cos nie tak z praca silnika na benzynie

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Lewkowicz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:06 am
Lokalizacja: Olsztyn

cos nie tak z praca silnika na benzynie

Post autor: Lewkowicz » śr lis 05, 2008 5:28 am

Witam
mam terrano I 3.0 v6
auto na gazie pracuje idealnie.
natomiast na benzynie bardzo przerywa, a jak wcisne gaz, lepiej pracuje juz kolo 4 tysiecy obrotow.
moze nie pracuje na jednym cylindrze? moze cos ze wtryskiem?
czy ktos mial podobny problem?

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » śr lis 05, 2008 6:25 am

Jaką masz instalację gazową? Sekwencja, czy np pierścień na dolocie z filtra powietrza?
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
ORSON_V6
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: pt mar 04, 2005 12:06 pm
Lokalizacja: N=ok.52°34' E=ok.17°15'
Kontaktowanie:

Post autor: ORSON_V6 » śr lis 05, 2008 8:25 am

jesli masz nowe swiece to nie powinno to mieć znaczenia. Spytaj dobrego gazownika, bo jak rozepniesz jakis jeden obwód w tym silniku to będzie ci chodził równo na gazie i na benzynie. Nie pamietam juz od czego była ta złączka ale kiedys faktycznie miałem ten sam problem. Po rozłączeniu jej silnik chodził na gazie i benzynie tak samo dobrze. Gazownik mówił że w ten sposób sie robi przy tych silnikach jak się zakłada instalacje gazową. Silnik 3.0 v6. Podpytam ziomka, który mi montował gaz moze bedzie pamietał.
G 460.2 - był 2.3 -jest 3.0 D
orson@4x4wlkp.pl

Lewkowicz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:06 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Lewkowicz » pt lis 07, 2008 3:32 am

napiszcie cos wiecej o tym "tajemniczym" obwodzie

Lewkowicz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:06 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Lewkowicz » pt lis 07, 2008 3:33 am

a instalacje mam prosta. taka z pierscieniem na dolocie powietrza

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » pt lis 07, 2008 3:09 pm

Miałem kiedyś instalację z w/w kołnierzem, ingerencja w światło dolotu powietrza powodowała przerywaną pracę silnika na benzynie na niższych obrotach. Po zmianie pierścienia na większy (nie zmniejszający przekroju dolotu) objawy ustąpiły.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt lis 07, 2008 4:06 pm

Pytanie jaki wtrysk masz multi czy dual ??
Czwarte serce :cry:

Lewkowicz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:06 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Lewkowicz » śr lis 19, 2008 12:47 pm

mam wielopunktowy wtrysk w nim, a co to ma do rzeczy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość