

Moderator: Kosiarz
heh tez sie przez to przegryzami jak przystało na świeżo upieczonego właściciela patrola jestem przytłoczony ilością informacji i własnej niewiedzy
drygol pisze:Witamy
heh tez sie przez to przegryzami jak przystało na świeżo upieczonego właściciela patrola jestem przytłoczony ilością informacji i własnej niewiedzy![]()
masakra jakas , ilosc wiedzy tutaj na forum to cos jak studia medyczne ROTFL
raczej GRm - GR Masterpo 4 latach użytkowania dostaniesz tytuł mgr.
cww pisze:Dzień dobry
Po przeczytaniu wszystkich postów na forum, (żeby w przyszłosci nie zawracac bez potrzeby głowy, po raz n-ty poruszanym tematem) pora się przywitać.
Władysław z Gdańska, Terrano 2, 2,7TDi
W patrolach nie padaja silnikigrecki1975 pisze:Witam wszystkich
Posiadam patrola rok czasu a teraz padł mi silnik
Mam nadzieje że wy mnie wesprzecie bo mechanicy mnie wykończą :
Patrol 3.0 Di automat z 2000r. Na autostradzie poszedł biały dym zatrzymałem się, wyciągam kluczyk a on na max obroty... nie wiem co robić ( panika).Przez około 2 min wyje nie chce zgasnąć? wyciągnąłem pałę zerwałem klemy .. zgasł.Po godz.przyjechał holownik zawiózł mnie na warsztat tam mi mówią że to turbo,kupiłem turbo ,zamontowali odpalam a tam dup..? jakby ktoś młotem w silnik zapier....ł i tyle auto stoi na warsztacie a ja szukam rozwiązania, nie wiem czy sprzedać tak jak stoi, czy na części , czy może naprawiać , mam dość w ostatnich 4 miesiącach wsadziłem 18 tys .. długa historia.d1remus pisze:W patrolach nie padaja silnikigrecki1975 pisze:Witam wszystkich
Posiadam patrola rok czasu a teraz padł mi silnik
Mam nadzieje że wy mnie wesprzecie bo mechanicy mnie wykończą :psuja jestes i popsules
no chyba za 3.0Di
![]()
A tak Na serio to co sie stalo???
Po dluzszj chwili takiej pracy na max obrotach, to sie dziwie ze wogle probowales odpalac. To bylo wiecej niz pewne ze cos puscilo.grecki1975 pisze:zamontowali odpalam a tam dup..? jakby ktoś młotem w silnik zapier....ł
Wstawiłem go do warsztatu. I jak założył turbo to przyjechałem , mechanik kazał mi go odpalićMarcin-Kraków pisze:Po dluzszj chwili takiej pracy na max obrotach, to sie dziwie ze wogle probowales odpalac. To bylo wiecej niz pewne ze cos puscilo.grecki1975 pisze:zamontowali odpalam a tam dup..? jakby ktoś młotem w silnik zapier....ł
Szukaj ludzi zajmujacych sie dobrym swapem silnikow. Opcji jest kilka. 4,2 z Nisana i Toyoty, V8 GM , ewentualnie 3,0 z Mercedesa
Pogoogluj troche, allegro i dowiesz sie wszystkiego, kto gdzie i za ile.
Miałem to samo w C8 - A2 lecę sobie na tempomacie 170 nagle spadek mocy, zjeżdżam sprzęgło a silnik zaczyna się rozpędzać, kluczyk wyłączyłem, wbiłem 6 i hamulec, silnik nie zdążył dobrze się rozkręcić. Jak zdycha turbo, olej idzie w kolektor ssący, jak silnik jest gorący to go zapali i zaczyna się kręcić aż do rozpadnięcia się silnika lub końca oleju po czym się zatrze (u mnie zostało ok 1 litra). Regeneracja turbo (po znajomości) 900zł + robota w aso z przepływomierzem zamknąłem się w 5000, ale autko miało 3 lata i robione w ASO.grecki1975 pisze: Patrol 3.0 Di automat z 2000r. Na autostradzie poszedł biały dym zatrzymałem się, wyciągam kluczyk a on na max obroty... nie wiem co robić ( panika).
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość