krzyżaki po lifcie
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: pt gru 16, 2005 3:26 pm
- Lokalizacja: Chełm
- Kontaktowanie:
krzyżaki po lifcie
Witam koledzy i prosze o radę. Po zmianie w Grz-e tylnych spręzyn na dłuższe -ok 8 - 10 cm w okolicach tylnego wału pow 50-60 km/h pojawiła mi sie wibracja i rzężenie nasilające się przy delikatnym odpuszczeniu gazu i utrzymywaniu prędkości. Wszystko wskazuje na to, że przyczyną jest zbyt duży kąt pracy krzyżaków ( w dociązonym aucie problem się zmniejsza). Poradzice co robić, bo autem jeżdżę też po czarnym a na trasie tego zinorować się nie daje. Rozważam opuszczenie skrzyni na podkładkach o 1 - 1,5 cm. NIe wiem czy to pomoże bo mniejszenie kątu pracy krzyżaków nie wydaje się znaczące, a dodatkowo może szybko zabić napręzone poduszki silnika. Drugą mozliwią opcją wydaje mi się zmiana punktu mocowania tylnych (górnych) wahaczy, co zmieni ustawienie głowy mostu wobec reduktora. nie wiem jak to wpłynie na prowadzenie auta i wadą tutaj bedzie na pewno to że sprężyny beda podparte pod kątem
Co radzicie i jakie rozwiązanie jest skutczniejsze i korzystniejsze.
PATROL GR 33" BFG AT
Co radzicie i jakie rozwiązanie jest skutczniejsze i korzystniejsze.
PATROL GR 33" BFG AT
- Altegradius
- Posty: 420
- Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
sprężyny wtedy nie tylko będą pod kątem ale tez zaczną dotykac amortyzatorów , ja robię gwintowane drążki prowadzące tylny most , dolne można wydłuzyć o 2-3 cm , górne również tak żeby główka mostu zobaczyła reduktor , drgania powinny znacznie się zmniejszyć , ale minimalne prawie niezauwazalne zawsze będą , żeby je zlikwidować w 100 % musisz zapodac tylny wał z podwójnym krzyzakiem , np . z k 260 , trzeba go tylko trochę wydłużyc .
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: pt gru 16, 2005 3:26 pm
- Lokalizacja: Chełm
- Kontaktowanie:
Przesuniecie tylnej osi w gre nie wchodzi. Nie mogę robić takiej zmoty.
biorąc pod uwagę długość skrzyni biegów w Grze to wał od 160 tki trzeba chyba troche skrócić?. z przedłużaniem drążków będzie troche roboty. Koledzy a jak zadziałałoby obniżenie reduktora i co z konsekwencjami takiego rozwiązania.
biorąc pod uwagę długość skrzyni biegów w Grze to wał od 160 tki trzeba chyba troche skrócić?. z przedłużaniem drążków będzie troche roboty. Koledzy a jak zadziałałoby obniżenie reduktora i co z konsekwencjami takiego rozwiązania.
Kolego ja napisałem od K260 i jeśli mówimy o autach w wersji krótkiej , to na pewno wydłużyć o jakieś 6 cm . Skrzynia w GR i K 260 sa takie same różnią się tylko hamulcem zamontowanym na reduktorze , w k260 go po prostu nie ma .marcin futyma pisze:Przesuniecie tylnej osi w gre nie wchodzi. Nie mogę robić takiej zmoty.
biorąc pod uwagę długość skrzyni biegów w Grze to wał od 160 tki trzeba chyba troche skrócić?. z przedłużaniem drążków będzie troche roboty. Koledzy a jak zadziałałoby obniżenie reduktora i co z konsekwencjami takiego rozwiązania.
- Altegradius
- Posty: 420
- Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: pt gru 16, 2005 3:26 pm
- Lokalizacja: Chełm
- Kontaktowanie:
Miło czerpać od madrzejszych. Faktycznie myślalami byłem przy 160 - tce. Auto oprócz upalanie słuzy mi tez do cywilnej jazdy i nie moge przesadzić. Reduktor centymetr niżej pewnie mocno by mnie zawadzał, ale skoro mówicie ze to nic nie da musze szukac wału od 260 - tki, albo przyglądać się juz drążkom.
Możesz zapodać trial mastery , tylko że sa trochę drogie , ostatnio z kolegą znależliśmy amory od małego Volva przednie o skoku 34 cm , gazowo olejowe , trochę twarde ale mocne trzeba tylko dotoczyć tulejki z 25mm , na 16 mm i założyć cena ok 300 złpirelli pisze:cześć mam ten sam problem po podobnym lifcie i narazie go zlewam, ale mam też inny; od czego podpasować amortyzatory ?
mozesz podać model tego vlvoanatol pisze:Możesz zapodać trial mastery , tylko że sa trochę drogie , ostatnio z kolegą znależliśmy amory od małego Volva przednie o skoku 34 cm , gazowo olejowe , trochę twarde ale mocne trzeba tylko dotoczyć tulejki z 25mm , na 16 mm i założyć cena ok 300 złpirelli pisze:cześć mam ten sam problem po podobnym lifcie i narazie go zlewam, ale mam też inny; od czego podpasować amortyzatory ?

............................
!
!
!



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości