
pozdro Wojtas
Moderator: Kosiarz
najwyżej motor przekręci jegoN2O pisze:Obrotomierz nie jest potrzebny przy tym silniku - i tak go nie przekręcisz.
pppat pisze:najwyżej motor przekręci jegoN2O pisze:Obrotomierz nie jest potrzebny przy tym silniku - i tak go nie przekręcisz.
...........................
przy innej okazji.....na grube siano
u arabów może coś się ostałoKrzysio pisze:Panowie , pytanko skąd wziąść PatrolaGR longa 4,2 td w automacie. czy były takie wersje proszę o podpowiedź
Możesz coś więcej . Mnie by interesował Y61 4.2 automat chociaż niekoniecznie.Ba pisze:Może jeszcze europejską wersję?
Panie, rodzyn nad rodzyny. Motać cza.
Y60 czy Y61 chcesz? bo moze wiem kto by się jednego automata y61 42t obok Cie pozbył.
Jutro będe miał samochód pod oknem to spbie sprawdze, gdzie ciągnie a gdzie dmuchaKarolSawiak pisze:odłącz wszystkie węże od EGR i zawór masz zamknięty , ewentualnie odkręcasz dwie nakrętki na klucz 13 przy EGR i sprawdź wzrokowoczy te podciśnienia otwierają Ci zawór na niskich obrotach
Prawdopodobnie sprzęgiełko piasty przedniego koła. Ustawione na automat. Jeżeli ustawione lock tak nie robi to z pewnością to. Przeczyścić, przesmarować. Cofać kilka metrów po rozłączeniu przodu z kabiny kierownika. Jeździć na lock w terenie.satan1984 pisze:Witajcie mam mały bądź duży jeszcze niestety nie wiem jaki problem, a mianowicie coś dzieje się z prawym przednim kołem. Przy jeździe z napędem tylko na tył co jakiś czas jest chrupnięcie w przednim kole a zaraz po tym jakbym po cegle przejechał. Macie jakieś pomysły?
Auto K260
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość