...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: piotr e38 » sob gru 18, 2010 5:47 pm

N2O pisze:I gdzie tym Y61 będziesz jeździł?
A tak w ogóle to będziesz mocno zawiedziony brakiem dynamiki w porównaniu do SD33T.
Sam tuning tego silnika nie jest taki prosty jak na mechanicznej pompie z Y60.
Nie ma sensu robić liftu budy bo prawie seryjne Y61 mieści w nadkolach kółka 35".
:)21
A kto powiedział, że zostanie pompa VP :)21 chociaż na niej też da się zrobić tjuning, tylko nie wiem czy jest czujnik ciśnienia doładowania, bo jak nie to cięgło na turbawce podkręcić, puknąć troszkę w nastawnik dawki i też się da, może da się troszku ciśnienie na pompie podnieść, ale w to jeszcze się nie zagłębiałem.

Co do długiego, to na pewno odpada, kiedyś miałem takowego i stwierdzam, że do moich potrzeb nie jest wskazany.
Widzę że na razie górą opcja nr.2. Dziękuję Wszystkim za pomoc, dalsze wskazówki mile widziane.

To jak to w końcu jest z Y61, PRAWIE WCHODZĄ 33'', CZY 35'' PO NIEWIELKICH ODSTĘPSTWACH OD FABRYKI :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zagaj1 » sob gru 18, 2010 5:52 pm

33" na spokojnie, 35" po niewielkich odstępstwach czyli +2" zawias i felgi z et -25 i jeździsz jak należy :)2
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Wojtek_W » sob gru 18, 2010 5:54 pm

ale sprawdzales?

Bo jakis tydzien temu przekladalismy moje 33 ateki gudricha na nissanowskich kolach do kolegi do seryjnego y61 i dupa - tarły z przodu. Tyl wchodzil lepiej, ale na wiekszych dziurach jestem pewien,ze tez by tarlo. ET -25 by chyba nie pooglo. Nie wiemy czy moze mial padniete sprezyny czy co...

Sorry,ze tak spamuje, ale nie mozemy dojsc do strzalu.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zagaj1 » sob gru 18, 2010 5:56 pm

Tak, to musiał mieć mocno padnięte springi :-? ja mam seryjny zawias i seryjne felgi ET +10 a opony 295/75/16 BFG AT i nic nie przyciera w żadnym wypadku :)
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Mroczny » sob gru 18, 2010 5:57 pm

35" i 2.8 bez zmienionych przełożeń? turystyka? chyba tylko po płaskim asfalcie. W górach to będzie mordęga

wsadź 33, najlepiej na 10.5.
Zawias kompletny 2" i prawidłowo a nie po taniości

wtedy będzie robić i nie będziesz myślało innym silniku. Najwyżej sterowanie i zasilanie z y60 przełożysz

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » sob gru 18, 2010 6:04 pm

Na 35" to już trzeba czarnucha do pchania przy ruszaniu.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zagaj1 » sob gru 18, 2010 6:08 pm

3 :wink: 2 do przodu i 1 do wstecznego żeby był :)21
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: piotr e38 » sob gru 18, 2010 6:09 pm

O innym silniku, to zawsze będę myślał :)21 , zobaczymy jak długo pożyje po sterydach, obstawiam, że nie długo. Co do opon, tak jak napisałem w zamyśle były 33x12,5 o 35'' zapytałem z ciekawości, ale raczej na nie się nie pokuszę, chyba że pożyczę od kogoś na jazdę próbną.

W serii jest przełożenie 4,62;1?
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Wojtek_W » sob gru 18, 2010 6:11 pm

N2O pisze:Na 35" to już trzeba czarnucha do pchania przy ruszaniu.
:)21

Zawsze mozna na reduktorze jezdzic ;)
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

zamfir4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob gru 29, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Cisówka- Podlasie

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zamfir4 » sob gru 18, 2010 10:06 pm

Ejże pomoże ktoś z konikami na klawiaturze w terrano I czy wszystkie są takie same w 2.7 td
a może wszyscy galopują tylko patrolami.pzdr.
Na końcu i tak będzie dobrze, jeśli nie jest dobrze to nie jest jeszcze koniec. :lol:

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: ramzes » sob gru 18, 2010 10:24 pm

jak widzisz .. same patrole .. :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

zamfir4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob gru 29, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Cisówka- Podlasie

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zamfir4 » sob gru 18, 2010 10:37 pm

eeeeeeee, nie bądźcie monotematyczni, to trąci nudą :)21 :)21
Na końcu i tak będzie dobrze, jeśli nie jest dobrze to nie jest jeszcze koniec. :lol:

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: ramzes » sob gru 18, 2010 10:54 pm

terrano to chyba już dawno wyginęły na tej planecie .. tym bardziej jedynki :wink:

ostałeś sie sam na tym forum :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

zamfir4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob gru 29, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Cisówka- Podlasie

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zamfir4 » sob gru 18, 2010 11:17 pm

no to lipa trzeba wziąść klucze i sprawdzić organoleptycznie :)16 ,pozdrowienia i wesołych świąt. :wink:
Na końcu i tak będzie dobrze, jeśli nie jest dobrze to nie jest jeszcze koniec. :lol:

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: piotr e38 » ndz gru 19, 2010 10:35 am

Czy jest tu ktoś, kto już ma za sobą przekładkę pompy w Y61, na mechaniczną z Y60 i może podrzucić gotową receptę, najlepiej popartą fotkami jak rozwiązał linkę gazu? :D
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » ndz gru 19, 2010 3:02 pm

wiem gdzieś już o tym czytałem ale potrzebuje pilną informacje na temat przełożeń w k 160 z 3,3, 3,3T, i z 260 28T , przekładają mi dzisiaj silnik i nie wiem czy mają przekładać też mosty

prosze
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » ndz gru 19, 2010 4:22 pm

ok znalazłem w dziale technicznym , ale nie rozwiązuje to mojego problemu , jakie przełożenia maja być w benzynie 2,8 , i po czym poznać z czego mam skrzynie biegów , bo tu wszystko do siebie pasuje obudowami , poza tym szpejam do załączania reduktora
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Marcin-Kraków » ndz gru 19, 2010 5:00 pm

N2O pisze:I gdzie tym Y61 będziesz jeździł?
A tak w ogóle to będziesz mocno zawiedziony brakiem dynamiki w porównaniu do SD33T.
Sam tuning tego silnika nie jest taki prosty jak na mechanicznej pompie z Y60.
Nie ma sensu robić liftu budy bo prawie seryjne Y61 mieści w nadkolach kółka 35".
:)21
Ojtam, ojtam :)21
Idzie sie poprzestawiac. Dynamika jest tylko w innym zakresie obrotow. Tuning nie jest prosty, ale nie niemozliwy. I to nawet nie strasznie duzymi kosztami.
Lift zrobic +2'', na miekkiej sprezynie, budy nie gdzigac bo nie ma po co. kola 35'' na feldze ET-25 i wszystko sie miesci i ladnie pracuje.
Jednak faktycznie do turystyki bardziej bym wybral 33'', bo wieksze kolo nie do konca chyba potrzebne, a dynamika mimo wszystko lepsza i spalanie mniejsze.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: piotr e38 » ndz gru 19, 2010 5:12 pm

A co sprawia problemy w stjuningowaniu Y61 z pompą VP. Jeśli jest w dolocie czujnik ciśnienia doładowania (tego jeszcze nie wiem), to on stanowi jedyne utrudnienie we wzmacnianiu, ale możliwe do ominięcia.
Chyba że o czymś nie wiem, to proszę mnie uświadomić, bo do póki pompa VP będzie żyła i robiła bez problemów to nie zamierzam jej mieniać, chociaż duchowo i teoretycznie już zbieram info jak to poczynić i problemem jest tylko doinstalowanie linki gazu.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

t0masz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 13, 2010 10:51 pm
Lokalizacja: Olkusz

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: t0masz » ndz gru 19, 2010 10:38 pm

Witam.
Noszę się z zamiarem zakupu TERRANO I. Rozważam 2.7td albo 3.0 V6. Autko ma być używane do lekkiego off-roadu. Nie ukrywam że w moich poszukiwaniach brane pod uwagę sa jeszcze Cherokee i Gran Cherokee 4.0. Czytałem dużo ale nadal mam kilka pytań.

1. Mam rozumieć że sprzęgiełka w kołach odpowiadają tylko za zmniejszenie oporów toczenia i w pozycji 2WD rozpinają luźny napęd przedni (pół osie, most i wał), od kół przednich.
2. Czy silnik TD27T4 - 115KM posiada intercooler.
3. Mam rozumieć że opony 31" wchodzą bez żadnej rzeźby.
4. Czy tylna blokada LSD była w standardzie we wszystkich modelach Terrano I?
5. Mam rozumieć że reduktor nie posiada mechanizmu różnicowego, co uniemożliwia jazdę 4WD po przyczepnej nawierzchni.

Z racji że Patrol GR jest klasą samą dla siebie zastanawiam się czy Terrano I po lekkich modach, czyli opony terenowe 31", podniesiona buda 2", będzie choć namiastką tego kultowego autka.

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: lbl78 » ndz gru 19, 2010 10:42 pm

1 tak
2 w T1 seryjnie nie i chyba ma mniej mocy :wink:
3 prawie
4 nie
5 tak

patrol to nie będzie ale całkiem fajne autko :)2 aaa i ja bym 3.0 V6 brał :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Marcin-Kraków » pn gru 20, 2010 1:50 pm

piotr e38 pisze:A co sprawia problemy w stjuningowaniu Y61 z pompą VP. Jeśli jest w dolocie czujnik ciśnienia doładowania (tego jeszcze nie wiem),
Jesli jest :)21 . To wlasciwa odpowiedz.
A gdzie w Y61 jest ?
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: piotr e38 » pn gru 20, 2010 4:22 pm

No to jest, czy nie jest, bo nie łapię, napisałem, że nie wiem a nie mam żadnego Y61 pod ręką, żeby zobaczyć. Jak jest, to trza go szukać wetkniętego gdzieś w układ dolotowy za turbiną, może w intercoolerze :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

sikor32
 
 
Posty: 153
Rejestracja: pt paź 03, 2008 8:36 pm
Lokalizacja: Chojnice

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: sikor32 » pn gru 20, 2010 9:17 pm

[quote="t0masz"]
Czy silnik TD27T4 - 115KM posiada intercooler.

W terrano I, z tego co wiem, nie było intercoolerów.
2,7 td miał 1oo KM
2,7 tdi miał 110 KM-z mechaniczną pompą
2,7 tdi miał 125 KM-z elektroniczną pompą
sikor
maverick '98 2,7 tdi long
maverick '96 2,7 td króciak
maverick '95 2,4 lpg króciak

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: alban » wt gru 21, 2010 1:52 pm

Jak określić przełożenia mostów w terrano?
Nr VIN VSKTVUR20U0495317
TRIM KL0 K914
Może kto po tych danych wie jakie powinny być?
FON 666 131 133

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość