Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2.TD

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

HONZA.S
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 4:53 pm
Lokalizacja: Benešovsko CZ

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: HONZA.S » sob lis 12, 2011 8:45 pm

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
když vůz tak 4 x 4
ARO 244 TD

vlad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 7:53 pm
Lokalizacja: islandia,slowacjia

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: vlad » sob lis 12, 2011 9:05 pm

sice som uz pochvalil na slovenskom fore,ale este raz: honzo :)2
pozdrawiam,Vladimir

Y60 RD28T - niezawodny kolega na drogach
Y60 TD42 - byly wol roboczy

HONZA.S
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 4:53 pm
Lokalizacja: Benešovsko CZ

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: HONZA.S » sob lis 12, 2011 9:29 pm

když vůz tak 4 x 4
ARO 244 TD

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: Ba » czw lis 24, 2011 10:27 am

nie ma toto turbo laga?
Bo turbina nieczego sobie i coolerek sporszawy.
Swoją drogą 0,8 bara to szału ni ma, ale ja też tyle latam i starczy.

Masz wskaźnik boost i ciśnienie oleju, a EGT? Przy takim małym ciśnieniu doładowania trzeba dobrze wysterować dawkę paliwa, jeśli się ją podnosi.

Swoją droga u znajowmego magika robi się komp, który na jednym wyświetlaczu bedzie pokazywał egt, boost, oil temp, water temp, oil pressure i będzie pipczał przy prekroczeniu zadanej wartości. I nie będzie tymi chamskimi zegarami zawalał połowy auta.
tel: 600298546

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: Wojtek_W » czw lis 24, 2011 10:30 am

Pisze sie na testera jak jest mozliwosc. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: Marcin-Kraków » pt lis 25, 2011 7:39 pm

Ba pisze: Swoją droga u znajowmego magika robi się komp, który na jednym wyświetlaczu bedzie pokazywał egt, boost, oil temp, water temp, oil pressure i będzie pipczał przy prekroczeniu zadanej wartości. I nie będzie tymi chamskimi zegarami zawalał połowy auta.
Juz Ci tlumaczylem ze te chamskie jak nazywasz, manualne wskazniki sa i tak praktyczniejsze od tego Twojego pomyslu. Ale widze nie przekonalem :)
Jeden do wszystkiego to kupa.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: Wojtek_W » sob lis 26, 2011 10:40 am

A dlaczego?
Jesli ma alarma to calkiem spoko. Przeciez podczas jazdy sie nie patrzysz w to non stop. :)21
Mnie przed montazem powstrzymuje wlasnie wyglad tych gajgerow. Wolalbym jeden maly wyswietlacz na ktorym w razie czego sprawdze co i jak.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

kwiatkowawies
Posty: 365
Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
Lokalizacja: kwiatkowawies

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: kwiatkowawies » sob lis 26, 2011 11:27 am

Mi najbardziej podoba się cerata... :D Nie.... no projekt całkiem całkiem, kupe zawodowej roboty :)2
PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: Wowos » sob lis 26, 2011 12:36 pm

Wojtek_W pisze:A dlaczego?
Jesli ma alarma to calkiem spoko. Przeciez podczas jazdy sie nie patrzysz w to non stop. :)21
Mnie przed montazem powstrzymuje wlasnie wyglad tych gajgerow. Wolalbym jeden maly wyswietlacz na ktorym w razie czego sprawdze co i jak.
To zakup sobie zegary VDO, albo Stack - wyglądają bardzo normalnie :wink:
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: zagaj1 » sob lis 26, 2011 1:25 pm

No ale gdzie ładnie umieścić co najmniej 6 budzików, no może troszku mniej :roll: Tu wrzucam fotki auta, chyba nawet kolegi z forum, wygląda niczym kokpit BOINGA 747 :)21
Obrazek

Obrazek
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: Ba » sob lis 26, 2011 1:28 pm

Marcin-Kraków pisze: Juz Ci tlumaczylem ze te chamskie jak nazywasz, manualne wskazniki sa i tak praktyczniejsze od tego Twojego pomyslu. Ale widze nie przekonalem :)
Jeden do wszystkiego to kupa.
1. Ma być po piniądzach.
2. Potrzebuje bardziej systemu ostrzegania po przekroczeniu zadanych wartości, niż systemu mierniczego.
3. Wersja evo2 komputerka będzie oparta na kolorowym wyświtlaczu do siemensa sl65 i będzie pokazywać wsio na raz.
tel: 600298546

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Własne rekonstrukcji GRY61 2.8TD silnik 4.2D później 4.2

Post autor: Wojtek_W » sob lis 26, 2011 4:56 pm

Wowos pisze:
Wojtek_W pisze:A dlaczego?
Jesli ma alarma to calkiem spoko. Przeciez podczas jazdy sie nie patrzysz w to non stop. :)21
Mnie przed montazem powstrzymuje wlasnie wyglad tych gajgerow. Wolalbym jeden maly wyswietlacz na ktorym w razie czego sprawdze co i jak.
To zakup sobie zegary VDO, albo Stack - wyglądają bardzo normalnie :wink:
O AutoGauge nawet nie mysle. Sypia sie.
Mi raczej nie chodzi o czcionke czy kolor podswietlania, bo moge sobie zmienic to, ale generalnie o wyglad tych karmnikow.
Zreszta jak Zagaj napisal.. taka seria to nie dla mnie.

Wolalbym takie rozwiazanie jak Ba mowi.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość