...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 2:03 pm

A o ile tylny wydłużyc?
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr kwie 16, 2008 2:11 pm

Bartosz_79 pisze:A o ile tylny wydłużyc?
pytanie pomocnicze:
a jak staniesz "na palcach" to o ile jesteś wyższy, hę ??
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 2:28 pm

Odp na pytanie pomocnicze : Pewnie z 10-12 cm a jakie to ma znaczenie, przecież wiadomo ile to 4" nie?
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
Wojtek Bratford
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw mar 15, 2007 11:57 am
Lokalizacja: 4x4.radom.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek Bratford » śr kwie 16, 2008 3:06 pm

Daruj sobie ten tylny i go wywal.Moja rada.
Predzej czy pozniej na wiekszym wykrzyzu i tak go zerwiesz albo bedzie cie ograniczal.
Znajdziemy drogę albo ją wytyczymy...
white GR & black D22 4x4.radom

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 3:35 pm

A nie powylataja springi jak wyżej kolega zauwazył :D
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
Wojtek Bratford
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw mar 15, 2007 11:57 am
Lokalizacja: 4x4.radom.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek Bratford » śr kwie 16, 2008 3:45 pm

Ponad rok czasu uzytkuje swoj woz w naprawde ciezkim terenie i nic sie nie dzieje.
Wiec mniemam,ze i u Ciebie dziac sie nie powinno nic zlego.
Znajdziemy drogę albo ją wytyczymy...
white GR & black D22 4x4.radom

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » śr kwie 16, 2008 4:40 pm

Bartosz_79 pisze:A nie powylataja springi jak wyżej kolega zauwazył :D
nie...

u mnie sa 'specyficzne' amory
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 4:40 pm

Widzę, że każdy ma własną szkołę i inne doświadczenia z terenu :D
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 4:44 pm

reeb pisze:
Bartosz_79 pisze:A nie powylataja springi jak wyżej kolega zauwazył :D
nie...

u mnie sa 'specyficzne' amory
Jakie to "specyficzne" ??
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » śr kwie 16, 2008 4:45 pm

nieseryjne
i nie pochodza z zdanego zestawu do liftu

znaczy sie "specyficzne" :)21
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 4:51 pm

To od czego włożyłeś - dopasowałeś?
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr kwie 16, 2008 7:07 pm

Bartosz_79 pisze:To od czego włożyłeś - dopasowałeś?
Pytanie co Ty masz wlozone. Jak masz jakis zestaw nie home made, to ci nic nie powypada. Jak masz obre amory tez mozesz wywalic oba stabilizatory. Wszak to robota na 5 min. Jak Ci nie bedzie pasowalo zapniesz z powrotem i przedluzycz laczniki. Ale wiekszosc ludzi ma wywalone, co tym samym polepsza troche wykrzyz.

Jak masz zestaw home mage, wszytko z innej parafi, to wesolej zabawy, bo nikt Ci tu nie pomoze. Moze sie dziac poprostu wszytko i sam musisz kombinowac co Ci jest potrzebne.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » śr kwie 16, 2008 8:07 pm

dokladnie tak jak pisze Marcin

rozsadne zgranie zawieszenia na wlasnym zestawie to nie takie proste,
zwlaszcza, ze wystepuje szereg problemow, ktorych zwyczajnie nie ma
kiedy montujesz zestaw dedykowany...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » śr kwie 16, 2008 10:22 pm

Jasne, ale zestaw dedykowany to spory wydatek a w większości ludziska sklecają z tańszych podzespołów tak jak i ja. Poza tym szczerze mówiąc to szkoda byłoby mi wywalać tyle kasy na oryginały i katować to na wyjazdach skoro tańsze (nie zawsze gorsze) podzespoły mogą także zdać egzamin jeżeli się je dobrze zestroi. Zacznę tak jak mówicie od odpięcia łączników i zobaczę co będzie się działo. :)2
A i mam pytanie do tych, którzy pozbyli się łączników i stabilizatorów czy nie macie "niebezpiecznych przechyłów mogących doprowadzić do przewrotki? Jak się zachowuje u was auto?
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » czw kwie 17, 2008 7:42 am

zebysmy sie rozumieli ---

dobor wlasnych komponentow (i nie tylko o zawieche chodzi) wcele nie musi oznaczac, ze bedzie taniej,
czasami tak jest czasami nie...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Wojtek Bratford
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw mar 15, 2007 11:57 am
Lokalizacja: 4x4.radom.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek Bratford » czw kwie 17, 2008 7:44 am

@Bartosz
Auto zachowuje sie normalnie i pozbac sie strachu ,ze to jakos znaczaco wplynie na jazde Twoim wozem.Drazek stab.to dodatek a nie bezwzgledne minimum.Niektore auta/wyzsze niz Patrol/ wogole nie maja drazkow i radza sobie.
Znajdziemy drogę albo ją wytyczymy...
white GR & black D22 4x4.radom

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » czw kwie 17, 2008 6:14 pm

Bartosz_79 pisze:mam pytanie do tych, którzy pozbyli się łączników i stabilizatorów czy nie macie "niebezpiecznych przechyłów mogących doprowadzić do przewrotki? Jak się zachowuje u was auto?
Zawieszenie sie mocniej otwiera i przy szybkich akcjach moze byc czasem smiesznie. Kiedys zlapalem jazde na dwoch kolkach jak mi sie zachcialo baczki krecic na lace. (na fotce ponizej juz opadllo deko auto)

Obrazek

Na asfalcie przy szybkich przejsciach lewo prawo, trzeba by utwardzic amory. Widac wyrazna roznice przy tescie losia. Ale wszytko jest do opanowania. Przy normalnej jezdzie nic sie nie dzieje. podam przyklad. Kto zna zakopianke w strone Myslenic (trasa Krakow-Zakopane), wie ze jest kilka miesc gdzie sa przejscia lewo-prawo. Parchem spokojnie mozna 120 isc i sie miescisz i nie wypadasz. Oczywiscie w dobrych warunkach pogodowych.

Bez stabi trzeba pojezdzic i sie przyzwyczajic. I nic zlego dziac sie nie bedzie. Ale... wielka wage odgrywaja tutaj sprawne amory.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » czw kwie 17, 2008 7:37 pm

Dzięki chłopaki za sensowne odpowiedzi i w weekend zaczynam testy na moim aucie. Na początek odkręcam końcówki. W każdym razie nawet seryjnym autem nigdy nie szalałem bo to tylko stara babcia terenowa i nie przekraczałem nim 80-100km/h. Ma się dobrze sprawować w terenie bo na codzień mam czym jeździć. Skoro mówicie, że bez stabi jest SI to ściagam i jadę zobaczyć co będzie się działo. W każdym razie są zdania podzielone i spotkałem się nawet z opinią, żeby w żadnym wypadku nie rezygnować z nich tylko przedłużyć ale odkręcę.
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » czw kwie 17, 2008 10:43 pm

A i jeszcze jedno : przy tak dużym lifcie i wykrzyżu pojawiły się delikatne drgania wałów i boję się o krzyżaki. Jak to zniwelować? :oops:
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
Wojtek Bratford
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw mar 15, 2007 11:57 am
Lokalizacja: 4x4.radom.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek Bratford » pt kwie 18, 2008 8:18 am

Opuscic troche w dol skrzynie biegow :)3
Znajdziemy drogę albo ją wytyczymy...
white GR & black D22 4x4.radom

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » sob kwie 19, 2008 12:11 pm

Bartosz_79 pisze:A i jeszcze jedno : przy tak dużym lifcie i wykrzyżu pojawiły się delikatne drgania wałów i boję się o krzyżaki. Jak to zniwelować? :oops:
A nie mowilem
Marcin-Kraków pisze:Nastepny post tego pana bedzie .... , czemu wibruje ....
Boze widzisz i nie grzmisz. Czytaj prosze to, co juz przez kilka lat tu napisalismy :evil:

Za kare powinnismy Cie teraz olac, bo swoim zachowaniem jasno dajesz nam do zrozumienia, ze masz nas w doopie. Twoje lenistwo bierze gore. Po co szukac, jak mozna po raz tysieczny zadac to samo pytanie.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » sob kwie 19, 2008 12:44 pm

tym bardziej... szukacz bez koniecznosci szukania ma przygotowany...
zwyczajnie czytac ludzikom sie nie chce i tyle :)3
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
Wojtek Bratford
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw mar 15, 2007 11:57 am
Lokalizacja: 4x4.radom.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek Bratford » sob kwie 19, 2008 1:22 pm

Panowie dajcie spokoj. Latwiej odpisac niz jechac od razu młodemu adeptowi sztuki walki w terenie w rajtuzy :lol:
Moze chłopak nie wie gdzie i jak szukac,a moze woli sie z nami popstrykac :wink:
Obudzil sie w Was syndrom "starego wyjadacza" a on nowy i pewnie jeszcze dlugo musi sie uczyc...luuuzik :)23
Pozdrawiam
Znajdziemy drogę albo ją wytyczymy...
white GR & black D22 4x4.radom

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » sob kwie 19, 2008 1:29 pm

Wojtek Bratford pisze:Moze chłopak nie wie gdzie i jak szukac,
To niech sie uczy.
Lekcja szukania
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » sob kwie 19, 2008 3:22 pm

Wojtek Bratford pisze: Obudzil sie w Was syndrom "starego wyjadacza" a on nowy i pewnie jeszcze dlugo musi
nie w tym rzecz...
temat wraca jak bumerang...
po to m.in zostal stworzony topic,
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=53546

i inne przyklejone... ale ludziom sie czytac zwyczajnie nie chce,
to troche wqurza, jak ktos prezentuje postawe roszczeniowa
a min wysilku nie wklada rozwiazywanie SWOICH WLASNYCH problemow :)3
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość