, 2007 11:35 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: bachus » śr kwie 09, 2008 2:15 pm

cinek30 pisze:
bachus pisze:"licznik motogodzin" :o..... czego to się człowiek nie dowie na forum...
A ja własnie mam Tyrana 1- możesz mi kolego powiedzieć gdzie takowy licznik się znajduje i jak się go odpala ??

Pozdrawiam Bachus
Wiem, że w T II jest to sześciokrotne szybkie przerecenie kluczykiem. Nie wiem czy 1 to ma.
Aha. I wtedy co licznik się od kilometrów kręci - czy co ??
A jak się wyłącza ?? :wink:
tylko czysta- na gnojówkę

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Post autor: Kajen » sob kwie 12, 2008 9:24 am

Witam, szanowne grono uzytkownikow Nissanow. Ja jestem posiadaczem pajero 1 z 89 roku i nigdzie nie moge dobrac kierunkowskazu w rozsadnej cenie. :) Znalazlem za to cos takiego :

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/77/4765.html

Czy ktos z posiadaczy terrano jedynki moglby sie pofatygowac i zmierzyc mi rozstaw otworow w tej lampce ? Sorry za lamerskie pytanie, ale srednio mi sie usmiecha jezdzic z dziura w blotniku, poza tym niebiescy moga sie przyczepic...

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » sob kwie 12, 2008 10:22 am

Kajen pisze: Czy ktos z posiadaczy terrano jedynki moglby sie pofatygowac i zmierzyc mi rozstaw otworow w tej lampce ?
A nie prosciej zadzwonic i zapytac sprzedawcy ?
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » ndz kwie 13, 2008 1:41 pm

Kajen pisze:Witam, szanowne grono uzytkownikow Nissanow. Ja jestem posiadaczem pajero 1 z 89 roku i nigdzie nie moge dobrac kierunkowskazu w rozsadnej cenie. :) Znalazlem za to cos takiego :

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/77/4765.html

Czy ktos z posiadaczy terrano jedynki moglby sie pofatygowac i zmierzyc mi rozstaw otworow w tej lampce ? Sorry za lamerskie pytanie, ale srednio mi sie usmiecha jezdzic z dziura w blotniku, poza tym niebiescy moga sie przyczepic...

Pozdrawiam

polonez prawie idealnie pasuje, po co kombinujesz, masz w każdym sklepie nawet za rogiem, podejdz obejrzyj pomierz i będziesz wiedział co trzeba zrobić żeby weszło, no i ta łatwośc dostępu.... :wink:
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Darecki
Posty: 435
Rejestracja: pt paź 25, 2002 6:37 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Darecki » ndz kwie 13, 2008 2:39 pm

gebels pisze:
Kajen pisze:Witam, szanowne grono uzytkownikow Nissanow. Ja jestem posiadaczem pajero 1 z 89 roku i nigdzie nie moge dobrac kierunkowskazu w rozsadnej cenie. :) Znalazlem za to cos takiego :

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/77/4765.html

Czy ktos z posiadaczy terrano jedynki moglby sie pofatygowac i zmierzyc mi rozstaw otworow w tej lampce ? Sorry za lamerskie pytanie, ale srednio mi sie usmiecha jezdzic z dziura w blotniku, poza tym niebiescy moga sie przyczepic...

Pozdrawiam

polonez prawie idealnie pasuje, po co kombinujesz, masz w każdym sklepie nawet za rogiem, podejdz obejrzyj pomierz i będziesz wiedział co trzeba zrobić żeby weszło, no i ta łatwośc dostępu.... :wink:
:o :)3
Za rogiem to zbiry stoją :)21
Ja rozumiem że czasem trzeba coś zmaścić ale to tylko 13zeta
Zresztą myślisz że twoja propozycja będzie tańsza?
ort? e tam :)21

Obrazek

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » ndz kwie 13, 2008 2:48 pm

myślę że tak, u mnie w sklepie gdzie się zaopatruje są tansze z poldolota


ps. ale u siebie to mam oryginały :)21 bo mi się rzeźbić nie chciało nawet wkrety mocujące są z nierdzewki tak jak sobie to skośnoocy wymyslili :wink:
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » wt kwie 15, 2008 6:45 pm

Mam pytanie chłopcy : wymieniłem sprężyny na +4" + amory i zastanawioam się co zrobić z końcówkami stabilizatorów bo ledwo ledwo. Przedłużyć czy wywalić bo trochę wcale się nie pochyla na zarętach :wink:
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » wt kwie 15, 2008 7:44 pm

Bartosz_79 pisze:Mam pytanie chłopcy : wymieniłem sprężyny na +4" + amory i zastanawioam się co zrobić z końcówkami stabilizatorów bo ledwo ledwo. Przedłużyć czy wywalić bo trochę wcale się nie pochyla na zarętach :wink:
:)20
robok rzępoli w harapuciu

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » wt kwie 15, 2008 7:46 pm

sebastian dziurdzik pisze: :)20
dales mu do myslenia 8)

przedluzyc albo wywalic, jadno i drugie ma plusy dodatnie i plusy ujemne...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » wt kwie 15, 2008 8:11 pm

reeb pisze:
sebastian dziurdzik pisze: :)20
dales mu do myslenia 8)

przedluzyc albo wywalic, jadno i drugie ma plusy dodatnie i plusy ujemne...
Tak to jest jak zamiast poczytac przed zakupem co i jak, pakuje sie taki w mega lifty ktore mu nie sa do niczego potrzebne. I kompletnie nie wie co za konsekwencje go czekaja.
Nastepny post tego pana bedzie jakie opony, czemu wibruje przy 80km/h, co zrobic bo mi kola w padaczke wpadaja, itd.
Ech.. juz sie pisac i czytac odechciewa.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » wt kwie 15, 2008 8:15 pm

tam w Słupsku wogóle jacyś debeściacy... patrz mój faworyt: bytomix 8)
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 9:14 am

Nie nie będzie postów jakie opony bo opony 35" są założone na 16" felgach i wiem, że jesteście najmądrzejśi i w ogóle a szczerze mówiąc to nie wiele się można od was dowiedzieć poza tym, że jesteście ironiczni i pozoistaje jak zwykle samemu kombinować metodami prób i błędów a we wcześniejszych postach niewiele się dowiedziałem. Dzięki chłopcy. :)2
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr kwie 16, 2008 9:41 am

sebastian dziurdzik pisze:
Bartosz_79 pisze:Mam pytanie chłopcy : wymieniłem sprężyny na +4" + amory i zastanawioam się co zrobić z końcówkami stabilizatorów bo ledwo ledwo. Przedłużyć czy wywalić bo trochę wcale się nie pochyla na zarętach :wink:
:)20

w sumie ja bym tego nie ruszał - samo się zweryfikuje :wink:

u mnie po ledwie 2 calowym lifcie urwało mocowanie tylnego łącznika stabilizatora na jakimś konkretnym wykrzyżu, więc myślę, że przy 4 " nastąpi to jeszcze szybciej, chyba, że kolega nie zjedzie z asfaltu wtedy takie napięte stabilizatory są git - auto idzie w zakrętach jak rajdówka, tylko opony piszczą


[aha - teraz mam przedłużone i jak na razie ok]
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 12:30 pm

Spróbuję na razie przedłużyć a później je odkręcę i zobaczę jak będzie lepiej. Albo odwrotnie. W każdym razie zobaczę i tak i tak. Gadałem jednak z chłopakami od Suzuk i przy zawieszeniach sprężynowych w większości mają odkręcone. 8)
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr kwie 16, 2008 12:47 pm

przedni drążek wyrzuć, w tylnym przedłuż łączniki
robok rzępoli w harapuciu

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » śr kwie 16, 2008 12:56 pm

a nie odwrotnie?...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 12:59 pm

Co zyskam dzięki tym zabiegom?
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr kwie 16, 2008 1:00 pm

jasne, ze nie odwrotnie... u Was sie robi na odwrót ??
robok rzępoli w harapuciu

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » śr kwie 16, 2008 1:06 pm

hmm...
z tych co widzialem to (a sporo tego bylo)
większość co nie miala nie miala albo obu albo tylu...

u siebie nie mam tylnego drazka,
przedni mam ... musze bo inaczej moglbym zgubic springi...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr kwie 16, 2008 1:18 pm

no to w mojej okolicy jest trynd wywalania albo obu, albo przedniego (bo i tak jest tak wystający w dół, ze łatwo nim zaczepić)

a sprezyny z prozdu niby dlaczego mialbys zgubic ?? drążek reakcyjny wykorzystujesz jako ogranicznik skoku zawieszenia ? :lol:
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Wojtek Bratford
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw mar 15, 2007 11:57 am
Lokalizacja: 4x4.radom.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek Bratford » śr kwie 16, 2008 1:24 pm

Ja mam wywalone oba i niewyobrazam sobie inaczej.
Autko niezle radzi sobie na asfalcie a w terenie cudne wykrzyze robi.
Znajdziemy drogę albo ją wytyczymy...
white GR & black D22 4x4.radom

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » śr kwie 16, 2008 1:29 pm

sebastian dziurdzik pisze:no to w mojej okolicy jest trynd wywalania albo obu, albo przedniego (bo i tak jest tak wystający w dół, ze łatwo nim zaczepić)

a sprezyny z prozdu niby dlaczego mialbys zgubic ?? drążek reakcyjny wykorzystujesz jako ogranicznik skoku zawieszenia ? :lol:
slunska szkola ;)

bo amory mam jakies przydlugawe...
z tym zgubieniem to przesada... ale na ful wyciagniętych amorach sprezyna ma z 1 cm luzu... a springi sa 3''+
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Small
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 11, 2006 9:56 am
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Small » śr kwie 16, 2008 1:31 pm

Jak przeglądałem manuala to przedni stabilizator widnieje tam jako opcja :).
Można więc się pokusić o stwierdzenie, że producent to dodaje dla większej psychiczne stabilności kierowcy. Ale każdy z nas robi z tym co chce.
Ja swój przedni wywaliłem bo głównie przeszkadzał niż pomagał. Jak jest zdrowa zawiecha to można go odkręcić, a tylny to przedłużyć i jeździć.
Patrol GRyzie

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości