Lift 2" w K-160

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » sob lut 06, 2010 10:34 pm

SD33T na przelotowym wydechu 2,5" chodzi zajebiaszczo, dynamika lekko wzrasta - turbo zdecydowanie szybciej się rozpędza - już gdzieś od około 1500-1600obr/min zaczyna nieźle ciągnąć. Lekkie podniesienie ciśnienia doładowania(z seryjnego 0,5 na 0,7-0,8 bar) też nie zaszkodzi.
A dźwięk to sam miód dla uszu.
:)21

EDIT:
Zapomniałem dodać, że jak się nie przyśpiesza z otwartym oknem to wcale nie jest głośno - tylko rura musi się kończyć poza obrysem samochodu. Ogólnie podczas jazdy ze stałą prędkością cicho jest.
:)21
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 10:42 pm przez N2O, łącznie zmieniany 2 razy.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » sob lut 06, 2010 10:40 pm

Potwierdzam, jeśli Turbo, to wypruwaj wszystkie bebechy, chodzi zaje... fajnie.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
Hugon
 
 
Posty: 191
Rejestracja: czw cze 25, 2009 7:16 pm
Lokalizacja: Zakrzewo/Poznań

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Hugon » ndz lut 07, 2010 8:07 pm

tak to jest turbo i kupiłem już rurę z kwasówy
dorabiam właśnie wyjście z turbo aby było od początku 2,5". w przyszłym tygodniu wrzucę jakieś foto mojego auta. a ma któryś kolega na sprzedaż pokrywę drążków zmiany biegów i załańczania reduktora ta wewnętrzna co są do niej założone osłony gumowe lewarków?
Był Parch 160 3.3td 3" Cybuch , 33" Sahara
Jest Nieviasta 1.6 i GV 3D 2.5 R6

Awatar użytkownika
jaasiu
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:48 pm
Lokalizacja: okolice Bielska-Białej

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: jaasiu » ndz lut 07, 2010 8:09 pm

a końcowy wylot rury jak lepiej zrobić - prosto do tyłu, czy może zagiąć w dół/bok ?
Mix K260/K160 z SD33T

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: tomek 79 » ndz lut 07, 2010 8:19 pm

u mnie bylo w bok pod katem do dolu :)21

pysznie chodzil :)2

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » ndz lut 07, 2010 8:28 pm

W bok jak najwyżej, co by nie urwać.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » ndz lut 07, 2010 8:28 pm

I nadal tak chodzi :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
Gadimex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn sty 02, 2006 1:10 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Gadimex » wt lut 23, 2010 1:12 pm

Co do wydechu - potwierdzam, tłumik wydechu w K160 Turbo to zbędna masa i strata dla ucha i duszy. Turbina działa jak tłumik, więc samochód na wolnym wydechu brzmi pięknie i całkiem kulturalnie, a do tego ten świst Turbo ...bezcenne. Ja zrobiłem Side Pipe wypuściłem wydech w okolicach drzwi kierowcy , przed tylnym kołem. Rozwiązanie takie sobie bo można zahaczyć , ale za to krótka rura, mało wygięć i blisko ucha.

Co zaś się tyczy TEMATU dla mnie na TOPie czyli tulejki wieszaków resorów Patrol k160 (strzelające resory przy skrętach) to mam pytanie czy te tulejki są 4 takie same z przodu i tyłu ?
Będę mierzył i zamawiał u tokarza , z jakiejś zwykłej stali. Wydanie 350pln z hakiem za 4 banalne tulejki uważam za przegięcie, ale KAŻDY ma prawo do własnej oceny. Tokarz zrobi mi 4 sztuki za 80 zł.

Jeszcze jedno pytanie : mam luz na zwrotnicach góra dół, myślałem , że to łożyska kół, ale one po 20 latach są nowe i naturalnie demontaż, smarowanie i regulacja nie dały żadnego efektu bo nie tam leży sedno problemu. Rusza mi się zwrotnica w górę i w dół ....czy mam rację, że wyjęcie podkładki spod górnego lub dolnego mocowania łożysk zwrotnicy rozwiąże problem - tzn skasuje luz na zwrotnicy ? Dodam , że łożyska są w dobrym stanie, smaru pełno. [EDIT] Podkładek regulujących luz zwrotnicy nie miałem żadnych, a przyczyna luzu to padnięte dolne łożysko zwrotnicy - FŁT 30304 - 15zł.

Ostatnie pytanie już w TEMACIE liftu. Temat był poruszany milion razy i od tamtego czasu dużo się zmieniło dlatego zapytuję : Gdzie w Wawie lub okolicach znajdę dobrego kowala od resorów ? Interesuje mnie opinia kogoś kto niedawno to robił, bo stare kontakty są już nieaktualne. Nie chce ich klepać, tylko konkretnie zregenerować PRZÓD bo jest płaski. Nie chcę też wydłużać wieszaków, bo to nieprofesjonalne. [EDIT] Chyba już mam, czyli: Burzymowski Franciszek , ul Mechaników 15, 22 679 18 78 koło Łodygowej, Warszawa. Cena 300zł za przód z wyjęciem (100pln taniej niż na Wale Miedzeszyńskim).

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » wt lut 23, 2010 4:04 pm

Daruj sobie tych partaczy na Łodygowej, jak mi zrobili resory to się jeździć nie dało. A tak w ogóle to taniej i lepiej będzie kupić nowe resory na przód, np. OME.
:)3
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » wt lut 23, 2010 4:13 pm

Kolego Gadimex, jak zrobisz resory, to daj znać jak wyszło, bo też przymierzałem się aby pojechać na Łodygową.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
Gadimex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn sty 02, 2006 1:10 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Gadimex » wt lut 23, 2010 6:51 pm

N2O pisze:Daruj sobie tych partaczy na Łodygowej, jak mi zrobili resory to się jeździć nie dało. A tak w ogóle to taniej i lepiej będzie kupić nowe resory na przód, np. OME.
:)3
Ja wiem , że lepiej !!!! Wiem, z przyjemnością wsadziłbym w swój samochód kompletnego trailmastera, oldmen emu , a wogóle zmienił całe zawieszenie na sprężyny na unibolowych wahaczach o skoku 1 metra ... ... jest jedno ALE !... nie stać mnie na to.

DYWAGACJA [ Miałem kiedyś k160 na pięknych resorach, z amorami rancho 9000 , z silnikiem w stanie Fabrycznym, ze zrobioną blacharką , ale byłem głupi i go sprzedałem , żeby kupić "G" za co pluje sobie w brodę po dziś dzień. Jednak dzięki temu zrozumiałem , że 160tka jest moim samochodowym ideałem ....i sprzedałem G , kupiłem znowu 160 i teraz z braku kasy grzebię powoli i po taniości. ]

Skoro na Łodygowej to partacze, to gdzie mam je zregenerować ? Może nie regenerować, tylko nowe od Lublina wstawić zgodnie z FAQiem. Albo zmotać te sprężyny pod resor...

Sam już nie wiem.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » wt lut 23, 2010 7:05 pm

Ciekawym pomysłem jest przespawanie mocować resorów niżej i przedłużenie przednich wieszaków o tyle samo. Resory zostają te same, a wykrzyż jest lepszy. Zresztą prześwit nie jest aż tak ważny w tym samochodzie jak dobre opony. Fabrycznie przednie resory są prawie płaskie.
Zapytaj "Piotr e38" jak jest różnica w jeździe pomiędzy moimi prawie płaskimi resorami a jego trochę wyklepanymi.
:)21

Zresztą pokaż fotkę, zobaczymy czy jest aż tak nisko.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: tomek 79 » wt lut 23, 2010 7:09 pm

a kto je klepal ?? :roll:

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » wt lut 23, 2010 7:10 pm

Nie wiem - zapytaj się.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: tomek 79 » wt lut 23, 2010 7:12 pm

nie byly klepane tego mi nie udowodnicie :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » wt lut 23, 2010 7:15 pm

Wiem, że nie były.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » wt lut 23, 2010 7:16 pm

No fakt, auto N2o jest troszkę niższe od mojego, ale za to komfort jazdy na jego resorach jest dużo lepszy. Ja ze swoimi na pewno coś zrobię, to tylko kwestia czasu.
Sprężyny nad resorami miałem, ale je wypierdzieliłem, bo na tym zestawie to się w ogóle jeździć nie dało, było tak twardo, że powiekami można było sobie zęby powybijać. Po wywaleniu sprężyn i klepnięciu resorów nie jest ideał, ale jest dużo lepiej jak było. Albo dalej będę motał coś z kowalem, albo po prostu kupię jakieś markowe resyry liftujące ze 40-50mm.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » wt lut 23, 2010 7:18 pm

Tomek, może wcześniej nie były, ale teraz już są :)21 i auto stoi tak jak stało ze sprężynami, ale jest o niebo przyjemniejsze prowadzeniu. A jak długo pożyją po klepaniu, to czas zweryfikuje :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: tomek 79 » wt lut 23, 2010 7:21 pm

no i git :)2

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » wt lut 23, 2010 7:27 pm

Powiedz mi Tomku jak ty jeździłeś w górach z takimi hamulcami?
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » wt lut 23, 2010 7:35 pm

N2o, TY jechałeś już z dobrymi hamulcami :)21 wcześniej było jeszcze gorzej, bo przy hamowaniu trza było mocno kierę trzymać bo w lewo uciekał. Prawy tłoczek w zacisku stał dęba bo reparatura puściła i korozja się za niego wzięła, a teraz przód jest tip-top, jeszcze trza do tyłu zajrzeć, ale to przy okazji tylnych łożysk i raczej w przyszłym tygodniu, bo chwilowo brak wolnego kanału.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » wt lut 23, 2010 7:39 pm

Jak wszystko zrobisz na tip-top to będziesz pan zadowolony z tego samochodu. Ma nadzwyczaj czyste wnętrze, tylko dlaczego wszystkie gałki ktoś zjadł?
:)21

A i wskazówkę prędkościomierza wyprostuj, bo można łatwo mandat dostać.
:lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » wt lut 23, 2010 8:07 pm

No nie gadaj, nie wszystkie, na drążku od biegów jest gałka, brakuje tylko na ręcznym gazie, awaryjnych i wybieraku reduktora :)21

Z tym mandatem, to nie zapeszaj, bo najprawdopodobniej Tomek niebawem dostanie na pamiątkę fotkę swojego auta z prędkością ok 80-90km/h z Ożarowa Mazowieckiego
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » wt lut 23, 2010 8:20 pm

A to parchy nie są niewidzialne dla fotoradarów?
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » wt lut 23, 2010 8:36 pm

No widać nie :)21 , trza jakąś farbą z NASA nadwozie wymalować
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości