Patrol 4.2
Moderator: Kosiarz
Patrol 4.2
Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
Pajero II 3.5
Re: Patrol 4.2
pytanie tylko po co 

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- wskodziana
- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Patrol 4.2
Biturbo chcesz zrobic z tymi 2 sprezarkami? Nie sądze zebys sam potrafił dołozyc turbine, koszty niemałe.Jesli dopiero zaczynasz przygode z patrolem(a tak mi sie wydaje) to moc i moment ci wystarczy z wolnego ssaka.SeeA pisze:Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
4x4
Re: Patrol 4.2
Żeby nie się nie mylić i nie wysiadać w czasie jazdy.lbl78 pisze:pytanie tylko po co

Life's Too Short For A Full Time Job
- patrolpulawy
- Posty: 331
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 7:38 pm
- Lokalizacja: Pulawy
- Kontaktowanie:
Re: Patrol 4.2
gr9192 pisze:Biturbo chcesz zrobic z tymi 2 sprezarkami? Nie sądze zebys sam potrafił dołozyc turbine, koszty niemałe.Jesli dopiero zaczynasz przygode z patrolem(a tak mi sie wydaje) to moc i moment ci wystarczy z wolnego ssaka.SeeA pisze:Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
no to oceniłeś kolegę na odległość...
Piotr
Re: Patrol 4.2
Zawsze warto się zastanowić nie jak się rozpędzić ale jak się zatrzymać -szczególnie na oponach MT z 1000 Kg (zderzaki,bagażniki,wyciagarki iinne pierdoły) dodatkowo obciążające samochódMaqlinka pisze:Żeby nie się nie mylić i nie wysiadać w czasie jazdy.lbl78 pisze:pytanie tylko po co
Re: Patrol 4.2
x
Ostatnio zmieniony czw lut 23, 2012 6:54 pm przez SeeA, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero II 3.5
Re: Patrol 4.2
Montuj jedno turbo TD05-16G i tyle.


Re: Patrol 4.2
SeeA pisze:Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
gr9192 pisze:Biturbo chcesz zrobic z tymi 2 sprezarkami? Nie sądze zebys sam potrafił dołozyc turbine, koszty niemałe.Jesli dopiero zaczynasz przygode z patrolem(a tak mi sie wydaje) to moc i moment ci wystarczy z wolnego ssaka.SeeA pisze:Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
Na podstawie twojej pierwszej wypowiedzi tak stwierdziłem(nie patrzac,ze jestes na forum pierwszy raz,ja jestem drugi rok ,choc jezdze terenówkami kilkanascie lat-uaz,samuraj,jakis land,od chyba 8 lat patrole-obecnie 3 gr-y) ,ale jesli jezdzisz juz w terenie kilka lat,i potrafisz dołozyc do 4.2 turbine lub nawet dwie, to jak najbardziej zwracam honor.SeeA pisze:Kolego nie oceniaj mnie kiedy zacząłem jeździćbrakuje mu mocy, parch jest do off roadu tylko i wyłącznie. Dlatego potrzebuje jeszcze troszkę z tego silnika wyciągnąć bo jak wiesz to już jest czołg i bardzo dużo waży. Z tymi dwoma sprężarkami to tylko taka myśl, chciałem zapytać się czy ktoś nie robił już czegoś takiego. Auto jest na 35"
4x4
Re: Patrol 4.2
Zapomniałem dodac,ze jak masz 35 na wolnossaku ,jezdzonego wyłacznie w terenie ,to można przełozyc mosty od 2.8,wtedy zdecydowanie lepiej jedzie na takich kołach,a przekładka mostów,czy samych bebechów prosta rzecz.
4x4
Re: Patrol 4.2
Dzięki za odpowiedź, tylko mam założone blokade ARB przód i tył, więc byłoby bardzo dużo roboty przy zmianie mostów. Co do turba, to mechanik podpowiedział mi abym się zapytał czy jest taka możliwość, nikt nie powiedział że założę dwa turba. Pozdrawiamgr9192 pisze:Zapomniałem dodac,ze jak masz 35 na wolnossaku ,jezdzonego wyłacznie w terenie ,to można przełozyc mosty od 2.8,wtedy zdecydowanie lepiej jedzie na takich kołach,a przekładka mostów,czy samych bebechów prosta rzecz.
Pajero II 3.5
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Patrol 4.2
Przeca to "tylko" talerz i atak zmienić (zakładając, że reszta jest w dobrym stanie) 
Motaj turbo - tylko czasem bywają problemy, żeby je zmieścić z uwagi, że przekładnia blisko... Aaaa i fajnie jest jak się ma pompę z boost compensator'em... Ale kombinuj

Motaj turbo - tylko czasem bywają problemy, żeby je zmieścić z uwagi, że przekładnia blisko... Aaaa i fajnie jest jak się ma pompę z boost compensator'em... Ale kombinuj

y60 autobus, czerwony.
Re: Patrol 4.2
Wystarczy przełożyć talerz do nowej główki i dać nowe przewody do blokady.
Re: Patrol 4.2
Sranie w banie... Na pewno mniej roboty i prostszej niz z dołożeniem jednej czy dwóch turbin. I bardziej sensowne. Uturbienie to kolejny krok.SeeA pisze:Dzięki za odpowiedź, tylko mam założone blokade ARB przód i tył, więc byłoby bardzo dużo roboty przy zmianie mostów
Zamontowanie ARB przód to jakies 2 h... Samemu.
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
Re: Patrol 4.2
skoro 4,2 nie robi, to co ma robić?
bo: ilu w teren jeździ fabrycznymi 2,8TD i choć może to nie rewelacja to i tak są zadowoleni...
ps. dołożyć samo turbo to i tak nie wszystko
bo: ilu w teren jeździ fabrycznymi 2,8TD i choć może to nie rewelacja to i tak są zadowoleni...
ps. dołożyć samo turbo to i tak nie wszystko
Re: Patrol 4.2
wolnossące 4,2 na 33x12,5 ze skrzynią 4 robi bardzo ładnie
jak się chce większe oponki to nie ma problemu ze zmianą przełożeń w tym wypadki całą masa do wyboru
i to dużo taniej niż dokładanie turba, dodatkowo odciąża cały ukłąd napędowy, ano i mniej wachy pije 

jak się chce większe oponki to nie ma problemu ze zmianą przełożeń w tym wypadki całą masa do wyboru


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- wskodziana
- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Patrol 4.2
Ja w swoim Y61 4.2 dolozylem turbine TD04L od subaru impreza wrx i jezdzi to calkiem ciekawie. Na australijskim forum patrol4x4.com chlopaki wsadzaja TD05 20G i ponoc patrol fruwa 

DISCO II V8
Patrol Y61 4.2
Patrol Y61 4.2
Re: Patrol 4.2
Hamowales pozniej auto?
Z ciekawosci pytam.
Z ciekawosci pytam.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Patrol 4.2
TD04 jest za małe - będzie dusić ten silnik.
Re: Patrol 4.2
Wypowie się ktoś na temat tego zestawu ? http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-4- ... 42225.html
Pajero II 3.5
Re: Patrol 4.2
Ale rzeźba.
Kanciaty kolektor.

Kanciaty kolektor.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość