...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zagaj1 » wt sty 18, 2011 8:21 am

Pamięta ostaniu utwór, radio niestety trzeba włączać i wyłączać samemu :wink:
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
3SKarlos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: czw cze 19, 2008 10:28 am
Lokalizacja: Bieszczady

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: 3SKarlos » wt sty 18, 2011 6:46 pm

Od kilku dni dochodzi do mnie klepanie jakby zaworu w silniku RD28T...ewidentnie zwiększa się przy dodawaniu gazu..:(
Nie bardzo wiem od czego zacząć...poza tym wszystko ok, pali jeździ, mocy nie traci nie wali olejem nigdzie, nie bierze oliwy itd.

HELP !
Karolos Y60 Long 35'

Awatar użytkownika
oposs
 
 
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 15, 2008 1:21 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: oposs » wt sty 18, 2011 9:18 pm

Y60 '89, przedni drążek kierowniczy. Kwestia smarowania swożni. U mnie są zaślepione śrubą. Odkręcić i zrobić zastrzyk czy powinna być kalamitka?

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: tomek 79 » wt sty 18, 2011 9:26 pm

w starych parchach kalamitki byly wszedzie np.nissan datsun mq160,w nowszych zastapili je srubami wykrec srubke wkrec kalamitke nasmaruj i zakrec srube i po sprawie :wink:

Awatar użytkownika
oposs
 
 
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 15, 2008 1:21 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: oposs » wt sty 18, 2011 9:29 pm

Taki zamiar jest tylko interesowało mnie czy to fabryka czy jakiś motacz połapał, dzięki

Awatar użytkownika
pinczoff
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 13, 2009 7:39 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pinczoff » śr sty 19, 2011 4:44 pm

No to cóż Panowie (mam nadzieje, że też Panie)... Witam ponownie szanowne grono!!!

Minął jakiś czas od moich ostatnich wypocin, zapytań, dylematów... Może nie był to czas bezawaryjnej jazdy Red-Wołem ( robocza nazwa mojego Patrola), lecz radziłem sobie z ich weryfikacją i ew. naprawą...

Do rzeczy. Dylemat polega na tym, że Patrol brata ciężko pali...na zimnym. Zimny silnik - "batory" i nie równa praca silnika, jakby nie pracował na przynajmniej 2 cylindrach...
Uprzedzam pytania:
- wymienione, przynajmniej 2x sprawdzone świece żarowe.
- wymienione końcówki wtrysków ( sprawdzone wtryskiwacze)
- podmieniany sterownik świec
- sprawdzone ciśnienie sprężania - OK.

Jednak dalej na zimnym silniku jest na prawdę "Batory", na prawdę sporo kopci....
Jenak po rozgrzaniu, złapaniu temp. pracy, dymienie ustaje, silnik pracuje OK, wszystko jakby było w najlepszym porządku...
Zostaje sprawa odpalenia zimnego silnika...

Jak sądzicie, czy to może być pompa? Może się zapowietrza i przez jakiś czas po uruchomieniu nie dostaje paliwa i nie pompuje na wszystkie cylindry?

Naturalnie Patrol Y60 RD28T z 90r.

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: rybex » czw sty 20, 2011 12:33 am

Moim zdaniem szklanki się zawieszają, miałem tak samo po wymianie ustało, choć teraz na nowo wróciło ale już nie tak bardzo.
Patrol GR 2.8 93'

Suzuki Samurai 88'

arek zak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 8:03 am
Lokalizacja: NOWA RUDA

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: arek zak » czw sty 20, 2011 9:47 am

Witam
Nie wiecie jakie wymiary ma uszczelniacz walu od strony sprzęgła ??
nissan patrol k160 silnik sd33t

Awatar użytkownika
pinczoff
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 13, 2009 7:39 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pinczoff » czw sty 20, 2011 11:12 am

rybex pisze:Moim zdaniem szklanki się zawieszają, miałem tak samo po wymianie ustało, choć teraz na nowo wróciło ale już nie tak bardzo.

A widzisz....tej wersji nie brałem pod uwagę. Hmm, można to sprawdzić...
A co powicie na zły kąt wyprzedzenia wtrysku?

conrado1980
 
 
Posty: 132
Rejestracja: pn lut 01, 2010 9:39 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: conrado1980 » pt sty 21, 2011 7:29 pm

Panowie!Moglby mi ktos napisac (najlepiej po kolei,w punktach) co trzeba poodkrecac aby zrzucic bude w Y60?
Jak ją najlepiej podnieśc w warunkach garazowych?Trzeba podwieszać czy mozna czyms podniesc i na kołkach ustawic?Ile trzeba dzwignąć nad rame zeby wyjechac z pod niej?
Nie mam ani lebiotki,ani podnosnika i przed robotą musze sie doposazyć,tylko co bedzie najtansze(jednorazowa akcja)???

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » pt sty 21, 2011 7:45 pm

powiem tak jako że sciągałem ostatnio bude z 160 a podejrzewam że wiele sie nie różni a więc :
1, odkręcasz mocowania do ramy 8 śrub
2, przewody paliwowe i hamulcowe , pewnie i jedne i drugie do wymiany , linke prędkościomierza , przewody od wstecznego i kontrolki napędów
3, ja planowałem w warunkach domowych podnieść bude na dwóch belkach drewnianych 5x 10 , podłożonych na wysokości mocowań wewnętrznych (po rogach może się złamać albo powyginać) , i kawełak po kawałku do góry podkładając palety do takiej wysokości żeby rama wyjechała na kołach , jeżeli nie zależy Ci na przednim pasie (jak go wytniesz to niżej dzwigasz) i wyjeżdżasz kołami do przodu . Robisz co masz zrobić , składasz do kupy wspawujesz pas przedni , a pamiętaj odkręcić lewarki

i tyle filozofi , roboty mnóstwo , i potrzebujesz szeroki garaż
Super parchatek Super y60 :lol:

conrado1980
 
 
Posty: 132
Rejestracja: pn lut 01, 2010 9:39 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: conrado1980 » pt sty 21, 2011 7:59 pm

Dzieki kolego!
Jak dlugo zajelo ci wyjechanie z pod budy?

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » pt sty 21, 2011 8:23 pm

ja poprostu pociołem wszystko boszem ok 1 godziny z załadunkiem na auto , ale taka operacja i jej czas zależy od tego czy ucinasz śrubki czy odkręcasz , to samo ma się do przewodów mi odkręcenie przewodów zajeło 3 godziny i 70 zł na klucze do przewodów hamulcowych
wszystko robie na zewnątrz , a jak doczytam i znajde wątek o SPOA to też przekładam na swieżym powietrzu
a mrozów - 20 ma nie być :)23
a garaż budowany za czasów PRL jest za niski i parch nie wchodzi :)16
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
kogucik2
Posty: 740
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:56 pm
Lokalizacja: szczecin

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: kogucik2 » pt sty 21, 2011 8:38 pm

lina z nierdzewki do windy ? czemu niema ?
szczecin ..... po prostu dziura :) a w dole parch 2.8 3cale i 35 cali :)

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: tomek 79 » pt sty 21, 2011 8:39 pm

bo syntetyk jest :wink:

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » pt sty 21, 2011 8:48 pm

arek zak pisze:Witam
Nie wiecie jakie wymiary ma uszczelniac.z walu od strony sprzęgła ??
nissan patrol k160 silnik sd33t
Tylko oryginał, jest z dwóch połówek
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

conrado1980
 
 
Posty: 132
Rejestracja: pn lut 01, 2010 9:39 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: conrado1980 » pt sty 21, 2011 8:53 pm

a dało by sie podwiesic bude do tregier stropowych na pasach transportowych?
za co łapać i podnosić bude?

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » sob sty 22, 2011 9:46 am

pamiętaj że buda , goła skorupa waży ok 300 kg , a uzbrojona do 500 dobije , nie wiem czy jest bezpieczne wieszać na konstrukcjach nie przygotowanych pod takie dzwiganie , zamiast palet możesz zrobić solidne koziołki z rur lub profili
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
sbst
 
 
Posty: 1489
Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
Lokalizacja: Centrala ;)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: sbst » sob sty 22, 2011 11:05 am

pawel abramczyk pisze:pamiętaj że buda , goła skorupa waży ok 300 kg , a uzbrojona do 500 dobije

kufa to moj parch wazy mniej niz maluch !!!!!!!!!
no nie wliczając ramy, silnika i napedow, kol, paliwa i mnie ;)
ALE JEDNAK !!! ;))))))))))))))))))))))
PATROLnięty ;)

~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic :)21

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » sob sty 22, 2011 2:34 pm

ta mniej waży :)19 , dobre , fedimy 35" ważą tyle co maluch :)25
Super parchatek Super y60 :lol:

jagódka
 
 
Posty: 180
Rejestracja: śr lut 13, 2008 7:53 pm
Lokalizacja: wawa

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: jagódka » sob sty 22, 2011 2:45 pm

Możesz podwieszac jesli tregry wytrzymają. W warunkach garażowych wykorzystałem jedną wyciągarkę ręczną (1t), solidne pasy transportowe i hilifta. Wyciągarka na przód, zaczepiona do pasa przedniego od spodu. Warto podłożyc jakąś lagę, co by pasa nie zweryfikowało. Tył- kantówka 12x12 przełożona przez rozsunięte tylne szyby podczepiona na koncach pasami transportowymi. Podnosiłem to ustrojstwo hiliftem i dkracałem pasy. Robota upirdliwa i mało "profi" ale nic sie nie pogięło, nie zwichrowało. Przekładka gołej ramy, z wymiana przewodów wszelakich zajeła 3 dni, buda cały czas wisiała.

conrado1980
 
 
Posty: 132
Rejestracja: pn lut 01, 2010 9:39 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: conrado1980 » sob sty 22, 2011 10:25 pm

a do dolu silnik ze skrzynią wyjdzie???
mam juz dorobine kołyski na piasty i przewrocenie go na bok zajmuje kwadrans...

jagódka
 
 
Posty: 180
Rejestracja: śr lut 13, 2008 7:53 pm
Lokalizacja: wawa

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: jagódka » sob sty 22, 2011 10:43 pm

Ale o co Ci właściwie chodzi? Chcesz po prostu zdjąc bude czy przewracac furmankę. Kwadrans to strasznie długo. Prawidłowy bok, w zależności od prędkości wyjściowej trwa 1 do 3 sekund. ;)

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Wowos » sob sty 22, 2011 11:02 pm

nie pamiętam kto pisze:Właśnie jestem świeżo po tej operacji.
1. Wywalić fotel kierowcy i rozpiąć wiązke która pod nim wychodzi pod podłogę.
2. Wywalić dzwignie zmiany biegów i reduktora z kabiny, rozłączyć wiązke elektryczna skrzyni biegów
3. Zwalić zderzak, atrapę
4. Odpiąć wysprzeglik ze skrzyni
5. Przewody podciśnienia i odpowietrzenia mostów, przewody hamulcowe od budy do trójników
6. Przewody wspomagania
7. Rozpiąć przekładnie kierowniczą od kolumny kierowniczej
8. Zdemontowac tylne prawe nadkole wewnetrzne - plastik
9. Odkręcić wlew paliwa
10. Odkręcić poduszki budy
11. zdjąć przednie drzwi prawe i lewe
11. Podnieść budę na trawersie za dach w okolicy środkowego słupka.
Obrazek
y60 autobus, czerwony.

conrado1980
 
 
Posty: 132
Rejestracja: pn lut 01, 2010 9:39 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: conrado1980 » ndz sty 23, 2011 12:41 am

Wowos pisze:
nie pamiętam kto pisze:Właśnie jestem świeżo po tej operacji.
1. Wywalić fotel kierowcy i rozpiąć wiązke która pod nim wychodzi pod podłogę.
2. Wywalić dzwignie zmiany biegów i reduktora z kabiny, rozłączyć wiązke elektryczna skrzyni biegów
3. Zwalić zderzak, atrapę
4. Odpiąć wysprzeglik ze skrzyni
5. Przewody podciśnienia i odpowietrzenia mostów, przewody hamulcowe od budy do trójników
6. Przewody wspomagania
7. Rozpiąć przekładnie kierowniczą od kolumny kierowniczej
8. Zdemontowac tylne prawe nadkole wewnetrzne - plastik
9. Odkręcić wlew paliwa
10. Odkręcić poduszki budy
11. zdjąć przednie drzwi prawe i lewe
11. Podnieść budę na trawersie za dach w okolicy środkowego słupka.
Dzieki!!!o to chodziło!!!

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość