Post
autor: Gadimex » wt lut 23, 2010 1:12 pm
Co do wydechu - potwierdzam, tłumik wydechu w K160 Turbo to zbędna masa i strata dla ucha i duszy. Turbina działa jak tłumik, więc samochód na wolnym wydechu brzmi pięknie i całkiem kulturalnie, a do tego ten świst Turbo ...bezcenne. Ja zrobiłem Side Pipe wypuściłem wydech w okolicach drzwi kierowcy , przed tylnym kołem. Rozwiązanie takie sobie bo można zahaczyć , ale za to krótka rura, mało wygięć i blisko ucha.
Co zaś się tyczy TEMATU dla mnie na TOPie czyli tulejki wieszaków resorów Patrol k160 (strzelające resory przy skrętach) to mam pytanie czy te tulejki są 4 takie same z przodu i tyłu ?
Będę mierzył i zamawiał u tokarza , z jakiejś zwykłej stali. Wydanie 350pln z hakiem za 4 banalne tulejki uważam za przegięcie, ale KAŻDY ma prawo do własnej oceny. Tokarz zrobi mi 4 sztuki za 80 zł.
Jeszcze jedno pytanie : mam luz na zwrotnicach góra dół, myślałem , że to łożyska kół, ale one po 20 latach są nowe i naturalnie demontaż, smarowanie i regulacja nie dały żadnego efektu bo nie tam leży sedno problemu. Rusza mi się zwrotnica w górę i w dół ....czy mam rację, że wyjęcie podkładki spod górnego lub dolnego mocowania łożysk zwrotnicy rozwiąże problem - tzn skasuje luz na zwrotnicy ? Dodam , że łożyska są w dobrym stanie, smaru pełno. [EDIT] Podkładek regulujących luz zwrotnicy nie miałem żadnych, a przyczyna luzu to padnięte dolne łożysko zwrotnicy - FŁT 30304 - 15zł.
Ostatnie pytanie już w TEMACIE liftu. Temat był poruszany milion razy i od tamtego czasu dużo się zmieniło dlatego zapytuję : Gdzie w Wawie lub okolicach znajdę dobrego kowala od resorów ? Interesuje mnie opinia kogoś kto niedawno to robił, bo stare kontakty są już nieaktualne. Nie chce ich klepać, tylko konkretnie zregenerować PRZÓD bo jest płaski. Nie chcę też wydłużać wieszaków, bo to nieprofesjonalne. [EDIT] Chyba już mam, czyli: Burzymowski Franciszek , ul Mechaników 15, 22 679 18 78 koło Łodygowej, Warszawa. Cena 300zł za przód z wyjęciem (100pln taniej niż na Wale Miedzeszyńskim).
Pozdrawiam